Translate

wtorek, 8 stycznia 2013

Czyzby to byl koniec ? Ona tanczy dla mnie.


Mam cicha nadzieje ze nie. Na Syfy juz nie wchodze (sklamalem) Milicja wywiesila "biala flage" poblokowali sobie konta biedaki zeby nie widziec moich postow, bo juz nie mieli argumentow, tak wiec Milicja na kolanach, dziekuje ... game over, misja dobiegla konca ;d szkoda ;p. Jeszcze na placu sie ostal jeden ktory kąsa to juz ten o ktorym tu raz pisalem Al Bundy, bydgoski sprzedawca butow, ale z nim sie nie da konwersowac bo jest monotematyczny. Slaby jest, nie chce mi sie nawet z nim pisac. Ma jakas skrzywiona psychike. Nie bede pisal czym proboje mnie kąsac, bo mam taka zasade zyciowa iz szanuje rodzine nawet najwiekszych wroga i nawet jak ktos mnie na tym polu zaatakuje to nie daje sie ponosic emocjom i nie uderzam w te tony, bo to chwyty ponizej pasa. Jestem na to uczulony i jak tylko ktos w ten sposob mnie zaatakuje to dostaje tak zwana gasnice na twarz. Moze sie jacys nowi pokarza na Syfach to znowe zawalczymy. Ci co zostali sa za slabi i tyle w temacie. Jedno mnie tylko zastanawia, jak czasami napisze cos na Syfach i widze ze riposta skierowana w moja strone jest na poziomie tak zwanym podpodlogowym, to staram sie zakonczyc polemike, wiec pisze posta na koncu ktorego grzecznie pisze "NIE ODPISUJ PROSZE" a oni i tak odpisuja, ja nie rozumiem jak mozna nie rozumiec takich dwoch prostych slow, poziom forumowiczow na Syfach siegnal dna. Gdzie sie podziali starzy wyjadacze z ktorymi mozna bylo pogadac i zawalczyc na argumenty ? nie ma, odeszli w sina dal, bywa, zycie. Prosze mi wybaczyc ze o tym pisze, ale to jest wlanie moj blog, blog "malego" z Buczy, wiec pisze tu nie tylko stricte o zuzlu, ale tez o tym co sie dzieje w moim skromnym zyciu, internetowego trolla, choc tego trolla juz we mnie zoatalo niewiele, zycie powoduje ze z czasem czlowiek sie zmienia, takie wlasnie jest. Tym bardziej ze teraz w zuzlu sie malo dzieje, stad takie osobiste wpisy, po co mam na sile szukac "sztucznych" tematow, tylko po to aby bic piane o jednym i tym samym, to nie moje klimaty. Ostatnio na topie jest piesn masowa pod jakze znamienitym tytulem ... "Ona tanczy dla mnie " he, jest cool, dziwi mnie hipokryzja niektorych a raczej wielu. Wiekszosc sie z tego smieje i szydzi, a wszyscy jakos ten numer znaja.


"Panowie, jakby taka dla Was zatanczyla, to co Wy na to ?"

Ja tam wchodze na youtube i czasami sobie poslucham, a co, nie ma sie czego wstydzic, swiat bez disco polo, nie bylby taki sam i nic tego nie zmieni. Takze gramy ...


"Ja gram ... nieustannie."

Niebawem ta czolowa polska kapela bedzie miala koncert niedaleko Tarnowa nad pieknym jeziorem Roznowski, sadze ze sie tam wybiore, aby ich robaczyc w realu, to bedzie niezapomniane przezycie, jestem o tym wrecz przekonany.


"Wbijam na bank."

P.S. 1 Ale mnie dzis ktos znaczw poniedzialek wkur**** bywa. Cos sie z zyciu zaczyna i cos sie konczy.Dzis ie wlasnie skonczylo, dosc juz tego.Jestem jaki jestem i tyle w temacie.

Takze konczac watek Syfow, po prawie calodziennej walce z Milicja, kolo 19.10 w koncu dostalem bana. Zawieszenie konta do :

"Witaj maly PzB,

Twoje konto w serwisie www.SportoweFakty.pl zostało zawieszone do: 2013-01-09 19:10

Powód: Obraźliwe posty"

Dobre jak mozna kogos obrazic, kogos takiego jak Milicjant Al Bundy, przeciez ten "Dziki czlowiek"- taka ksywe mu nadalem nie ma za grosz ambicji, wiec to mission imposible.Czy taki post mozna uznac za obrazliwy, ja sadze ze nie, ale osadzcie sami.Choc jest jedna taka osoba, co mnie bardzo boli, ktora twierdzi ze sie mam za pepek swiata, a to nieprawda, ale jej nie przegadasz, nawet nie mam zamiaru tego robic, bo i po co mi to ??? Dwa male przyklady mojego dialogu z "Dzikim" :

- "Dzicy" sa zwyklymi cykorami i tyle w temacie.Jestes monotematyczny, sprzedawco butow.Dalej macie remanent ? coz przy twoim poziomie inteligencji mnie to nie dziwi, pewnie liczysz "stany" na liczydle, bywa.To juz wklejales, widzialem.Jestes leniwy jak widac.Poszukaj czegos nowego, wysil swoj mozg,. ktorego jak milicjanci nie posiadasz, ale proboj ...

15:32:17

- "Dziki" czlowieku, to ze jestes downem to wszyscy wiedza.Takze chwile Co zeszlo aby sie spiac i rzucic ta biedna riposte.Wasze watki.T.epaku to jest portal o zuzlu, wiec czasami przeczytam co tu pisza, jak chcecie sie bratac w milicyjnych kregach to zmiecie portal, moze e-darling.pl i tam pogadacie o tych swoich/twoich przyjaznach, tobie sie popieprzyly portale, ale to mnie akurat nie dziwi, widac musiales sie struc milicyjna czekolada i ci sie wlecze, bywa NIE ODPISUJ !!!

P.s jak widzc nie rozumiesz tych prostych slow, to wyjasnia wszystko , ahahahaha

Ja zawsze bede walczyl z Milicja, mam z nimi rachunki do wyrownania i tyla.Wiec o zadnym koncu nie moze byc mowy, niech mnie tylko znow odblokuja i jedziemy dalej.A na miela w ktorym redakcja Syfow poinformowala mnie o banie odpisalem im tak :


"Jestescie smieszni tak samo jak Milicjanci
Nie pozdrawiam, hahahah, mam was gleboko
"

P.S. 2 No i znow wyszlo, nie chwalac sie sie na moje,To ze Koszof nie ma kapuchy pisalem juz w Sierpniu 2012.Ludzie Paczpana ........na kolanach, a byli pierwsi do smiania sie z "klopotow" Jaskolek-i dostali po doopie, szybciej niz sie tego sie spodziewali.Teraz poczekaja na jakikolwiek medal z pincet lat.


Dzis juz nie mam nawet nerw wiecej pisac, wybaczcie, czasami tak bywa.
  
maly

Tarnow 9 Styczen 2013

4 komentarze:

  1. Wyłącz Pan ten śnieg na stronie Mam 76 lat i pomimo że korzystam z okularów nie mogę czytać pańskich wypocin

    OdpowiedzUsuń
  2. Panska prosba jes dla mnie rozkazem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pozytywne załatwienie mojej prośby Pozdrawiam Erwin

    OdpowiedzUsuń