Translate

piątek, 1 marca 2013

Juz Marzec




Jeszcze 23 dni i SGP w New Zeland, jak milo. Z Milicja poki co daje spokoj ale to ze beda taraz sie nazywac "Czarny wungiel.pl Milicja Bygdoszcz" cieszy mnie ukrutnie, za 3 lata beda sie nazywac "Skladybutelek.pl Milicja Bydgoszcz" i tez bedzie. Takie nastaly czasy, co nie zmienia faktu ze nadal sa w "moim sercu" jak chodzi o te sprawy, to ja jestem staly w uczuciach. Pomimo ze jestem jedna z 2 osob na liscie "darkenssa" ktorzy sa przewidziani do tego aby usunac konto moje ze SF, to nie zamierzam skladac broni i bede dalej cisnal Milicje. Ja mnie usuna z Forum SF to rozpaczac nie bede, mam co robic a sa inni ktorzy i tak to beda robili. Fanow MO jest coraz wiecej i co by nie robili, ile by skarg nie napisali do redakcji to i tak nie dadza raby bo jak pisze "bialo-niebieski i "kanibal" w kupie sila, damy rade i zaden gacek i jego przydupasy nie sa nam straszne. Ostatnio gacek jak wrocil z nocnego "zbierania w szklarni" to o 1.30 sie zalogowal na Syfach i walil minusy i plusy na przemian, on naprawde ma cos z garem. Zas "kibic polonii" ma teraz nowy nick, ten "tradycja bydgoszcz" to 2 nick "kibic polonii" ma bana bo sa mu go zafundowalem, tyle mojego. Ale juz sie wplakal gackowi i Alowi ze to przez "m"- czytaj "mr patelnia". Juz mu go zdjeli zauwazylem wczoraj, on pisze ze to ja ponoc zyc bez nich /Milicjantow/ nie moge, a chyba jest odwrotnie, wszak kiedy bym nie wszedl na  jakis ich watek to zaraz jest kilka postow iz zapewne sie pojawie, wiec jak to jest panowie Milicjanci ?
Przyklad z wczoraj, Adas pisze 

..."     kibic polonii napisał/a komentarz do W Bydgoszczy na tor wyjadą dopiero po 10 marca

    jedno mi się podoba że w końcu udało się przepędzić zbieracza puszek, teraz sobie rzeźbi wypociny na swoim blogu"...

Odpisalem ;

..." Adaś niech cie nie ponosi fantazja, ja w przeciwienstwie do ciebie "nie mieszkam" na forum SF,,, NIE ODPISUJ !!!"...

Jest 10 dzis 1 Marca 2013 godz 10:19 Adas od 31 minut juz na forum widzialem wpis - wital jakiegos nowego forumowicza rzecz jasna Milicjanta.


"Stary juz wiarus z Adasia, az sie lza w oku kreci. Ale dosc juz o tym."

Sezon za pasem i juz sie zaczynaja powoli wypowiedzi niektorych zawodnikow jak chodzi o szanse ich druzny w EE Ekstralidze - choc nie wiadomo czy tak sie bedzie nazywala, czyli ENEA, wszak wiem iz owa firma chce sie wycofac z owego sponsoringu, chca zostawic Dziwignie, Hampela i Reprezentacje, ale maja ze jeszcze 2 lata umowy i sami nie wiedza jak sie z tego wymigac, wiec jak slyszalem chyba jednak - zostana.


ENEA i Jarus.


Tylko ze Jarus juz zaczyna wywijac numery i olal zgupowanie Kadry w Zakopanem.

..." Nieoficjalnie mówi się, że początkowo Hampel miał być nawet zawieszony, jednak na to nie zgodził się trener Marek Cieślak. Aktualnie Hampelowi za niestawienie sie na zgrupowaniu kadry grozi kara finansowa.

- Jarek popełnił błąd, nie przyjeżdżając na obóz kadry. Poza tym dotąd osobiście mnie nie poinformował, dlaczego nie pojawił się w Zakopanem, choć mój numer telefonu zna i może w każdej chwili zadzwonić ? mówi Marek Cieślak."...

Dzwignia tez byl w tym czasie w Hiszpanii a jednak przylecial, da sie ? da, a jakies przeziebienie /ponoc/ nie jest zadna wymowka. Panie Hampel, czyby zaczelo sie Panu przewracac w glowie  ?

Wracajac zas do zawodnikow to przeczytalem ciekawa wypowiedz Swidra :

..."Przed sezonem szanse wszystkich zespołów są dokładnie takie same.Nikt nie ma handicapu punktowego i wszyscy startujemy od zera. Każdy ma więc takie same szanse na mistrzostwo, jak i na załapanie się do tej nieszczęsnej trójki, która spadnie z ligi. Wiadomo, że naszym głównym celem będzie walka o utrzymanie. Jesteśmy beniaminkiem, a ten zawsze jest w nieco gorszej sytuacji od pozostałych ekip."...

To jest o tyle ciekawe bo w jednym zdaniu, no moze w dwoch zaprzecza sam sobie, a ja czytalem ze ida na PO czyli pierwsza czworke i wedlug Prezydenta Miasta Gniezna brak jego druzyny w PO bedzie porazka, a to ciekawe.Az sie nie moge doczekac sezonu, ja bym chcial JUZ !!! A Wy ?

Swider to male miki, Wojtus Lisiecki mlodziezowiec Startu to jest dopiero As na Asy,

Lisek mowi :

.."Kiedy Darek /Sajdak/ zobaczył ubiegłoroczny sprzęt, to troszkę się zdziwił, jak ja mogę na tym zdobywać punkty, ale dawałem jakoś radę. Teraz będzie na pewno lepiej."...

Jakie punkty Wojtek, moglbys rozwinac ?

..." Już w ubiegłym roku miałem styczność z takimi zawodnikami, jak Damian Baliński czy Rafał Okoniewski i pokonywałem ich. Nie miało to miejsca na domowym torze, tylko na obcym, bo taki jest dla mnie obiekt w Rawiczu - mówi "Lisek"...

Chyba jak mieli defekty, kiedy to niby bylo bo jakos nie pamietam  ?

Czego jak czego, ale fantazji to Ci nie brakuje panie Wojtku.

Nastepnym fantasta w teamie Kołcza Kedziory jest Davey Watt

..."- Rozgrywki ekstraligi łatwe na pewno nie będą. Nie możemy sobie pozwolić na stratę zbyt dużej ilości punktów. Musimy dobrze zacząć, żeby potem było już tylko lepiej. Sądzę, iż jesteśmy w stanie wygrać wszystkie mecze u siebie i nazbierać trochę bonusów. Mam nadzieję, że razem z kibicami nasza drużyna będzie miała świetny sezon - powiedział  Davey Watt."...

Czyzby rozstanie z Asza /ponoc/ spowowalo u niego jakis stres pourazowy ?

Jak widac z powyzszego w Gnieznie maja straszne parcie na wynik, no i dobrze wszak trzeba ambitnie podchodzic do tego co s sie robi, ja nadal jednak twierdze ze slabo ich widze.

Mialem nie pisac o Milicji ale jak tego nie robic skoro dzien na Syfach jest dniem straconym, najpierw oglosili casting na nowe podprowadzajace, zamiescilem komentarz o tresci :

..."Witam : nie ma co robic castingu-ja "mr patelnia"- proponuje "gacka", "kibica polonii", "slaw bdg" oraz "Ala" i macie komplet-Pozdro z Buczy.

Wpis jest na temat, z lekka nutka ironii wiec prosze go nie usuwac z gory dziekuje.Pozdrawiam."...

Oczywiscie polecial w kilka minut.

Wczoraj pokazali propozycje Milicyjnych maskotek, przeciez to dramat, ale coz, dodalem komentarz

..."Ja zaglosuje na pierwsza z prawej, nazwa - rzecz oczywiscie - "czarny gacek.pl " Pozdro z Buczy.

Post jest na temat a zbierznosc - nickow przypadkowa.Pozdrawiam.
Wiec nie usuwac posta.Z gory dziekuje."...

Jak myslicie, post polecial, czy nie ?


Przeciez to jest DRAMAT !!! dzieci sie wystrasza, ja mam swoje propozycje jutro wysylam do klubu na S2 a jak nie wezma pod uwage to ja zaglosuje na pierwsza z prawej, nazwa - rzecz oczywiscie - "czarny gacek.pl

Oto one :


"Maskotka solo."


"Tu juz w parkingu na S2."

Zeby nie bylo watpliwosci to jest nietoperz a nie mis, wystarczy wpisac google i tam jest takowe zdjecie. Bo to jest maskotka dla Milicyjnych dzieci bo tych ktore proponuja Milicjanci dzieci moglyby sie wystraszyc, tak sami twierdza kibice z Fordonu na forum Syfow. Oto link do zdjecia w google :


Zreszta moj idol gacek robi wszedzie kariere, oto kolejny przyklad.


Wiec zobaczymy, wysle moje propozycje, ciekawe co odpowiedza i czy w ogole, jak cos to dam znac.

W Buczy sliczna pogoda sloneczko, cieplo, wiaterek lekko wieje, zyc nie umierac, jesli taka pogoda sie utrzyma to mam nadzieje ze kolarze wyjada na Z3, juz nie ma na co czekac. Czas na pierwsze jazdy, dzis juz 1 Marca, jeszcze miesiac i startuja Ligi !!! Bedzie sie dzialo. Juz blizej jak dalej, jakos to dosc szybkow tym roku przelecialo, ale im czlowiek starszy tym czas szybciej leci, tak to niestety wyglada. Dzis znaczy w czwartek jestem nieco markotny, taki troche smutny dzien, jedna osoba wie dlaczego, ale ja rozumiem.Naprawde, choc lekko mi nie jest. Moze i ja powinienem miec wyrzuty sumienia, hm ? Skonsultowalem, mam ponoc nie mam miec. Tak M/ ? Mam tylko nadzieje iz nie zdazy sie jakis nagly niekorzystny zwrot pogodowy i nie wroci zima, co niestety w naszym klimacie czesto sie zdarza..

Od lat jestem wielkim milosnikiem skokow narciarskich i to jeszcze sprzed czasow Adama Malysza, takze bardzo sie ciesze z Tytulu Mistrza Swiata ktory zdobyl Kamil Stoch, tym bardziej ze do tego przyczynila sie firma z mojego ukochanego Miasta Tarnowa, bo prosze zauwazyc reklame jakiej firmy ma Kamil na prawym ramieniu, Jaskolki Zawsze Lataja WYSOKO !!!

  
"Wiadomo Grupa Azoty."

Tarnow noca, zdjecia z ostatnich dni ...



"Autor : P.R."

A Wiosna i Latem jest u nas jeszcze piekniej, eh ... Zapraszam Wszystkich ktorzy jeszcze nie zawitali do Tarnowa ...


Dawnych wspomniej czar.

Na portalu ZE znalazlem ciekawa notke iz rok 2013 to juz 10 rok bez zuzla na "Narododowym"- "Ślaskim" - troche szkoda, kiedy sie oglada stare filmy kiedy Finaly Indywidualnych Mistrzostw Swiata na Zuzlu potrafily na nim gromadzic i 100 tys. kibicow, dzis to jest niepojete i komentarze sp. Pana Janka Ciszewskiego. Na tych ostatnich w Maju 2003 bylem osobiscie. To byla impreza zorganizowana pod auspcjami Polonii Bygdoszcz bo wowczas to ten klub mial prawa do organizacji GP w Polsce - to bylo GP Europy. Jadac tam liczylem ze bedzie komplet na trybunach, nie bylo i bede szczery bylem tym nieco rozczarowany. Widocznosc z trybun jak dla mnie super, siedzialem dosc nisko na wyjsciu z 1 luku i powiem ze odczucia pozytywne, zawodnicy byli jak na wyciagniecie dloni. Sam turniej jakos specjalnie nie zapad w pamieci, nasi kolarze jezdzili przecietnie, ale jedno co mi utkwilow glowie to iz Ceglany podciety przez jakiegos zawodnika juz na prostej kiedy konczyli 4 okrazenie, przekroczyl linie start-meta w pozycji "horyzonatalnej" tylko nie pamietam kto byl pierwszy Krzysiu czy motocykl, moze ktos pamieta ?


"Eh ... 120 tys. ludzi na trybunach."

P.S. 1 Dzis w Buczy pogoda juz niestety ale sie spierdzielia, brak slonka, jakis rano lekki deszczyk, brrrrrr

P.S. 2 ALEX - Ty i Zbig potrzebujecie przyzwoitki do pomocy ? Dajcie spokoj, juz bardziej sie nie pograzajcie.

maly

Tarnow 1, Marzec 2013

13 komentarzy:

  1. Pisz tego bloga,pisz Szymek ale kurde już daj spokój tej Polonii, tego nie da się czytać... Oni też powinni spasować.Gdzie tu żużel?? Co Ty tak naprawdę masz do tej Bydgoszczy czy do Gorzowa? Nie można pisać normalnie bez tych sarkazmów i jadu?? Ehhh... może jak sezon się zacznie to spasujecie wszyscy.M.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie czytaj M/ proste i logiczne.


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Zgadzam się z komentarzem podpisanym "M" - blog niby o żużlu, a tym czasem wypisuje tu Pan swoje pretensje, żale itp. Lubiłem to czytać, ale wybaczy Pan, już podziękuję. Za dużo tu prywaty.
    Pozdrawiam i życzę Panu, żeby się Pan wyluzował, bo po tym co czytam, to widać, że jest Pan spięty i wiecznie gotowy do napinki z tymi dwoma klubami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanowny Panie dziekuje za komentarz.Ma Pan racje, aczkolwiek nie zgodze sie ze wypisuje swoje jak to Pan napisal "pretensje" i "zale" tylko opisuje swoje relacje z kibicami Milicji, to tez czesc tego jak i innego sportu.Myli sie Pan tez rowniez jak chodzi o stan mojego "ducha" , jestem wyluzowany, juz dawno tak wyluzowany nie bylem dzieki M/ wlasnie.Zreszta blog to miejsce gdzie sie pisze zarowno o sporcie jak i o sobie rowniez , na tym to polega.Niedlugo zaczynamy sezon, jak na wstepie napisalem poki co o Milicji o GW bedzie szczatkowo, ale to moja prywatna sprawa jaki mam stosunek do wymienionych przez Pana klubow, kazdy ma swoje sympatie i antypatie , Pan jak mniemam rowniez.Mam nadzieje ze kiedys jednak Pan tu jeszcze zawita.Jeszcze raz dziekuje za komantarz i ...


    Pozdrawiam z Buczy

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, ale kiedyś Pan pisał, że jest to blog stricte o żużlu, bo jest Pan tego pięknego sportu wielkim fanem, a tymczasem schodzi Pan ostatnio w swoich postach, na temat Pana słownych potyczek z kibicami na forum SF. Ja wszystko rozumiem, ale po co to? Nie uważa Pan, że to są Pana prywatne sprawy? A nas ( czytelników ), interesuje to, co Pan pisze tu do nas, o żużlu, a nie o jego kibicach.
    Wybaczy Pan te uwagi, ale myślę, że jako dotąd, stały czytelnik Pana bloga mam do tego prawo...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiscie ze ma Pan prawo do takowych uwag, ja tego nie neguje, ba nawet nie mam do tego prawa, a kazdy komentarz jest dla mnie cenny.Tymi wpisami chcialem tylko pokazac jacy ludzie pisuja na SF gdzie ja pisze juz 8 lat, ale prosze mi wierzyc jak widze co od pewnego czasu tam sie wyprawia to ja juz z tego odpadam.Niech oni sie tam juz sami kotluja.Takze generalnie juz postanowilem we wpisach nie poruszac kwesti tych "dzikich" ze SF bo to sie mija z celem, no chyba ze juz by poszlo na noze, ale poki co, ja juz nawet od dzis pzestalem sie tam udzielac bo to nie moja liga, nie bede sie znizal do ich poziomu.Wiec wracamy do zuzla, aczkolwiek moje antypatje i sympatie klubowe pozostaja.To prosze mi wybaczyc.Po prostu mam ku temu powody.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc bardzo się cieszę i w takim układzie nadal będę tu chętnie zaglądał:)
      Życzę Panu udanego i spokojnego weekendu.

      Usuń
  7. Szymek,masz rację...ale Ty tylko Polonistów się czepiłeś,że oni tylko be są a to nie tak. Ja jestem grzeczną dziewczynką... do czasu :))))))) M.

    OdpowiedzUsuń
  8. M/ nie znasz genezy tej "milosci" wiec wybacz, ale mam powzane ku temu powody, a spowiadac sie tu nie bede, bo to moja prywatna sprawa a i dosyc przykra.Wiec co bys nie robila to i tak sie to nie zmieni.Wybacz.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Maly,jestes wieliki,pindo ty moja:)))))))Pozdr.Z twojej ukochanej Bydzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Pindo Ty moja" - ha, ha, co to jest??

    OdpowiedzUsuń
  11. Coz, jak widac czytelnik z Milicji "kocha innaczej" ale coz, bywa i tak ...
    Tylko ze to milosc bez wzajemnosci , he


    Pozdro z Buczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pindo ty moja? Ja wszystko zniosę ale pedzie to już przesada!

    OdpowiedzUsuń