Translate

piątek, 11 stycznia 2013

Paczpan, Zmora, Bolo i cysterna piwa.


Kiedy tak sledze portal pod ujmujaca nazwa Syfy.pl to sie zastanawiam czy oni tam juz w ogole oczadziali, czy Paczpan i pozostala dwojka podpisala z nimi jakas umowe na wywiady prasowe i oni sie musza na sile wypowiadac aby wypelnic ten kontrakt. Przeciez nie ma dnia zeby nie bylo ze trzech newsow z wypowiedziami owych panow, na jeden i ten sam temat, a mianowicie, najpierw jak to niby KSM rozwalil im sklad, a teraz o tym ze to brak salaty to spowodowal. Ja rozumiem ze mozna o tym napisc ze 2-3 razy zeby gimbusy nabijaly posty, ale bez przesady, nie 100 !!! Ok.  ktos powie, nie pasuje, nie czytaj, ale to nie jest zaden argument. Wszak czlowiek ciekawy swiata jest, zawsze moze sie zdazyc tak ze a noz napisza/powiedza cos nowego a co rusz to kolejne rozczarowania, w kolo macieju jedno i to samo, noz ile mozna ? Jak widac mozna. Aczkolwiek ostatnio Paczpan powiedzial rzecz fajna i ciekawa a mianowicie ze jak zawodnicy pojada 70% tego co zapowiadaja to Koszof ma PO i to na luzie. Ja powiem tak jak oni pojada 100% tego, to Koszof ma I lige w sezonie 2014 pewna i to 1000%


"Paczpan i Zmora+ Bolo ... pomaluja Wam swiat na zolto i niebiesko ...n (2+1 jak nic)"

Nastepni na liscie rekordzistow to oczywiscie moi ukochani Milicjanci, ale to mnie akurat nie dziwi, wszak red naczelny tego Syfu, pan Gapinski to ich zaprzysiegly kibic, tak wiec musi im zapewnic odpowiedni PR. Niedawno sie ukazal ciekawy news jak to Deresinski wespol z Kanclerzem "pokerowo" rozegrali okres transferowy, chyba grali ale w "Czarnego Piotrusia" takie teksty przeciez sie nie trzymaja kupy. To gdzie mial isc Hancock jak go Ruda Grazyna wraz z "Rudym" wystawili do wiatru ? do nikomu nic nie ujmujac, Kolejarza Rawicz? jak oni maja na caly sezon 600 tys. zlotych w I lidze. Gdyby nie zawirowania z Rudym to Greg nawet by nie spojrzal w strone Fordonu. Ktos powie ze byl jeszcze Beton z Wrocka, w jaki sposob jak oni nie maja nawet na sol do kwasnego chleba. Na Wrocek tamtejszy Ratusz ma wylane po calosci, rzucaja im jakies ochlapy, a Milicja znow razie "W" wezmie kolejny kredyt poreczony przez swojego wlasciciela jakim jest wlasnie UM w Miescie Blokowisk i zaplaca amerykaninowi. Zreszta ja rowniez zgadzam sie z Markiem Polewaczkowym iz pare druzyn zostalo zbudowany na "zeszyt" jak on to mowi i dopiero teraz zaczyna sie szukanie kasy aby pozamykac budzety. W tym gronie na bank jest Gniezno i Milicja, moze i Bucz, ale nie sadze, w naszym przypadku raczej nie spelni sie przyslowie do 3 razy sztuka.Z tego co mi wiadomo kasa jest, a zrodlo tych wiadomosci jeszcze NIGDY !!! mnie nie zawiodlo, wiec mam prawo sadzic ze i tak bedzie tym razem. Milicja juz zreszta boi sie czy ten nowy sklad bez "wychowanka" Emila przyciagnie na RuinoArene przy S2 kibicow i z tego co sie dowiedzialem to szykuja powrot ich kultowej juz atrakcji ktora przyciagala dawniej tlumy, czyli "Wyscig Kul" teraz bedzie nieco zmodyfikowana wersja a bedzie ona wygladala tak :


Herb tez zmienili ponoc ma to pomoc w promocji, a ja mysl ze zrobili to po to, aby mlodzi Milicjanci mieli go latwiej w zeszytach rysowac, bo poprzedni byl za bardzo skaplikowany coz z tego skoro i w tym najnowszym sa braki a mianowicie brak jeszcze jednego koloru, oczywiscie niebieskiego - koloru Milicji-co oni by nie robili i tak wszsycy wiedza ze Polonia Bydgoszcz to MILICYJNY KLUB !!! na wieki wiekow, amen. Tego nic i nikt tego nie zmieni.


"Wyglada tak ... a powinien ..."



"... wygladac tak"


Poki co Milicja bedzie cwiczyla przed sezonem w Kolobrzegu, narazie w wolnych chwilach w oberzy pod "Czarnym Koniem" spiewaja piesni masowe, takie jak "Bielyje Rozy" pija spiryt z Saszka Loktajewem zakaszajac ogorkiem i robia "niedzwiedzia" z Komendantem Milicji w Żołędowie .

W Trolunu tez sie dzieje, zakontraktowali Naszego Mistrza, to i kapuchy potrzeba, przeciez Nasz Mistrz dla ktorego ponoc kasa nie gra wiekszej roli, kasuje nie mniej ni wiecej tylko 75 tys netto za mecz i to ryczaltem, wiec do kontraktu w imie dobrze pojetego interesu postanowil sie dolaczyc Ojciec Dyrektor-ich Prometeusz. I tak ma byc bo ja lubie torunski klub. Mam w Troluniu przyjaciol i kibicuje Krzyzakom, tym bardziej ze on to naturalny wrog Milicjantow. Brawo Ojcze, pelne moje poparcie !!!


"Jest MOC !!!"

Pozdro z Buczy

P.S. Znow ban, co ja mam z ta Milicja, recydywa, he

Witaj maly PzB,

Twoje konto w serwisie www.SportoweFakty.pl zostało zawieszone do: 2013-01-12 21:55

Powód: Obraźliwe posty

Jeśli chcesz odpowiedzieć w sprawie zawieszenia konta nie odpowiadaj na tego emaila, tylko napisz na adres: administracja@sportowefakty.pl 

Pozdrawiamy

Za co, ktos zapyta ow ban ? Prosze , za to :

- I beda wieczorami spiewac piesni masowe, "Bielyje Rozy" i robic "niedzwiedzia" z Saszka potem beda pic spiryt zakaszany ogorkiem.Pozdro z Buczy.
P.s A na sniadanie kajzerki po 15 euro-centow, prosto z Duisburga, hahahahaha

-Al Bundy sie uaktywnil fantazjuje , pocisnolem kurwa dziada czuje bana
19:59:07
"Dziki" nie fantazjuj tu wszyscy wiedza ze jako rasowy Milicjant mozgu nie posiadasz, takze tresowac to ty sobie mozesz jedynie ale gacka, daj se spokoj, NIE ODPISUJ T.epaku, hahahahaha

No i sie doigralem, ale 12-to wracam i jade dalej z Milicja, bo a ja juz tak mam. A Ty Margit jak chcesz wiedziec dlaczego tak kocham Milicje, to nie pytaj tych psychopatow z Fordonu, tylko napisz do mnie na facebooku, konto masz tam napewno, wiem, a link mojego konta widzisz po prawej stronie na blogu. Teraz jednemu z Milicjantow ze SF o nicku "slaw byd" zacznie sia palic pod dupa, zadeklarowal publicznie ze postawi cysterne piwa temu kto mu poda moj adres.Moj torunski Brat KRZYZAK ma moj adres, mam moje pozwolenstwo aby mu ten adres zapodac, ale warunek jest jeden stawia to piwo.Na szybko to policzylem ;

Cysterna ma pewnie z 37m3 wiec 37000 litrow cos kolo tego podzielic to na 0,5 wiec jakies 70 000 piw Zakladajac ze piwo bedzie nawet po 3 zl za 0,5 co jest raczej utopia to jakby nie liczyl, bedzie go to kosztowalo jakies 210 tys. zlotych, zobaczymy czy dysponuje takowa kasa. Ja podstawi ta cysterne KRZYZAKOWI to on zadeklarowal  nawet sam "slawa" do Buczy dostarczy na moja chate,Tak wiec czekamy, az odpisze dziad, bo wczoraj jak dostal to info to juz go nie bylo ns Syfach,Zeby nie usunal posta, zrobilem scrina, wiec mam dowod na to ze takowe slowa wypowiedzial.Dla mnie slowo drorzsze pieniedzy, postawi ta cysterne, dostanie mnie jak na talerzu, tak juz mam, wezme to na klate, a jak nie to ja mu zaproponuje ze jak nie da rady to On znika z forum, ciekawe czy ma choc resztki ambicji zobaczymy.To jest tylko dowod aby nie rzucac slow na wiatr, ano czekamy co pokaze cwaniak.Mam nadzieje ze sie postawi i przyjmie uklad, ktory sam zaproponowal, choc tak naprawde nie mam cienia watpliwosci ze sie upodli i bedzie sie wykrecal jak piskorz.Milicjanci tak maja.Oto jego post na Syfach :

"Kto zdobedzie adres tego pedofila z buczy,ma u mnie cysterne piwa!"

autor : slaw byd

P.S. Chyba ze mu UM poreczy kredyt na ta cysterne, tego wykluczyc nie mozna, oni tam przeciez wszsytko maja na kredyt, druzyne kolarzy z S2 tez. 



"Hop szklanke piwa"

maly

Tarnow, 11 Styczen 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz