Translate

wtorek, 15 stycznia 2013

"Milicja, Wrocław i Ja"



"Niech zyje MO !!!"

Nici z Cysterny piwa, tak jak przewidywalem "slaw byg" okazal, sie zwyklem pajacem bez ambicji, nie podjal wyzwania, a do tego tego jeszcze sie odgraza ze zdobedzie moj ades chocby mial go z pod ziemi wydobyc spod ziemi, niech proboje, to fantasta, wiec spoko, mam looz. A poza tym nie boje sie pajaca.

slaw byd pisze
"Al na glowie stane, a sierote znajde :) "

Ale kmiotek ... brak slow

A tym ktorym obiecakem to piwo i tak postawie. Dla mnie slowo drzoze pieniedzy wiec spokojnie, ja jak cos obiecuje to ZAWSZE DOTRZYMUJE slowa.
Znow ban, Milicja traci grunt pod nogami, posilkuja sie naruszeniam, ale spoko. Nie odpuszcze im.

Witaj maly PzB,
Twoje konto w serwisie www.SportoweFakty.pl zostało zawieszone do: 2013-01-14 14:25

Powód: obraźliwe posty

Jeśli chcesz odpowiedzieć w sprawie zawieszenia konta nie odpowiadaj na tego emaila, tylko napisz na adres: administracja@sportowefakty.pl
Pozdrawiamy

www.SportoweFakty.pl

odpowiedzialem : Pozdrowienia dla red. Damiana Gapinskiego ktory chroni Milicjantow.
Pozdrawiam

To avatar tego Milicjanta slawa byd na SF, ponoc mieszka w Hamburgu, gdzie podobnie jak gacek vel "Kajzerka z Duisburga" zbiera szparagi u Bauera. Dzis wlasnie przeczytalem o nowej "ofercie karnetowej" dla Kibicow z Milicji oni tam maja w ogole jaichs kibicow ? - sadzac po frekwencji ktora mieli na poziomie dolnych rejonow w I lidze, to jakos mi sie nie wydaje. Mniejsza z tym w tej nowej ofrercie jest jedna rzecz ktora mnie osoboscie rozwalila, a to taka iz aby miec szanse na zwrot kasy po zakonczeniu sezonu, co nie jest i tak pewne, trzeba kupujac karnet na "sektor dopingujacy" ostarczyc do klubu swoje zdjecie. Po pierwsze to co oni tam robia w tym sektorze, ze klub wymaga od "kibicow zdjecia, a po drugie to bardzo mnie ciekawi czy "slaw byd" oraz gacek vel "Kaizerka z Duisburga" zdecyduja sie na takowy krok, bo co bedzie jak po sezonie sie okaze ze Klub w "izbie pamiec" bo w Milicyjnych klubach maja takie, jak potem zrobia taki tabloid  jak po maturze i wszyscy zobacza jak wyglada gacek,  ja wiem , ahahaha, odpadlem. Oczywiscie ze nie ujawnie jego danych personalnych ani jego wizerunku choc je znam, ale zapewniam ze jest okragly na buzsce jak "ksiezyc w pelni", czerstwy na twarzy jak tak przyslowiowa juz "kajzerka" oraz ma "czerwony nosek" musi tam ostro smoilic na obczyznie, ale coz, widac musi jakos ukoic zal po tym jak przestal byc kierowca ciezarowki (tym niezle placa) on obecnie zarabia niecale 2000 tys. ojro (sam to pisal na syfach) co na stosunki niemieckie jest raczej slaba kwota, ale takie gaze placa, "zbieraczom szparagow" coz zycie bywa przewrotne,  jak widac cos musial przeskrobac ze go wywalili zza tej kierownicy.


"Wyglada mniej wiecej, tak, naprawde jest bardzo podobny."

Dzieki M/ za podeslanie foty :*

Nie moja sprawa, ale za to ze tak ze mnie sobie szydzi oraz za to ze dawnymi czasy mnie poniewieral od Romow, Cyganow oraz ulicznych sprzedawcow patelni (obecnie robi z a Matke Terese z Kaltuty Syfow) to za Boga Ojca mu nie odpuszcze,  moze jest to i szczeniackie jak pomysla niektorzy, ale ja mam tak ze jak mi ktos zalezie za skore to nie ma ze boli, po prostu jestem uparty jak osiol, nie popuszcze mu i tyle. Ban sciagniety, wiec dzis zatancze z Milicja, ale teraz pojdzie na ostro, co moze sie zakonczyc banem i to na dlugi czas , ale nie dbam o to, zarty sie skonczyly. Mam szczegolna niespodzianke dla gacka vel "Kaizerka z Duisburga", ano zobaczymy, co odpowie na takowa, tylko forumowicze beda to szybko czytac, bo z pewnoscia, jego radosna tworczosc z predkoscia swiatla beda usuwac jego znajomi moderatorzy, czyli "Ludzie Damiana" jego kumpla, do ktorego sie zali ze go obrazam, jest o o tyle dziwne, bo ja osobiscie nie widze nic zdroznego w tym co pisze, ale jak widac sa rowni i rowniejsi na portalu SportoweSyfy.pl, bywa.

Witaj maly PzB,
Twoje konto w serwisie www.SportoweFakty.pl jest znowu aktywne.
Pozdrawiamy

www.SportoweFakty.pl

No i lipa. Wykrakale. Napisalem jednego posta i bez ostrzezenia po drugim jego wklejeniu bo pierwszy z wpisow zostal momentalnie usuniety dostalem kolejnego bana. Przydupasy  (czytaj moderatorzy na Syfach) chronia Milicje jak moga, po wklejeniu posta ktorego ponizej zaprezentuje, otrzymalem meiia
Witaj maly PzB,

Twoje konto w serwisie www.SportoweFakty.pl zostało zawieszone do: 2013-01-21 17:41

Powód: Kolejne posty o milicji itd. ODpoczynek

Jeśli chcesz odpowiedzieć w sprawie zawieszenia konta nie odpowiadaj na tego emaila, tylko napisz na adres: administracja@sportowefakty.pl

Pozdrawiamy
www.SportoweFakty.pl

Odpowiedzialem :
Posluchaj no jeden z drugim, Zaraz pisze do Gorznego , zarty sie skończyły W tym poscie nie bylo nic zdroznego. Wiec raczej proponuje zdjac tego Bana Bo innaczej ten ktory mi go dal, bedzie mail spore klopoty A tylko sprobojcie mi nie odpisac na tego meila to bedziedzie goraco

Moj ojciec nie byl milicjanem , juz dawno nie zyje podobnie jaki moja matka ktora ponoc wlazila mi do wanny Takze czekam a odpoczynek to bedzie mial ten i to dozywotni od moderowania, ktory mi tego bana nalozyl
CZEKAM !!!

Poki co wregi nie odpowiadaja, ale oni zawsze stosuja metode strusia i chowaja glowe w piasek, innaczej tego nie mozna nazwac jak zenada i patologia, ale w ogole mnie to nie dziwi.

Zapytam retorycznie co w tym poscie jest zdroznego ???

Dzien Dobry a raczej dobry wieczor Milicjanci.
Ban sciagniety, wiec dzis pogadamy ale pozniej, bo poki co nie mam dla Was czasu, ale teraz porozmawiamy innaczej, co moze sie zakonczyc banem i to na dlugi czas , ale nie dbam o to.Mam szczegolna niespodzianke dla gacka vel "Kaizerka z Duisburga", ano zobaczymy, co odpowie na takowa, tylko forumowicze beda to szybko czytac, bo z pewnoscia, jego radosna tworczosc z predkoscia swiatla beda usuwac jego znajomi moderatorzy, czyli "Ludzie Damiana" jego kumpla, do ktorego sie zali ze go obrazam, jest o o tyle dziwne, bo ja osobiscie nie widze nic zdroznego w tym co pisze, ale jak widac sa rowni i rowniejsi na portalu SportoweSyfy.pl, bywa.Pozdro z Buczy.
P.S. Jak widac brak wam merytorycznych argumentow w dyskusji, zreszta nigdy ich nie mieliscie, co akurat mnie nie dziwi. Dlaczego ? to wy chyba sami juz wiecie od dawna, jaka mam teorie na wasz temat, wylaczajc z niej wyjatki, ale od kazdej regoly sa takowe, takie jest wlasnie zycie. Tak wiec nie silcie sie na jakies biedne riposty, bo baaaaaaaaardzo slabo to wam wychodzi i generalnie mam je tam, gdzie slonko nie dochodzi.

Milego wieczoru Milicjanci, jeszcze raz Pozdro z Buczy.

NIE ODPISYWAC !!!

Ja osobiscie uwazam ze nie ma w nim nic zlego, podobnie do mnie sadza o tym moi znajomi, ktorzy nie maja nic do Milicji z Bydgoszczy sa im obojetni, a prosilem aby odpowiedzieli mi szczerze jak mysla, a nie tak aby mnie utwierdzili mnie w tym iz mam racje a oni, znaczy moim przyjaciele sa tacy iz zawsze podobnie jak ja zawsze wala prosto z mostu, bez zadnego sciemniania. Wobec tego napisalem meila do red. Damiana Gapinskiego z zadaniem aby anulowal ten ban, metytorycznie uzasadniajac swoje zadanie. Wiec czekam na odpowiedz, moze jutro to jest 15 Grudnia, czyli w dniu kiedy sie ukarze moj wpis dostane jakas odpowiedz.  Jesli pan redaktor zmilczy i nie odpowie na meila co tez potrafi, to napisze do jego pracodawcy, nie odpuscze tym razem. Ale dosc tego, poki co dosc o Milicji, bo zaczynam sie robic monotematyczny. Wracamy do zuzla. Pomysl Zegarmistrza Stepniewskiego, ktory tak bardzo mi sie podobal, a mianowicie ubezpieczenie zuzlowcow na wzor kierowcow F1 okazal sie niewypalem, może nie niewypalem, ale nie zostal dopracowany perfekcyjnie, co tylko potwierdza ze moja teorie iz Stepniewski to nie jest wlasciwy czlowiek na stanowisku prezesa EE, nastepny As po Kowalskim. On ponoc ma niebawem wyglosic expose ze swoimi pomyslami na zuzel w wydaniu E-ligowym, po tym jak zaliczyl ta wtope z ubezpieczeniami, to az sie boje jakie to beda kolejne pomysly swiecie nam panujacego Prezesa EE. Ja juz kiedys, juz bardzo dawno pisalem chron nas Boze przed duetem Stepniewski – Kowalski - wyczowam armagedon. Niezmiernie zadko posilkuje sie tu linkami z portali o zuzlu, ale tu musze, wszak za duzo miejsca by tu zajelo opisanie tego "genialnego" pomyslu, otoż 




Strach sie bac. Damy rade, koniec Swiata  w 2012 roku przezylismy,  przezyjemy i to ...

P.S. Gapinski odpisal, ale zbyl mnie jakims biednym tekstem, nawet nie bede tego cytowal, bo poziom jest  owego jest i mizerny a na dodatek klamie. Z roznych zrodel wiem ze po prostu gosc jest niepowazny. Tak wiec dalsza moja polemika z nim nie ma wiekszego sensu, dostal jeszcze jednego meila w ktorym mu udowodnilem. iz slaby jest, ale tak jak przewidywalem milczy. To jego klasyczna taktyka.Coz sa inne sposoby, abym doszedl swoich praw.Niech sie temu panu nie wydaje ze jemu i jego pracownikom się upiecze. Jaki to bezstronny czlowiek jak sam twierdzi o sobie, to prosze abyscie Panstwo sie dowiedzieli iz w ostatnich dniach otrzymal on z Tarnowa inf. prasowa na temat rozpoczecia sprzedazy karnetow w Unii Tarnow, ale jej nie zamiecil na Syfach bo ciagle ma zale iz Syfy nie sa patronem medialnym mojego ukochanego klubu. Taki z niego bezstronny dziennikarzyna. Juz raz im odpuscilem, jak widac nie warto bylo.ale jak juz wspomnialem, poki co koniec tematu Milicji.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vTHeZxmmKxY
Ze szczegolna dedykacja dla "slawa byd" oraz "gacka" vel "Kajzerka z Duisburga" ... oraz red.Damiana Gapinskiego

To tyle na dzis.

Pozdro z Buczy

maly

Tarnow, dnia 2013-01-15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz