Translate

czwartek, 20 grudnia 2012

WESOLYCH SWIAT BOZEGO NARODZENIA !!!




"Choinke juz mam."

Z racji tego iz Wigilia wypada w Poniedzialek a zakladam ze konca swiata w Piatek nie bedzie, kupujac majonez na swieta byl z data waznosci na 2013 wiec to zamyka temat. Swieta coraz blizej, bedziemy swietowac siedzac przy zastawionych stolach, pijac Coca-Cole i ogladajc z DVD Kevina a takze "Wszystkich Swoich" czy tez kultowy film z Chevy Chasem "W krzywym zwierciadle : Witaj Sw. Mikolaju". W takim tez razie zycze wszystkim moim Czytelniczkom i Czytelnikom.


"ZDROWYCH WESOLYCH SWIAT !!!"

maly

Juz w Piatek czyli juz jutro bedzie pozamiatane jak chodzi o sklady druzyn na sezon w EE 2013, kto bedzie walczyl o medale, kto o srodek tabeli a kto o utrzymanie, ta ocene pozostawiam kazdemu z Was z osobna. Ja mam swoje typy, ale ja nigdy nie siluje sie na takie rzeczy jak konkretne obstawianie wynikow, moge jedynie sobie pomyslec, w ktora strone w danym meczu pojdzie wynik. Bo sa i tacy ktorzy juz przed meczem przypisuja danemu zawodnikowi ilosc zdobytych punktow, ba nawet daja rozpiske jaka bedzie kolejnosc na mecie w poszczegolnych biegach. Zawsze mnie to zastanawialo jak oni to robia, bo choc chodze na zuzel juz ponad lat 20-cia to ja bym sie o cos takiego nie pokusil. Szkoda tylko ze nie podaja jeszcze czasow poszczegolnych biegow, bo wowczas bylby juz komplet. A tabele sezonu 2013 moglibysmy juz miec podana na Pasterce, pytanie tylko po co ? Wiec juz wiemy ze sklad Gniezna zamknal Swider, zobaczymy jak bedzie sie prezentowal. Poprzedni sezon stracony, gdanszczanie maja do niego zal za to co sie wydazylo, powiem szczerze ze nieco ich rozumiem, tam chyba nie wszystko bylo fair, pytanie tylko kto kogo wystawil ? Tego sie juz nie dowiemy.Sklad Gniezna wydaje sie byc jak pisalem w miare solidny, jestem mile zaskoczony, myslalem ze bedzie gorzej, o co pojada zobaczymy, mialem nie typowac, ale napewno nie o medale, co zreszta nie bylo ich zamiarem, lecz o to aby pozostac w E-lidze. Sadze ze sklad bylby inny gdyby nie fakt ze z ligi leca 3 druzyny, wiec musieli sie uzbroic na tyle zeby to osiagnac. Oby to tylko nie bylo "postaw sie a zastaw sie". Choc realnie patrzac to kiedy zobaczylem ich KSM i jeszcze raz zobaczylem jak ten sklad wyglada, to wydaje mi sie, ale wyraznie napisze, wydaje, ze beda mieli ciezko. Teraz juz tylko czekamy na Milicje i Falubaz. W piatek dowiemy sie o Milicji a jak juz to bedziemy wiedzieli, to z automatu bedziemy wiedzieli o Magii.


"Kto, gdzie ? oto jest pytanie ?"
  
Pozostaje tylko Beton z Olimpico, ale oni nie maja kasy, juz dawno to pisalem. Ida po linii najmniejszych kosztow. Odpuscili Herbiego, szukaja tanich kolarzy. Jak tam ma do nich do podstawowego skladu , nikomu nic nie ujmujac idzie Suchecki, to ja odpadam. Mialem nie typowac, a robie to po raz drugi, nie chce byc zlym prorokiem ale na bank to wlasnie oni leca z E-ligi w 2013, zreszta tym swierdzeniem przyslowiowym kaleluszem Ameryki nie odkryje, pytanie tylko kto z nimi? Ano-jak mowi Zaba, zobaczymy. Czytalem juz opinie ze to moze byc i moja Bucz. Nie wierze w to ani ani. Takiej opcji brak, niespelnione wasze marzenia, mojemu klubowi "zyczliwi" kibice. Swieta za pasem, to czas wybaczania, wiec Wam wybaczam takowe stwierdzenia. Mysle ze zmienicie zdanie, wszak w Wigilie nawet ponoc zwierzeta zaczynaja mowic "ludzkim glosem".


"No chyba ze Sparte uratuje, on."

Jakby sie kos przypatrzyl uwaznie to to zdjecie jest zrobione na Z3.

Konferencje prasowa tak szumnie zapowiadana przez Mlicjantow bedzie mozna sledzic w necie, ja z pewnoscia to zrobie, bo to moze byc niezly show, jakby ktos chcial to podaje link i czekamy :


... bedzie sie dzialo, mysle ze pojawi sie okolo 1500 komentow na Syfach. Oni znow tam wykabinowali jakas weryfikacje z konta facebook lub przez sms, czyzby chcieli nabic kabze operatorom telefonii komorkowej aby fani "kilkunastu kont" na SF nakupowali starterow, aby mogli byc posiadaczami "multi-kont", moze i tak byc. Ja poki co sie nie weryfikuje, rzadko tam juz pisuje, ale kto wie, jak oglosza sklad Milicji to moze sie skusze. Ja zawsze tam mialem jedno najpierw "maly", jak wprowadzili wersje beta, to "malyPzB". Ten pierwszy ktos mi zakosil, nie wiem co bedzie z tym drugim. Kij z tym. Kupie sobie starter za 5 zl, zweryfikuje sie, potem zlamie karte, zeby red. Gapinski nie wydzwanial do mnie po nocach ze znow napisalem post ktory obraza jego ukochana Milicje, a co, stac mnie. Obstawiam ze jednak bedzie tak ze Herbi wyladuje na S3, moje serce krwawi, ale coz, zycie. Przyjdzie przywyknac. Nie takie rzeczy w zyciu juz przezywalem. A to wszystko przez Crumpa bo mu sie nagle zachcialo konczyc kariere i o to mam do niego zal. Bardziej mnie interesuja 2 pozostale nazwiska, bo jesli to bedzie Hansio Lansio i Bogdanovs jak pisza, to nawet Hancock im nie pomoze. Ja osobiscie nie bardzo wierze w to wypozyczenie Loktajeva z Magii do Milicji, ale moge sie mylic. Herbi polozy ich finansowo na lopatki wiec spoko. I poleca za rok i to z hukiem, poczekam jeszcze ten rok. Pisalem ostatnio o transferze ROKU, niestety doszlo do niego, Morcin R. nie trafil na Olimpico, ale to chyba lepiej dla niego, tak sadze.


"Przynajmniej Jajacek na juz luz."

Tak wiec Swieta coraz blizej, Swiety jedzie z prezentami, ale i jemu sie cos od zycia nalezy, wiec mam nadzieje ze wezmie na "stopa" ta mila Sniezynke. A Wam przywiezie jakiej fajne prezenty czego Wam ze szczerego serca zycze.


Mamy nowa Pania Prezes, wiec jak widac w Buczy rzadza kobiety. Pani Chmura to osoba z TTZ czyli tworu ktory ma wiekszosciowe udzialy w ZSSA Unia Tarnow. Coz, jest przy tarnowskim zuzlu od lat. Nie ma co, trzeba dac jej szanse, moze akurat bedzie innaczej niz twierdzi ogol tarnowskich kibicow, czas pokaze. Ja poki co wstrzymuje sie z ocena jej osoby. Ocenimy ja po sezonie.

Jednego czego mi zal to braku ciezarowek z Coca-cola w TV, dlaczego oni nam to zrobili ? dlaczego sie pytam ? Ale my je mamy, stac nas, a co.





Ogloszenia drobne.


"Chetnych zapraszam na priv."

Na koniec jeszcze raz wszystkim Zycze Wesolych Swiat i do zobaczenia w Piatek 28 Grudnia, bo ja tez mam zamiar poswietowac i we Wtorek wpisu nie bedzie, chyba ze jednak ten koniec Swiata nastapi to bedzie po wszystkiemu.

P.S. 1 Na WOSP Falubaz przygotował plakacik :


                                     Sadzac po ilosci kartonow, sporo tego maja.
maly

Tarnow 21 Grudzien 2012

4 komentarze:

  1. zdrowych i wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje serdecznie i wzajemnie

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ładnie pięknie, tylko autor bloga to analfabeta!!!
    Człowiek wrzuć to co napisałeś do Worda, a dopiero później na stronę. Byk goni byka!!!

    Mam nadzieję, że rodzina zafunduje Ci słownik ortograficzny pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Posluchaj no , moze i jestem analfabeta, ale trzymaj swoje rece daleko od mojej rodziny,,, proste ???

    OdpowiedzUsuń