Translate

piątek, 21 września 2012

No i jedziemy ....



"Ten sie smieje kto sie smieje ostatni."

Od dzis bedzie jak dawniej, czyli bez kurtuazji.

Niektorzy wiedza ze moje "ocenzurowane" za moja zgoda wpisy z bloga ukazywaly sie na jednym z portali, jakim ? Mniejsza z tym, wypieprzyli mnie po ostatnim wpisie widac komus nadepnalem na odcisk, nie dbam o to, ja tam bylem "wolnym strzelcem", nie, nie tym z ZG, takim pracowniczym. Wersja "dla prasy" jest taka ze im sie im zmienia wlascicel i takie maja odgorne zarzadzenia, ja tam mam swoje, ale mi nie zal, nigdy nie bylem, nie jestem i nie bede ZADNYM !!! redaktorem. Nie bede juz tego zmienial, znaczy wpisu, ale to potwierdzone wiem to na 100% faktycznie bedzie zmiana wlasciciela portalu. Mi wystarczy blog, ale zem jest czlowiek wbrew pozorom dobrze wychowany wiec :

Bardzo dziekuje za ten okres wspolpracy z tym portalem wszystkim kolezankom i kolegom redaktorom, milo mi bylo was poznac jestescie WIELCY !!!! pozostaje z wami calym sercem, a szczegolnie dziekuje Tobie Kasiu, to dzieki Tobie  "zaistnialem" Wielki Szacunek dla Ciebie i DZIEKUJE!!! Zycze samych sukcesow.

Dobra powiem to byl portal www.sport24.pl, GORACO POLECAM, rzetelni i szybcy a nie jakies tam Syfy (czytaj sportowy "FAKT")

Pozdro z Buczy

Na Syfach nie ustaja w podgrzewaniu atmosfery, co rusz dokladaja do pieca, publikujac koleny paszkwil szkalujacy Jaskolki i przekreta Cieslaka, a co tam, niech dzieciernia czyta i nabijaja posty, liczy sie ilosc odslon, przeciez to czysty biznes im wiecej odslon tym wiecej kasy z reklam, a uzytkownicy lykaja wszystko jak pelikany i naparzaja, skolko ugodno, jak mam chwile i sam tam wpadne i cos skrobne, ale to nie co bylo dawniej, kiedy bylem tam nie chwalac sie czolowym napinaczem i trollem, czas na zmiane warty teraz inni niech maja swoje przyslowiowe 5 minut, ja juz swoje mialem, teraz na topie jest pokarany dysgrafia "najt", gosc generalnie ma cos z garem, ale jeszcze nietorzy sie daja na niego "chwycic" sie wdaja z nim w polenike, ja juz z dalem temu spokoj, na glupote ludzka nie ma lekarstwa, takie sa fakty a faktami jak wiadomo sie nie dysktuje, wiec koniec tego watku. Tylko slowko do forumowicza ze SF o nicku "Apator Fan", widzisz dalem ci sie sprowokowac czego teraz zaluje, mozesz sobie zglaszac naduzycia na faceebooku do woli, zablokowali mnie na 1 dzien, przezyje, widac nadal dazysz do konfrontacji ok, Twoje marzenia sie spelnia ... badz czujny i czekaj.

11. GRAND PRIX NORDYCKIE

Vojens
Vojens Stadium
22 września

W sobote przedostatnie w tym sezonie GP tym razem w Vojens, ciekawe czy pojada, co oni tam z tym deszczcem maja totalny kociokwik.Ja wiem, zaraz ktos tu z Trolunia wpadnie i zaznaczy (beznadziejne) jak chodzi o ocene wpisu, ale oni by tak chcieli zeby nie pojechali bo wiecej czasu na leczenie mialby Sullivan.Ciezko mi obok tego przejsc obojetnie jak ktos nas Buczokow obrzuca blotem i pisze ze sie cieszymy z jego kontuzji, przeciez to podle.Zdrowia Rayan, kur*** niech nie pojada, na pohybel napinaczom. Ale jak pojada to szykuje sie ciekawie. Holder ma 8 punktow przewagi nad Herbim, duzo i malo, az sam jestem ciekaw jak to sie wszystko potoczy, naprawde nie wiem.Tam sie moze zdazyc wszytko, to poki co ostatnie GP na tym kultowym juz stadionie, ale coz nie nadazaja z duchem czasu, nic tam sie nie zmienilo od roku 1994 kiedy tam bylem na ostatnim jednodniowym FIMS, juz to pare razy pisalem, ze bylem. Ponoc sa plany ze Olsen ma tam wybudowac nad torem dach, ale to raczej jego pobozne zyczenia, fantazje niz realne plany, nie mam nic przeciw, oby mu sie udalo, marzenia sie spelniaja. To dobry tor do scigania, tylko musi buc dobrze przygotowany, bo jak zrobia znow ze tylko start i kreda, to bedzie bieda a nie sciganie. Moga tak zrobic wszak pamietajmy ze jeszcze w walce o zloto jest Nicki, to swietny startowiec, wiec moze byc roznie. Napewno beda mu chcieli pomoc wszak to Dun a bedzie jechal na dunskiej ziemi wiec mu beda "sciany pomagac", nie innaczej jak mowi Żaba ;*. Ale i Holder tez ostatnio poprawil ten element zuzlowego rzemiosla a Herbi to juz jest w tym mistrzem, wiec jak oni mu moga tak naprawde pomoc, to ciezka sprawa bedzie. Moze wymysla cos innego, ale co, przeciez taki Hancok z ktorego sie obecnie wszyscy nasmiewaja za to spozienie na mecz, Holder, Crump, Emil to nie kelnerzy z jakiejs biednej ligi i tez juz choc co, albo i wiecej porafia. Hampel wraca juz chyba do formy, co pokazal w Eliteserien, juz sie pewnie czuje ma motocyklu, a ten czolowy "czolgista" pod tasma jak go nazywaja jego "fani" tez umie swietnie startowac a co wiecej umie te starty krasc, hehe, ale mi to podoba "czolgista", nastepnym jest Janowski, czyli dwoch juz mamy, brakuje jeszcze dwoch i psa bo ... "Rudy" juz jest. Jakas Marusie sie tez namota, to nie problem. Towaru ci dostatek. Jak pisze o tym zuzlu, to zaczyna mi odwalac, powoli zaczynam sie siebie bac, to zaczyna byc niebezpieczne, tym blogiem tez mam ochote juz walnac a kat, moze ktos chetny  ? oddam w dobre rece, pisac. Ten z dzika karta MJJ tez bedzie grozny widzialem go w sobote na Z3 podczas FIMSJ ktorejs tam rundy, tylko Szasza Loktakjev znalazl mu miejsce do "PARKOWANIA" pod plotem, reszte objechal z latwoacia lacznie z Janosiem, ale jakby co pomoze Nickiemu, stac go juz na to, ma umiejetnosci ponadprzecietne. Jak mu sie nic zlego niestanie, to mu wroze wielka kariere. Widze ze i Anton ktorego nie docenialem moze tez cos ukulac choc tygodniu, to znaczy w niedziele, wywalczyl awans z Gnieznem, a potem w polfinale w Szwecji pojechal straszna biede, zal bylo patrzec.Ale GP to inna bajka.Sie okaze.Jak zwykle licze na ciekawe zawody, dobra jazde Naszego Mistrza no i Boskiego Krisa ktory w BEL robi furore. Jak slysze Lorka, jak juz po raz 10 mowi jaka mu to w Tarnowie krzywde zrobili, ze mu zakazali jezdzic na Wyspach, oraz na koniec sezonu odstawili od skladu, to mnie nagla i nieprzewidziana krew zalewa. Po pierwsze byly ku temu powody a po drugie , raz wystarczy powiedziec, trzeba umiec trzymac poziom, szanuje pana za panska wiedze, ale jako komentatora nie cierpie. Zycze wszystkim milego ogladania.


"Marusie sie namota ..."

23 września 2012 (niedziela)
Półfinał (rewanż):
Unibax Toruń - Azoty Tauron Tarnów


Apator Torun- Unia Tarnow Part II

Ale czy napewno ? jakos nie jestem przekonany. Nie bede tu juz pisal o tym nieustannym podbijaniu bebenka przez Syfy, to niesmaczne. Tylko jednen gosc redaktorek lat 19, wiem ze ma tyle, zapewnie z wielkim juz zyciowym doswiadczeniem mnie wkurzyl, nazywa sie Aleks Jovičić, no juz pojechal po bandzie, to jest dramat ze redaktor naczelny tego balaganu (SF) Gapinski puszcza takie dziadostwo, oni naprawde juz schodza na psy. Ogladalem wczoraj "niemą" relacja na pewnej internetowej stronie (telewizji internetowej) z Milicji, to byly MIMPJ 2012 i drzalem zeby sie ktos znow nie polamal bez znaczenia przynaleznosc kubowa, choc wiadomo ze sie balem o Janosia i Gomole, oni przetrwali, ale okrutnie przydzownil Przemo, zabral ze soba dwa przesla na prostej, sercem mialem juz w gardle, chwile to naprawiali, chlopak sie polamal.


Nie wygladalo to milo, ale coz przeszarzowal.

Kolejny po Dudku poszkodowany nasz czolowy junior traci zdrowie i odpada ze stawki walczacych o medale IMSJ 2012, toz to jakis pogrom. Zdrowiej Przem.

                                                 "Tajna bron Trolunia"

Co ja moge jeszcze raz napisac o tej powtorce tego polfinalu, naprawde juz nie ma co. Niekonczace sie bicie piany nie ma sensu. Mam tylko nadzieje ze ten sie smieje ostatni. Ja wiem ze to moze nie jest az takie zlosliwe, ze nalezy podejsc z dystansem, i nie fochac, ale Hankockowi wystarczy ze raz ktos przypomni na ttwiterze ze mecz jest w niedziele w Toruniu o 17.30 a nie o 17.36.


Holder pisze do Grega zeby nie zapomniał ze 23 mecz o 17:30 w Toruniu a Greg na to: w ta niedziele? a Holder: nie w poniedzałek :)


"Znalazem to na facebooku, internet to jednak potega, ciezko by teraz bez niego bylo."

Tak mowili wczoraj w telwizorni nie ogladalem, bo juz od dawna nie ogladam TV, a juz "Wiadomosci" to w ogole, ze tak  bylo opowodzila Dorcia, fajna z niej kumpela, aaaaaa i panna Niedziska rez cos mamrala i zalila sie na Bucz, ten to jet mega gigant, hehe ...

Zalozyli sobie na faceebooku "wydarzenie" :



Biednie to wyglada, to "wydarzenie" :)

... i good, mysle ze wlasnie tym bardziej gosc sie zepnie im pokaze ze jeszcze go na cos stac. I o 19.30 tak, czolowka pajacow z Syfow i innych forow, ktorzy tak jezdza po Buczy w koncu zamilkna, swiecie w to wierze. Wynik bedzie taki ze da nam final a reszta malo mnie obchodzi, a Miedzinski znow sie bedzie mogl wyplakac w "Wiadomosciach".Zeby sie tylko nie odwodnil powtarzajac kultowe stwierdzenie Drabika. Juz tyle wystarczy o tym meczu. Trolun juz sie tak nie zalcie wszedzie, macie w torbe i tyle, dobrze o tym wiecie, ale jeszcze se pomamrajcie te dwa i pol dnia.Tylko kiedy bedzie ten final bo z tego czytam to szykuje sie nam dalsza czes kabaretu pod tytulem Speedway Ekstraliga 2012. Tak z grubsza przeczytalem, na przeszkodzie ma stanac jakis test-mecz z Ruskimi w Tollgati, ku**** a nie robcie sobie jaj z pogrzebu panowie z EE, bo w tym wszystkim jeszcze zapomnieliscie ze 29 Wresnia jest Final GP Chalenge w Goriczan a w Listopadzie 2 rundy IMSJ 2012 w Argentynie. Tego finalu nie bedzie cos  tak czuje ... padlem, leze i kwicze, jak ja nie cierpie tych haselek a sam je stosuje, faktycznie chyba zaczynam miec cos z garem, wielu jest takich ktorzy twierdza ze zawsze mialem, ale im nie wierze.


Kacik Milicyjny.

Byl w Milicji "okragly stol" mieli ratowac klub a z tego co czytam to tylko skakali sobie do gardel, jakie to polskie, szkoda dla nich ze nie ma dalej Komuny a tak to nadzeszly inne czasy i okres ich prosperity sie skonczyl. Nie umia sie znalesc w nowej rzeczywistosci. Przywruccie "Wyscig Kul" a problemy sie same rozwiaza. Mozecie sobie zwolywac stoly , kwadratowe, prostokatne, szeciokatne i ciul wie jakie jeszcze i tak wam nic nie pomoze biedaki , jak nie w tym to w nastepnym LECICIE !!! do II Ligi !!!, marzenia sie spelniaja, ja w to wierze. Ja jestem cierpliwy a cierpliwy a cierpliwi zawsze zostaja wynagradzani, to sie spawdza w zyciu , ta maksyma.A wiem ze to jest coraz blizej. Wy chcecie Golloba, za co sie pytam??? to pytanie z gatunku tych retorycznych. II liga nie jest zla tam tez sa emocje, pojezdzicie sobie tam lat kilka to sie nauczycie pokory, szacunku dla innych, to ja pisze Buczok z Polski "z". Nie obchodzi mnie to ze Milicjanci sie mnie sie czepiaja ze waluje ten sam tekst od lat, wlasnie o to chodzi aby byc staly w "uczuciach". A nie zmieniac sie, jak wiatr zawieje i innej strony.I to w sobie cenie, nieskromnie powiem.


"Milicjanci zapomnijcie, to juz bylo, to se ne vrati, jak mowia nasi bracia Czesi."

P.s Juz mi sie od tego wszystkiego mozg lasuje i o pewnych sprawach zapominam. W niedziele pierwszy barazowy, mecz o u utrzymanie sie w EE, GTZ Grudzizdz kontra Sparta Wroclaw, nie bede sie rozpisywal, juz mnie czas nagli. To jest troche dziwny przepis, ale czy w naszym zuzlu jest cos normalnego ? nie, wiec jest tak ze mecz sie odbedzie wedlug zasad EE, wiec Grudziadz musi odstawic na bocznice jednego ze swoich zawodnikow z GP, ktorych maja dwoch, to jest juz szczyt wszystkiego, ale bywa. Nie wchodzac nazbyt w temat, choc lubie GTZ, to po pierwsze uwazam ze oni tej E-ligi przynajmniej w tym roku w ogole nie chca, a po drugie Wrocek sie wybroni, bo sa mocniejsza duzyna, choc nie bedzie to dla nich spacerek.

Pozdro z Buczy.

maly

Tarnow, 21 Wrzesien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz