Translate

wtorek, 9 kwietnia 2013

Kolejna niedziela, bez zuzla - ligowego.


Coz poradzic, przykre to, wlasnie powinienem sie powoli szykowac i udawac sie na Zbylitowska 3, aby obejrzec emocjonujacy, z ponoc pretententem do medali w tym sezonie, a mianowicie z Czewa. I co, nic, lipton, pozostaje obiejrzec, tak dla zartu mecze skorokopow z T-Mobile oraz mecz finalowy w siatkarskiej lidze miedzy ZAKSA a Resovia. A wieczorem pilkarzy recznych. Mialo byc tak fajnie za skonczylo sie jak zwykle. Eh, ten rok nie zaczyna mi sie ciekawie. Ale jak to mowil nasz byly premier, nie wazne jak sie zaczyna, ale jak sie konczy, tak wiec staram sie byc dobrej mysli - kokodzambo i do przodu. Jak chodzi o Niedziele, ta meczowa, z Lesznem. To nie mam zadnych przeczuc, czy tez nadziei pogodowych. Co ma byc to bedzie, juz tyle wytrwalem, to jeszcze jak trzeba bedzie to i poczekam ile trzeba. Nawet po niedzielnych wydarzeniach na leszczynskim torze, widac ze nie da sie rozpoczynac sezonu "z marszu" Drugi trening punktowany i juz Baginski laduje poza torem, na pasie bezpieczienstwa. To troche przypadek, zapewne pech, ale tez z pewnoscia braku objezdzenia. Mam nadzieje ze zawodnikowi nic zlego sie nie stalo. Moge kogos nie dazyc sympatia, ale nigdy nikomu nie zycze kontuzji.


"Baginski - wyladowal"


"Ale najpierw, wzbil sie w powietrze"


"Dzieki Bogu, ze nic mu sie nie stalo."

Obserwuje rowniez turniej par w Gorzowie, no jak Pawcio G. sadzac po reakcji gorzowskich kibicow, mam byc ich wybawieniem w sezonie. wszak juz przed sezonem "dziekuja" petardom Zmory i PaczPana, czyli Adikowi oraz Jankesowi.


"Adik G. - ostatnia nadzieja PaczPana ..."

To ja sie zaczynam bac, co tam sie bedzie dzialo, w trakcie sezonu. Jak Pawciowi, padnie ten jedyny silnik ktory mu sie ostal, to sa - ugotowani. Nikt i nic mnie nie przekona do tego, ze z Hliba cos jeszcze bedzie i tyle w temacie. On moze pojechac na euforii 2-3 mecze i po wszystkiemu, tak jest od lat, i nic tego nie zmieni. Tak bylo w Gdansku, tak bylo w Krosnie. Oprocz Zmarzlego, pozostali mlodzi GW, to padaka. Nie ma co sie znecac nad tym zespolem, a poza tym to nie byloby fair tak do konca z mojej strony. Ale czy to moja wina ze PaczPan oszukal gorzowskich kibicow, a Bolo ze Zmora, robia im wode sodowa z mozgu. W Czewie juz zapewne, co poniektorzy, po sparingu z Rolnikami, juz dzis sobie na szyjach powiesili zloto. Pytanie tylko, czy to Czewa mocna, czy poki co Rolnicy, ciency jak babie lato. I jedno i drugie. Po przeczytaniu wywiadu przeprowadzonego przez niezawodnego "redaktora" Makucha ze SF, z menago Jarem Dymkiem, tylko mnie to w tym utwierdza. A ja jakos jestem dziwnie spokojny, iz Medale, nie raz, nie dwa zostana sprowadzeni z oblokow na ziemie, bedzie bolalo, oj bedzie. Ja mowie, ze to tylko sparingi. Z ktorych mozna wyciagac pojedyncze wnioski, ale niczego nie wolno generalizowac. Tak wiec ja tego robic nie bede. Pojedziemy kilka kolejek, to sie przekonamy, kto co warty.


"Pomimo chlodu, kibice dopisali."

W Buczy dopiero w niedzielne popoludnie, po wielu pochmurnych dniach wyszlo sloneczko. Coz z tego, skoro nadal jest zimno. A tylko cieplo i wiaterek moga spowodowac ze damy rade przygotowac tor. Tak aby nasi kolarze mogli w koncu na nim pojezdzic. Pasowaloby sie spasowac, odjechac jakis sparing. Jak tu jechac z tym Lesznem, sam nie wiem, chocby nawet w niedziele 14 Kwietnia pogoda na to pozwolila. Ja na takowe decyzje nie mam wplywu, o tym musza decydowac wladze EE, oraz PZMOT-u. GKSZ, szykuje sie do odwolania 3 kolejki 1 i 2 ligi, bo zawodnicy z nizszych lig, to nawet motocykla do dzis dnia nie powachali. Osobiscie juz nie moge sie doczekac, aby w nastepnym wpisie, naskrobac cokolwiek o zapowiedziach kolejki w EE, ale nic na sile. Dla mnie zdrowie zawodnikow ponad wszystko, jakis - temat zastepczy - sie jak cos wymysli. W Korei sie dzieje, nasi pilkarze, jak dajmy taki Qlawy, bija rekordy za rekordami. Jak otwieram lodowke, to stamtad wyskakuje Robert "Lewy" ze SF. Juz sie nawet boje otwierac tej lodowki. Wole juz glodowac. Na Syfach jest taki "redaktor" nazywa sie Konrad Kostorz, on ma juz obsesje na punkcie Qlego. Jest news o zdobyciu Mistrzostwa Niemiec przez Bayern Monachium, a zdjecie w tytule, to, zgadnijcie kto tam ? tak ...


"Qlawy .."

Stadion przy Z3 w Piatek wygladal tak ...


Sniegu na nim nie ma, ale Ci ktorzy byli na naszym torze w Piatek, twierdza, iz ze jak nagle nie przyjda upaly, to mecz z Lesznem pojedziemy, ale w Lipcu. Po tegorocznych anomaliach pogodowych, to ja i w to jestem w stanie uwiezyc. Tak wiec tylko pozostaje mi zazdroscic, tym z Leszna, GW i Torunia. Nam w Polsce B, zawsze wiatr w oczy z ta pogoda. Coz poradzic, co prawda w dzisiejszych czasach ludziska migruja, ale mi tu w Buczy dobrze, nigdzie sie stad nie wybieram. Z tego co slysze w radiu juz drugi dzien, Wiosna ma przyjsc we Czwartek i zagoscic juz na dobre. Ale czy tym razem to sie sprawdzi ? Jakze bym chcial. Mam juz dosc tej zimy, do jasnej cholery. Dzis od rana czyli w Poniedzialek, w Buczy od rana na niebie sloneczko. Niebo bezchmurne, wydawaloby sie, zyc nie umierac. Coz z tego skoro na polu zimno, to jeszcze nie to co powinno byc. W nocy - 5 stopni. Wiec pomino tego ze jak widac w koncu chyba ta Wiosna nadchodzi, to po stanie toru, ktory zostal w poniedzialkowe przedpoludnie uwidoczniony, na tych zdjeciach ...




"foto : Unia.Tarnow.pl"

.... to na tym nie bedzie jezdzone. Widac ze pod spodem jest zmarzlina i wylazi z tego woda. A ona bedzie zamarzac w nocy, bo maja byc przymrozki. I jak na moje, to moze i uda sie koncem tygodnia, w koncu odjechac jakis trening, ale bez meczow sparingowych, to zadnego meczu z Rolnikami nie bedzie. Chyba bylibysmy byc nie spelni rozumu, aby strzelic sobie w stope, i pojechac bez owych meczow z druzyna, ktora ma za soba, malo ze treningi, to jeszcze i traningi punktowane. Wiadomo ze moze byc tak ze panowie z EE, beda chcieli nas do tego zmusic, ale jak znam Cieslaka, to sobie na to nie pozwoli. Przeciez to kombinator jakich malo. Zreszta ja w ogole nie rozumiem tej zbiorowej histerii, ktora jest spowodowana faktem iz liga jeszcze nie ruszyla. Przeciez rok temu GP w NZ bylo 31 Marca a I kolejka EE i innych lig odbyla sie o ile mnie pamiec nie myli 9-go. Wiec jaki problem ? A ja czytam panikarskie wpisy kibicow, ze odwolanych meczow nie da sie nadrobic. Da sie i to spokojnie, bez przesady. Rozumiem argumentacje kibicow, ktorzy w tygodniu, nie beda mogli przyjsc na juz przelozone na dzien powszedni mecze, ale sa sprawy ktorych nie jestesmy w stanie przeskoczyc. Niestety. Wiec jak Pan Bog pozwoli, to byc moze lige rozpoczniemy meczem w Wrocku, tyle tylko, iz oni maja takie same problemy, jak my.



A tak 8 Marca kolo 14.45 wygladal tor w ZG. Widac roznice ? Jednak my w poludniowo-wschodniej Polsce, najbardziej dostalismy, od tej zimy w kosc. I dalej dostajemy, Dzis rano tor w Buczy znow pada snieg, rece opadaja. Wiosna sie odeszla tak szybko jak przyszla.



"foto : Unia Tarnów ŻSSA"

Sadzac po tym co sie dzieje z pogoda i jakie sa prognozy, ta sadze ze kolejka nr. 3 nie bedzie juz odwolana w calosci. Jesli mialbym typowac to z ponizszego zestawu, obstawiam ze rozegrane beda trzy mecze. W Gorzowie, Toruniu /maja dach/ czyli spore opady deszczu na piatek w Troluniu temu nie zaszkodza. Oraz powinni pojechac w Gnieznie. Czy tak bedzie, dowiemy sie na dniach. Wiec mam nadzieje, ze nie bede musial juz korzystac z tematow zastepczych, o ktorych juz powyzej pisalem. I w koncu, potypujemy. Co prawda Cieslak sie wypowiada, iz niemal pewnym jest ze 3 kolejka tez bedzie odwolana, ale moim skromnym zdaniem to juz o tym czy mecze w miastach gdzie da sie jechac powinny zadecydowac zainteresowane kluby. Jesli tory beda ok. a zawodnicy stwierdza ze sa gotowi, niech jada. A co zadecyduje centrala - zobaczymy.


 Edit :

Wojciech Stępniewski: 3. kolejka zgodnie z planem





 Tylko prosze zauwazyc, ze taki Wroclaw jedzie do Torunia, gdzie juz sporo trenowowali, a wroclawianie, hm ... czy wiec czy obie druzyny wystartuja na rownych zasadach i czy to bedzie sprawiedliwe, smiem watpic. Nawet zakladajac ze Wroclaw i w normalnych warunkach, czyli treningowo objezdzony, porownujac sklady, tak czy siak dostalby baty w Troluniu. Ale istnieje cos takiego jak ZASADY. A to ze dzieciarnia na Syfach od rana sie napina na i jedzie po Mareczku, to juz malo mnie obchodzi. Jak chodzi o mnie to jest mi wszystko jedno kiedy sezon wystrartuje. Predzej, czy pozniej to nastapi, to nie uniknione. Dla mnie podstawa, to bezpieczenstwo zawodnikow, a nie chciejstwo kibicow. A dla tych co juz pluja po Mareczku, ze taki owaki i ze miesza, to informacja prasowa, z oficjalnej strony Unii Tarnow - ale to takie czasy iz media szukaja wszedzie sensacji.

2013-04-09

Informacja prasowa

W związku z publikacjami prasowymi, które pojawiły się w dniu dzisiejszym w jednej z gazet oraz jednym z portali informujemy że trener drużyny Marek Cieślak dementuje informacje, że zostaną odwołane mecze trzeciej kolejki. Jedyną instytucją która ma prawo decydować o przełożeniu spotkań jest Speedway Ekstraliga.

3 runda - 14 kwietnia (niedziela)
Tarnów - Leszno
Gorzów - Rzeszów
Toruń - Wrocław
Częstochowa - Bydgoszcz
Gniezno - Zielona Góra


"Gratulacje Greg, dla Ciebie im Twojej malzonki, niechaj sie zdrowo chowa."

P.S. 1 Na temat sprawy nC+ juz nawet sie nie wypowiadam, bo bez wzgledu jak to sie wszystko zakonczy, to i tak to sa - panskie jaja.

P.S. 2 Dzwignia byl w Abu Zabi, moze i on tam trenowal. ale raczej nie zuzel.Zreszta to jego prywatna sprawa.To tylko tak informacyjnie.

P.S. 3 Jakaby nie pojechali, to temat zastepczy, juz mam przygotowany.

!!! UWAGA !!! z bloga usunalem shout box. Tam pojawialy sie reklamy, z ktorymi nie mialem nic wspolnego. Malo tego jak poinformowal mnie moj znajomy czytelnik pochodzacy z ZG, a mieszkajacy w Szwecji, to byly i takie ktore atakowaly komputer wirusami. Jesli komus cos takiego sie przydazylo, to goraco przepraszam i zapewniam iz moje sa "bezpieczne"- klikajcie w nie w miare mozliwosci. Za co z gory serdecznie DZIEKUJE !!!

maly

Tarnow, 9 Marzec 2013

2 komentarze:

  1. W euforii a nie na euforii.Fajny wpis.Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam zamiaru sie wybielac, ale ta forma zapisu, byla celowa.
    Dziekuje za dobre slowo.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń