Translate

wtorek, 19 lutego 2013

Kajzerka z Duisburga



"Jest promocja - jest zabawa"

Tak jak bylo do przewidzenia Saletra doszedl do porozumienia z Troluniem, jedno spotkanie i temacie. Z tego co mi wiadomo to rowniez nie bedzie musial oddawac kasy ktorej zarzadal od niego klub, ale to jest wiadomosc nieoficjalna. Jednoczesnie tez EE odstapila od pomyslu obowiazkowych ubezpieczen zawodnikow i przesunela cala procedure o rok, na ile bylo to spowodowane "buntem" Sullego, a na ile dojsciem do wniosku ze byl to zwykly bubel tego sie z pewnoscia nie dowiemy. Natomiast juz dawno pisalem iz to ze Zegarmistrz Stepien zostal nowym prezesem to po primo to nie jest wlasciwy czlowiek na tym stanowisku, co widac juz po jego pierwszych "pomyslach" ktore wdraza aby "uzdrowic" polski sport zuzlowy, a po sekundo prezesem nie powinien byc ktos kto jeszcze w niedalekiej przeszlosci byl prezesem Trolunia, popisal sie paroma "spetakularnymi" akcjami a poza tym nadal jest mocno kojarzony z tym klubem i nawet fakt iz ubezpieczenia zostaly anulowane jest kojarzone z  Saletra nim i Troluniem. Teraz kazdy sie bedzie bal jechac z tym klubem zeby tak czasem Stepien czegos nie wymyslil.Osobiscie jakos dziwnie nie wierze w jego obiektywizm, zawsze bedzie szukanie jakichs podtekstow, drugiego dna i.t.d Reasumujac jego wybor na prezesa EE uwazam za bardzo zla decyzje. Jeszcze nie jedna niespodzianke nam przygotuje nasz prezes. A ponizszy tekst tylko pokazuje iz moje przypuszczenia nie sa bezpodstawne.


W Buczy tez sie kotluje, po tym jak w wypadku samochodowym ucierpiala Pani Prezes Anna Chmura zlozyla rezygnacje z pelnionej funkcji z racji tego iz jej rechabilitacja moze potrwac nawet i 3 miesiace. Poki co jest w szpitalu. a w naszym klubie musi byc osoba decyzyjna wszak sezon za pasem. Jak narazie p.o Prezesa objal Łukasz Sady. Jest to postac dosc kontrowersyjna w tarnowskim swiatku zuzlowym. Nie bede sie tu wypowiadal na jego temat, kazdy ma swoje opinie na jego osobe, ja swoje zachowam dla siebie. Tak wiec teraz mamy 2 tygodnie na znalezienia nowego Prezesa, brane sa pod uwage 3 osoby, kto nim zostanie zobaczymy ale jak narazie to jak juz wyzej wspomnialem mamy, sytuacje taka iz Konklawe zadecydowało Sancte Łukasz XII Co zas czy Pani Prezes zrezygnowala z powodu wypadku czy tez juz sie wczesniej sie juz "poddala" to jest sprawa do dyskusji, a opini tyle ile kibicow, kazdy tam wie swoje, ja nic nie wiem. Reasumujac, aby nie wdawac sie w szczegoly, potrzebny nam jest Prezes ktory "przyniesie" do klubu kase i tyle w temacie.

Posluchaj no, tfu gacek ...

Teraz skoro juz wiem  po tym jak przeczytalem ze twoj (celowo z malej litery) przydupas Al polecil ci (celowo z malej litery) mojego bloga, to obiecuje ci (celowo z malej litery) ze bedzie na twoj* temat sporo, dosc sporo, az wszyscy sie przekonaja ktos ty* jest naprawde i jak ty* dzialasz ...

Na poczatek twoj* wpis na tablicy Ala, ten twoj wpis i inne mam skopiowane i uzyje w odpowiedni sposob, obiecuje ci*, tfu, gacek ... ty* Ku*** dziadu.

"Hej przeczytałem ..hahahahah,idiota już z tej bezsilnosci... bo dostaje bana za banem ,nie wie co ma zrobic hahahahh,podejrzewam ,ze jak wejdzie 19.02, to zarobi kolejnego bana za chamskie wstawki........musi nas naprawde lubic ....hahahahha ,a po tym jak podałem jego dane , to do dzisiaj się nie moze pozbierac ...a zrobiłem to bo chamisko na moim FB ,wypisywał chamskie i wulgarne komentarze....zeby go sprowokowac ,wystarczy wypomniec mu cyganskie korzenie i pytac sie go jak mu idzie sprzedaż patelni na ulicach Tarnowa.....sprawdzone- bana ma za pierwsza odpowiedz hahahahhaah..pozdrawiam"

Tak na poczatek drugi z wpisow ktorym mnie uraczyles na priv na facebooku, ten slabszy, ten lepszy zostawiam na potem, pisownia orginalna, tfu gacek pisze :

"pojebany jestes ja cyganski wóż,poukładane masz w głowei ja cyganka w tobołku ,milicjant to cie zrobił wszo a Gollobowi to cały tarnó może dupe lizac z toba szmato na czele"

Tylko nie mow ze to nie twoja* tworczosc bo mam to skopiowane z twoim imieniem i nazwiskiem ktorego zapewnie sie nie wstydzisz, tylko ze ja w przeciwienstwie do ciebie, jego nie ujawnie, no chyba ze bedzie trzeba.Nie proboj tego usuwac ze swojej poczty na fb nic ci* to nie da u mnie i tak to zostanie sprawdzalem.

Tak wiec jak Panstwo sami sie mozecie przekonac forumowicz gacek jest nie lada eurydyta, przebogaty slownik, swietna skladnia, nic tylko podziwiac.Wiec jak sie to ma do jego wysublimowanych postow na Syfach, gdzie sie wszystkim ostatnio zali i placze w rekaw, jak go* to niby inni obrazaja wpisami na jego "tablicy" na Syfach, czy tez ja niby na facebooku, skoro ja ta jego "radosna tworczosc" na tym portalu zignorowalem, przeciez jak mozna komus takiemu cokolwiek odpisac, jestem jaki jestem, ale nie bratam sie z motlochem i nie znizam sie do poziomu rynsztoka.Zeby nie bylo, odpisywalem ci* pod twoimi* komentarzami na przyklad po postami Czekanskiego gdzie jechales mnie od Romow i Cyganow w tonie na jaki zaslugiwales, a potem sie jeszcze zaliles ze Bartek usuwa twoje* posty a moich nie, to tez nieprawda kmiocie ? Przeciez ja wiem jak ty* wygladasz Kajzerko z Duisburga, faktycznie jestes okragly na twarzy jak owa kajzerka, ale jedzmy dalej.


gacek i jego - wacek przepraszam za to obsceniczne zdjeci, ale po prostu nie moglem sie powstrzymac.

Teraz pare kolejnych wpisow forumowicza gacka, ktory musi miec juz jakas obsesje na moim punkcie, bo kazdy kto go zaatakuje i napisze niepochlebne zdanie, a juz niech ni daj Boze napisze cos o zbieraniu szpargow (tym zajmuje sie gacek) albo tez o Milicji ten od razu jest - "maly" - blad gacek, ja mam jedno konto obecnie jestem zbanowany, dzieki tobie* dziadu.Spokojnie, teraz zmienie taktyke, co nie zmienia faktu ze bede cie* tepil do upadlego.Otoz :

 - "gacek napisał/a komentarz do Ryan Sullivan zostaje w Toruniu! Australijczyk porozumiał się z Unibaksem
Gosc pisze z nicków -Kannibal,mały ,kibic Ut i paru jeszcze  innych ,ubliża i umieszcza wulgarne i chamskie wpisy na  tablicy...prowokując do takich samych odpowiedzi ,by zaliczyc  bana....prowokator,chyba nie katolik......,rece opadają...

- "gacek napisał/a komentarz do Ryan Sullivan zostaje w Toruniu! Australijczyk porozumiał się z Unibaksem
Kolego dam Ci przykład wpisu na mojej tablicy kannibala ,vel  małego użalajacego sie moderatorom ,na łamach SF i na swoim blogu okiem  małego na wulgarne wpisy innych użytkowników.cytat-..piszesz juz donosy  milicyjna gnido dupa ci sie pali i dobrze mam skopiowane to co napisales  jerdnak prawda jest co pisal o tobie maly jestes zwykla psia gnida bez  honoru i ambicji zbieraj szparagi i nie zapomnij jechac na festiwal  twoch ziomkow romow do ciechocinka - koniec cytatu ,bajka ,facet siedzi po
nocach przed kompem i wypisuje takie rzeczy..szok rece  opadają......następny był z pogróżkami że załatwi mi bana masakra"

- "gacek napisał/a komentarz do Ryan Sullivan zostaje w Toruniu! Australijczyk porozumiał się z Unibaksem
Prosze nie przeceniaj mnie ....mały dostaje bany po 10 minutach  pobytu na SF ..z racji ubliżania ,innym ,pisania nie na temat i  prowokowania do kłótni...z tego co pamiętam to dostał bana w dyskusji ,w  której  ja nie brałem udziału ,co potwierdza w swoim ostatnim  blogu....."

- "gacek napisał/a komentarz do Ryan Sullivan zostaje w Toruniu! Australijczyk porozumiał się z Unibaksem
Proponuje porade u psychiatry .....rozdwojenie jazni to  choroba......mozesz pomału stawac się niebezpieczny ,nie tylko dla  siebie ,ale też dla innych"

 - "gacek napisał/a komentarz do Ryan Sullivan zostaje w Toruniu! Australijczyk porozumiał się z Unibaksem
Rozumiem ,ze nie odpowiesz na pytanie skąd wiesz o tym ,co wie tylko mały...?"

A teraz Al Bundy - przydupas gacka

- "Al Bundy napisał komentarz na tablicy gacek
Siemanko gacek,zobacz na blog naszego "kolegi" z Polski B malego,ale się odgraża lala hahahaha " 

Tak wlasnie forumowicz gacek wszedzie widzi "malego" oraz robi z siebie jak juz teraz pisalem Matke Terese z Kaltuty Syfow. Kiedy to ja gacek zalilem sie na ciebie* na blogu ?  ja tylko stwierdzalem fakty o ktorych tu teraz pisze.Coraz wiecej osob sie przekonuje o twojej* dwulicowosci i bardzo dobrze bo ty* chwast jestes a chwasty wyrywac trzeba i to z korzeniami.


"Przyjdzie czas to wyrwiemy chwasta."

Ja jestem cierpliwy, moge odpuscic wielu sprawach i wielu osobom bo nie jestem nawiedzony, ale tobie* nie odpuszcze, kosztem nawet kolejnych banow, tak juz mam.Widze ze teraz masz wolne od "zbierania" albo "zbierasz" po nocach wszak calymi dniami siedzisz na Syfach i wtracasz swoje 3 grosze w kazdy watek i pod niebiosa wychawalasz swoj milicyjny klub, jak to sie w nim na dobre zmienia a cala reszta jest be, jakie to zalosne. Teraz nagle pokochales Koscieche ktorego jechales w minionym sezonie jak wam zrabal pare meczy.Teraz jestes wielkim fanem Dersesinskiego, jaki to swietny prezes, tylko dziwnym jest fakt ze kazdemu od czasow Leszka T. pisales jaki to swietny wybor a jak sie okazalo ze ten prezes to tez lipa, to pisales ze od poczatku wybor tego czy owego to byl blad.Ty to jestes gigant do kwadradu, tfu gacek. Oto przyklad wczoraj :

- " gacek napisał/a komentarz do Jarosław Deresiński dla SportoweFakty.pl: Budżet Polonii nie jest zagrożony. Będzie strategiczny sponsor?

Dotychczas nie wypowiadałem się wcale odnosnie osoby Prezesa Deresinskiego..dzisiaj z całą stanowczoscią moge powiedziec ,ze idzie w Bydgoskim żużlu ,klubie nowa jakosc.....oby tak dalej...."

To jest klamstwo bo juz wielokrotnie mascil Deresinskiemu, az wali hipokryzja. Poczekajcie no, niech tak sie chlopu powinie noga, to bedzie pierwszy zeby po nim jechac, taka juz jego milicyjna natura. Teraz sie podnieca ze zostal "Mister minus" a w dodatku nadal sobie ubzdural ze minusuje go koalicja tarnowsko-rzeszowska, nieprawda gacek, wali ci* minusy juz z pol Polski. Juz sie zebrala Trojca Przenajswietrza gacek, Al Bundy i kibic polonii, teraz czekamy az z kopania rowow wrocj slaw bdg i mamy czworke do brydza. Niebawem nakreca film pod tytulem "Czterech Milicjantow i pies". Wlasnie teraz sie zabunkrowali na watku o milicyjnym budzecie. Chyba na dzis wystarczy bo i tak za duzo czasu posiecilem temu kmiotowi, ale coz jak trzeba to trzeba, w koncu nastapi ten moment ze zniknie ze SF to tylko kwestia czasu, poki co sie szczyci ze nie dostal jeszcze bana, ale jak go moze dostac jak chroni go Damian i jego ludzie.

-" gacek napisał/a komentarz do Jarosław Deresiński dla SportoweFakty.pl: Budżet Polonii nie jest zagrożony. Będzie strategiczny sponsor?

Zauważyłem, moze to jest ta zemsta Małego z tym minusowaniem..? na dyskusji się wykłada i po 2,3 komentach zaczyna byc wulgarny i łapac bana ..moze postanowił w ten sposób sie mscic ...ciężko wyczuc co mu w tej lgłowie zakwita....?

Ty czlowieku musisz isc jak najszybciej do lekarza od glowy, nie wiem jak tam jest pod tym wzgledem w Duisburgu, ale napewno, bylemu kierowcy ciezarowki a obecnie zbieraczowi szparagow, moze nowa ojczyzna jednak zdecyduje sie pomoc.

- " gacek napisał/a komentarz do Jarosław Deresiński dla SportoweFakty.pl: Budżet Polonii nie jest zagrożony. Będzie strategiczny sponsor?

Jutro wraca Mały po banie ,a jak zapowiadał w swoim blogu zrobi porządek na tym forum i zemsta bedzie sroga.......chyba strach się bac...."

- " gacek napisał/a komentarz do Jarosław Deresiński dla SportoweFakty.pl: Budżet Polonii nie jest zagrożony. Będzie strategiczny sponsor?

Ciekawe ile wytrzyma bez bana ..ja obstawiam,że po 1 godzine zaliczy dzwona"

Co prawda powyzej napisalem ze juz dzis na tyle, ale widze ze tfu gacek, jest strasznie pewny siebie, co tylko potwierdza teze iz jest naczelnym konfidentem Syfow na sluzbie u "Damiana". Tak wiec z kazdym kolejnym wpisem bede ujawnial kolejne szczegoly kim jest uzytkownik gacek. Juz masz gotowe napisane "naruszenie" abym znow dostal bana ? Za bardzo sobie wlewasz, tez potrafie zmienic retoryke, a jak tylko dostane bana za "nic" jak dostalem ostatnio to tylko potwierdzi moja teorie na twoj* temat tfu gacek.Teraz bedziesz slawny, dzeki mnie, ale nie musisz dziekowac masz za free, stac mnie K** a dziadu. Wyobraz to sobie.

-"  Al Bundy napisał/a komentarz do Jarosław Deresiński dla SportoweFakty.pl: Budżet Polonii nie jest zagrożony. Będzie strategiczny sponsor?

W takim razie trzeba zacząć sie bać,muszę pamiętać tylko żeby wziąć coś na sranie,bo to jest szycha i z nim nie ma żartów...czytałem i oplułem komputer ze śmiechu jak to zobaczyłem,pamiętaj Bóg wybacza maly nigdy hahahahah"

I to jest prawda fedzlu, kiedy w koncu skonczycie ten remananent ?

Powiem tylko iz w nastepnym wpisie bedzie kolejny wpis gacka z priv na facebooku z ktorego bedzie jasno wynikalo kto mnie minusuje i zalatwia bany.

P.S. 1 Tak dzis wracam, ano zobaczymy jak to sie wszystko potoczy.

P.S. 2

-" gacek napisał/a komentarz do Jarosław Deresiński dla SportoweFakty.pl: Budżet Polonii nie jest zagrożony. Będzie strategiczny sponsor?

Pomoże, weryfikacja numerem pesel jest najlepsza ..ponieważ podając nazwisko i numer nie są wstanie zgrac tych dwóch rzeczy ,a podajac kogos dane osobowe narażaja sie na kare wynikajacej z ustawy o ochronie danych osobowych....jedyne co mogą zrobic to podebrac pesel swoim rodzicom ,to i tak bedzie dla nich ból bo już nie 18 minusów tylko góra 3,lub 4 bedą mogli postawic......no i skonczą sie wulgarne i chamskie wpisy, bo bany wyeliminują w koncu tych najbardziej aktywnych"

I za to wlasnie bekniesz kmiocie, tfu gacek. Nie ja ciebie* nie strasze, tylko z tego co wypisuje ostatnio forumowicz "darkness" ja i ty* sam juz dawno cie* nie powinno byc na forum, wiec predzej czy pozniej tak sie stanie, obiecuje, ja jestem cierpliwy ,tfu gacek.

P.S. 3

- " gacek napisał/a komentarz do Jarosław Deresiński dla SportoweFakty.pl: Budżet Polonii nie jest zagrożony. Będzie strategiczny sponsor?

Drogi Serwisie, w związku z nasilajacymi się wulgarnymi i chamskimi atakami na portalu Sf proponuje jako kryterium rejstracji przyjąc numer pesel,który zapobiegnie zakładaniu przez niektóre osoby po kilka kont...osoby te minusują lub umieszczają wulgarne wpisy na tym portalu prowokujac do kłótni,podejrzewam ,ze weryfikacjia numerem pesel zapobiegłaby tej sytuacji i znaczenie polepszyła jakosc tego portalu ..pozdrawiam i prosze o przemyslenie mojej propozycji"

Kmiot juz sie wyzalil znowu, normalnie odpadam po tym jak czytam jego posty o wulgaryzmach i obrazaniu innych po tym czym mnie poczestowal na facebooku, ze taki ziemia w ogle nosi, toz to jakis cud !!!

P.S. 4 Jak widac nie jestem sam

-" QSalek napisał/a komentarz do Jarosław Deresiński dla SportoweFakty.pl: Budżet Polonii nie jest zagrożony. Będzie strategiczny sponsor?

Poczekaj mały niedługo wróci. Będziesz miał podawanie Peseli."

Moze dla typowego mojego czytelnika ten wpis nie bedzie interesujacy, tych przepraszam, ale forumowicz gacek to jak dla mnie ciekawy przypadek socjologiczny, ze tak powiem-kliniczny.


Milej lektury gacek vel Kajzerka z Duisburga.

maly

Tarnow, 19 Luty 2013

9 komentarzy:

  1. super napisane cała prawda o tym konfidencie przez którego mam bana do Soboty pozdrawiam Kibic UT .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Przyjacielu , wiem slyszalem ze masz bana, ale wspolnymi silami wyrwiemy chwasta, dzieki ...
    Tez mam bana przez niego i pare innych osob.
    Damy rade.


    Pozdro z Buczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę zwrócić uwagę na moderowanie,bo coraz więcej widac tu złośliwości,jestem użytkownikiem już długo i wiem kiedy jest pomyłka a kiedy zwykła złośliwość,proszę przeczytac blog kolegi malego,on tam się nie kryje z pewnymi sprawami i będzie Pan wiedział skąd te zgłaszane naruszenia....zresztą Panu tam też się obrywa
    wczoraj 20:02 16 lutego to było
    co pisze AL Bundy na SF do moderatora Darknessa przydupas Gacka oczywiście za raz to usunął Darkness z tablicy Kibic UT .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bede szczery nie do konca rozumiem ten komentarz.
    Ten wpis prawie w calosci poswiecilem uzytkownikowi gackowi aby uzmyslowic reszcie forumowiczow, kim tak naprawde jest ten czlowiek.Przed faktem kiedy zlamal regulamin i wedlug wszelakich prawidel powinien byc dozywotnio usuniety z forum, jego wpisy byly zupelni inne, lzyl na lewo i prawo wszystkich jak popadnie.Mnie od Romow i Cyganow oraz ulicznych sprzedawcow patelni.Zeby byla jasnosc nie jestem swiety, ale nie przekraczam pewnych granic, jak na przyklad uderzanie w tony rodzinne ze tak powiem.A inspiracja tego wpisu bylo to co ostatnio sie dzieje na SF oraz mechanizmy ktorymi sie posluguja moderatorzy.Tam sa rowni i rowniejsi.Ja ostatnio dostalem bana "za nic" a dzis juz czytam jak Al Bundy mnie z innymi i z gackiem obsmiewa a posty sa nie usuwane.Mnie to reszta nie obchodzi, to nie sa dla mnie partnenerzy do dyskusji.Ja chce tylko doprowadzic do sytuacji kiedy gacek zniknie z forum SF bo wedlug prawa a nie mojego widzimisie nie powinno go tam byc a jest a dodatkowo jest chroniony przez "Damiana' ja to wiem nie spekuluje.A "darkness" nie jest moderatorem tylko wlascicielem portalu SF..Wiec o jakich pomylkach my tu mowimy ??? Dlatego podparlem sie cytatatami ich/ jego wpisow aby nie byc goloslownym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. chodzi mi o to że Al.Bundy napisał to na tablicy Darkenssa .

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem...
    Ja skoncentrowalem sie na gacku bo to moj idol,m,ale wiadomym jest iz pozostali Milicjanci to tez konfidenci.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem że Gacek to gnida sam się o tym przekonałem ale Al.Bandy , kibic Bydgoszczy to też konfidenci , ale człowiek się uczy na błędach już wiem teraz na 100% procent że kibice Bydgoszczy to największe szuje i donosiciele pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie bez składni to wszystko napisane...

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest blog a nie portal o tematyce zuzlowej, wiec prosze mi wybaczyc ow brak skladni

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń