Translate

poniedziałek, 14 maja 2012

To nie jest zuzel ktory kocham.


Interesuje sie zuzlem od ... zawsze i wlasnie sie zastanawiam czy to robic to dalej. Pewnie jednak bedzie tak ze jednak tak, ale napewno juz innaczej. To ze wypadki na zuzlu sie zdazaja, koncza sie roznie, niczym, drobnymi urazami, ciezkimi urazami, wozkiem inwalidzkim, oraz tym najgorszym ... smierca. Mozna by powiedziec ze taki to sport, ale jako ludzie nigdy nie akceptujemy smierci, przeciez jedno co jet w zyciu pewne to ze kazdy z nas kiedys zejdzie z tego swiata, ale nasz mozg jest tak skonstruowany ze jest jakas klapka ktora powoduje ze o tym nie myslimy, oprocz takich pojedynczych mysli ktore przebiegaja nam przez glowe. To co sie stalo w Gorzowie Wielkopolskim podczas Derbow Lubuskiego spowodowalo ze ... Ten dzien przejdzie do niechlubnej historii polskiego zuzla po tym jak po 11 biegu Platini zadzwonil do Wojaczka z pytaniem konczymy to bo ZG nie chce jechac to w tym momencie przestal dla mnie istniec .......... zawsze mowilem ze to wrega ...... dzis dokonal samozniszczenia .......... Jesli jakis gowniany mecz jest wazniejszy od ludzkiej smierci to ja nie mam nic do powiedzenia, po prostu brak mi slow. Derby Lubuskiego powinny byc zakazane i to z urzedu, raz na zawsze. Odkad Gorzow wrocil do ekstaraligi to za kazdym razem konczyly sie one mniejszym lub wiekszym sklandalem, ale to co wydazylo sie wczoraj przekroczylo wszelkie mozliwe granice ... sa takie ktorych w zyciu przekraczac NIE WOLNO !!! Skoro jak dzis czytam informacja o smierci Lee na profilu Speedway Ekstraligi pojawila sie jeszcze przed rozpoczeciem tego meczu to ja sie pytam ... KTO POZWOLIL na to ze ten mecz WOGOLE sie zaczol ??? To porostu sie nie miesci sie w glowie, "Chleba i Igrzysk", to juz bylo, nie skonczylio sie dobrze. Nie mnie jest osadzac ludzi, zycie ich oceni, taka mam zasade, ale moge wyrazac swoje opinie na rozne tematy mam do tego prawo. Ktos ten post na profilu SE go tam umiescil, tak ??? wiec, ten kto kontaktuje sie z kims z wladz tego bajzlu i ten ktos , karze zatrzymac zawody ..... proste. I tu nie ma dyskusji czy ktos chce jechac czy nie ... To co sie stalo wczoraj w Gorzowie NIGDY  nie powinno sie wydarzyc, ale sie wydarzylo do dzis nie moge w to uwierzyc, nie zauwazylem Transu kibicow ZG o tresci "KATARZYNA JANCARZ", wiadomo kto to byl, brak slow, ale to byl dopiero poczatek, okrzyki kibicow juz NIE BOSKIEJ STALI, jedziemy, jedziemy, Falubaz pedaly, w momencie kiedy sedzia Wojaczek, o ile mozna nim nazwac tego pana wraz z zawodnikami decydowal po osmym biegu co dalej z meczem, jak to nazwac ? ja to nazywam zwyrodnialstwem inne okreslenie nie przychodzi mi do glowy. I nie ma to dla mnie znaczenia ze wszedzie jest "bydlo", tego nie krzyczaly jednostki. Czy sedzia Wojaczek jest czlowiekiem bezmozgim ??? odpowiedz wydaje sie jednoznaczna, po tym jak otrzymal informacie o tragicznej smieci Lee, powinien zastopowac zawody bez zadnych konsultacji, czego sie bal wladz EE, jesli tak to jest zalosny, cala ta dalsza farsa byla wynikiem jego chorych decyzji. Straszenie zawieszeniem zawodniczych licencji i.t.p, i.t.d. Teraz jedni i drudzy przerzucaja sie kto pierwszy wiedzial co i kiedy, oni po prostu sa wszyscy do ... odstrzelenia. Trener Bolo mowi ...

..."- Dlaczego nie przerwaliśmy wtedy meczu? Bo moglibyśmy dostać walkowera - wyjaśnił Paluch. - Drużyna zielonogórska wyjechała do tego biegu, więc dlaczego my mielibyśmy nie wyjeżdżać? Oni zagrali na śmierci Richardsona, nie my! - zakończył w ostrych słowach."...

... ja sie pytam czy temu czlowiekowi Bog rozum oderbral, jestem pewien ze ... tak.

Jacek Frątczak mowi ...

..."- O śmierci Richardsona wiedzieliśmy dużo wcześniej, ale z oczywistych względów nie mówiliśmy o tym zawodnikom, bo jest to sytuacja ekstremalna. Nie mam pojęcia co teraz z wynikiem spotkania. Pytaliśmy sędziego, ale od tego są teraz władze Ekstraligi i to na ich decyzję musimy czekać. "...

... ja sie pytam co to jest ta sytuacja "ekstremalna" ??? dla ciebie czlowieku smierc innego NIC nie znaczy, tylko martwisz sie jaki bedzie wynik ??? tu tez widac brak zwojow mozgowych.

Widok rozesmianego od ucha do ucha Iversena BEZCENNA !!! ale czy napewno ??? zalosc, moze ona tak maja. Niby napisalem ze nie oceniam ludzi, ale jak mozna przejsc obojetnie obok takiej postawy, nie wiem moze jestem nienormalny, zreszta wielu moich "znajomych" z portali zuzlowych tak twierdzi, ale na mnie zrobilo to "piorunujace wrazenie". Sa tacy ktorym i to sie nie podoba, ale postawa komentatorow tego "widowiska", panow Darzynkiewicza oraz Cegielskiego, czyli zaprzestanie komentowania tego pozal sie Boze spektaklu budzi moj szacunek jak chodzi o ich osoby. O ile jeszcze wczoraj postawa kibicow Falubazu po tym jak opuscili sektor gosci zrobila na mnie pozytywne wrazenie, to kiedy na spokojnie dzis juz (w miare spokojnie) analizuje to wszystko to stwierdzam ze ( prezentacja transu "KATARZYNA JANCARZ", petardy w sektorze, burdy z Policja po meczu ) stwierdzam jednoznacznie ze jedni warci drugich. Jeszcze raz to napisze DERBY LUBUSKIEGO POWINNY BYC ZAKAZANE Z URZEDU, a ludzie ktorzy pracuja w tych klubach z pojedynczymi wyjatkami, wyrzuceni ze Swiata Zuzla, raz na zawsze. Oni niszcza nasza ukochana dyscypline sportu.

Ja nie chce takiego zuzla, to nie jest moj zuzlel, ja kocham inny ... tylko czy on jeszcze istnieje ???

Zadnego podsumowania tego "pieknego" zuzlowego weekendu nie bedzie, to nie ma sensu, poki co mam dosc zuzla powyzej dziurek w nosie. Zapytam tylko na koniec, gdzie jest Szymanski ??? wowczas kiedy jest potrzebny jak zwykle go nie ma. A juz tak calkiem na koniec to zeby nie bylo, nie raz nie dwa krytykowalem na moim blogu Lee, nie powiem ze nie, nie jestem hipokryta, a ze stalo co sie stalo to coz zycie jest brutalne ... dawal ku temu powody i takie sa fakty a z faktami sie nie dyskutuje. Nie mam zamiaru sie wybielac i w obliczu tej tragedii nagle pisac ze czarne jest biale.

Szczere wyrazy wspoczucia oraz kondolencje dla calej rodziny Lee Richardsona

Bucz z wami ...... Sasiedzi.


"LEE RICHARDSON ... bedziemy pamietac."

maly

Tarnow, 14 Maj 2012.

8 komentarzy:

  1. Wojaczek nie Grodzki ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie Grodzki a Wojaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie ..... tak, Wojaczek, przepraszam za blad, to nie powinno miec miejsca, dziekuje, juz poprawione ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze podsumowane - jedni drugiego warci. Flaga "Katarzyna Jancarz" to uderzenie poniżej pasa i zniżanie się do poziomu rywali. Późniejsze wydarzenia w parkingu ŻENUJĄCE, zresztą z obydwu stron i trudno obiektywnie ocenić co/kto/dlaczego/po co itp. Zresztą, mleko się rozlało, chryja się odbyła i pozostałego fermentu już nic nie zmieni niestety, a śmierć Lee już zawsze w żużlowej Polsce będzie niepotrzebnie kojarzona z "derbowym skandalem". :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wpis w pizdeczke
    Cała prawda o żużlu.
    A tak z innej beczki to zauwarzylem ze znasz moja kuzynkę bo dostała od ciebie życzenia urodzinowe i tak myślę ze i może my się znamy.Pozdrawiam

    Pinio

    OdpowiedzUsuń
  6. cóż mały.. nie sądziłem.. że kiedyś pod tym co napisałeś podpiszę się obiema łapami:( prawdziwego żuzla juz daaawno.. nie ma..z resztą.. to też odnosi się do innych sfer życia.. bo jak wiadomo.. na speedwayu życie się nie zaczyna.. i nie kończy..

    są tylko diengi , różowi senatorzy, szownizm z ch.. zdarty etc...

    pozdro od milicjanta z bydzi:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mały... To, co wydarzyło się u nas w GW w ndz to była parodia. Wiem o tym... Brak poszanowania dla nieodżałowanego Lee. Wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Mały, gdybyś znał całą prawdę o wrocławskich wydarzeniach, to pewnie nie zasnąłbyś kilka nocy z rzędu. Wielka zmowa milczenia, bo przecież nic się nie stało. Rozdmuchanie info o żenadzie w lubuskim było na rękę tym, którzy musieli zataić pewne sprawy na Dolnym Śląsku. To boli podwójnie...
    Chociaż nie, nie ma na to miary. I tak nikt za to nie beknie...

    OdpowiedzUsuń