Translate

środa, 12 grudnia 2012

Mikolaj mnie olal.




Caly rok bylem niegrzeczny, uczepilem sie tej Milicji juz 8 rok i dalej mnie trzyma. Kiedy w koncu oni poleca znow do 1 ligi ? wie ktos ? moze wie to Sw.Mikolaj ... Moze i wie ale mnie olal i nie dostalem chocby prezentu w formie takowej wiedzy. Dzis sroda, jakas choroba mnie bierze, ogolnie jest malo fajnie, zima zawsze mnie meczy, nie cierpie zimy, bialego koloru rowniez, zle wspomnienia mam z tej pory roku, to dlatego, ale nie ma co marudzic, zyc jakos trzeba. Od tego jest blog zeby sobie ponarzekac, w koncu ten blog jest moj, "malego" z Buczy. Juz niebawem Swieta, nie bedzie ani Kevina, ani ciezarowek z Coca-Cola, eh co to beda za Swieta, jakas chyba bieda. Coz przyjdzie przywyknac i jakos to przezyc. Ale juz dosc tego mamrania, musialem sie wygadac, zeby mi ulzylo. Czasami tak mam, Wy chyba Panie i Panowie tez czasami tak macie, a jak nie to to macie szczescie nie, nie zadroszce nikomu, kazdy od zycia dostaje tyle ile sam daje, tak powiedziala mi niedawno jedna madra dziewczyna. Widac ja dawalem za malo. Przepraszam wszystkich za troche tej prywaty, ale juz 3 dzien mnie nosi po scianach. Wracamy do zuzla...

Powoli skaldy sie juz krystalizuja, to widac coraz lepiej z dnia na dzien, wyglada na to ze bedzie fajna liga, nawet bardzo fajna, byle jakos doczekac.
Heh, zeby nie bylo tak fajnie ten wpis zaczolem sobie przygotowywac 5 Grudnia, wiec na potwierdzenia faktu ze bylem niegrzeczny, nastepny komputer odmowil posluszenstwa, rece opadaja do samej ziemi, naprawde nie warto byc niegrzecznym, eh. Dzieki ze mamy XXI wiek i mobilny internet lub wi-fi oraz smartfony, takze wiedzialem co sie dzieje w swiecie zuzla, a sie dzialo, zwlaszcza na niwie transferowej. Tak dynamicznie nie bylo od lat. Wiec jak tu o tym nie pisac, choc bede przez te 5 dni dojrzewala we mnie mysl ktora juz jakis czas chodzi mi po glowie, zeby na jakis czas dac odpoczac Panstwu i sobie od tego nekania Was moimi bazgrolami i obiecalem sobie ze tak tylko uruchomie sprzet to dam krotki wpis w ktorym zawiadomie o czasowym zawieszeniu dzialalnosci, ale jak spojrzalem na panel sterowania ktory tu mam i zobaczylem liczbe wejsc kiedy nie dodawalem wpisow, to bylem podbudowany ich iloscia, serdecznie Wam za to dziekuje, moi czytelnicy, to mile jest, nie, nie moge tego zrobic, bede moze nieudolnie, ale gryzmolil dalej. Choc niektorzy beda moze rozczarowani tym faktem. Tak wiec mi na Mikolaja Swiety przyniosl Leona Ciosa, a Milicji zabral "Wychowanka" rosjanina urodzonego w Fordonie Emila o ktorym Milicjanci zawsze pisali ze bedzie u nich jezdzil do konca kariery, jasne, juz dosc tego ciaglego zebrania i czekania na kase, zawinal sie i teraz bedzie klepal zdrowaski u Paulinow pod Jasna Gora. I tak kolejny mit zniknal, a ponoc tak kochal Tyfusa podobnie jak AJ. Juz tam jechali po nowym prezesie i Jurku Kanclerzu ktorzy w 2 dniu szefowania na S3 stracili Ruskiego, nastepnego dnia juz podniesli glowy wszak gruchnela wiesc ze biora Dzikiego i Pavlica a tu zonk do gry wlaczyla sie Ruda Grazynka z Zeszofa i zawinela obu, robiac razem z Crumpem niemila niespodzianke Gregowi, oj Herbi ma zagwozdke gdzie bedzie smigal, bo chcac jezdzic w Polandii musi zejsc z wymaganiami finansowymi. Bo jak na moje jak juz Rudy wyciagnal "talary" za sezon 2012 od Grazyny ktore mu chciala zakosic za slaby sezon, to Jason moim zdaniem szykuje sie do zakonczenia kariery, ale moze sie myle, czesto mi sie to zdarza, bywa. Zreszta jak czytam to na Z3 zawodnicy wala drzwiami i oknami, toc ciekawe jest przeciez to biedaki, ale coz tak jest jak podaz przerasta popyt, obaczymy kto tam zakotwiczy bo moze i Greg, ktorego tak Milicjanci obsmiewali po tym jak sie spoznil na mecz w Troluniu, a teraz juz go pragna, jak kania dzdzu, to taka przewrotna nacja jest. Koszof zaprezentowal sklad, malo z fotela nie spadlem, same "petardy" ze az strach sie bac. Zmora opowiada jakies bajki o oszednosciach, no oszczedza na sprzataniu trybun , jak beda dostawac baty za batami a stadion po paru kolejkach bedzie swiecil pustkami, a jak dobrze pojdzie to za rok, druzyna I-szo ligowa bedzie miala jeden z najlepszych stadionow zuzlowych na swiecie, to juz bedzie HIT. A Paczpan Honorowy ciagle rozpamietuje Dziwignie, Wladek on juz o tobie zapomnial, teraz bedziesz palil cygaro za cygarem, ale po przegranych meczach.


"W koncu bedziesz mial Paczpanie luz, napalisz sie az strach."

Leszno tez sie zbroi ze o Betonach nie wspomne, Gniezno ma problemy z Polakami do skladu i tak sie kreci ta karuzela transferowa, ten rok jest wyjatkowy, jest wesolo, ze ho, ho. Pod Jasna Gora juz sobie zaczynaja wieszac na szyjach medale, spokojnie, fakt transfer MJJ i Emila to jet to, ale reszta niepewna, Grisza juz nie taki dobry w sezonie 2011 jak w 2010, Rysiek "szklane nadgarstki" oraz Szumina a nawet Strzelec jeszcze medali nie gwarantuja, bo moga pojechc niezle, ale moga pojechac tez i dno i z medali zostana tylko "wota" w Klasztorze, to maja pewne na bank. Jeszcze paru ciekawych kolarzy nie podpisalo umow, wiec jeszcze bedzie pare ciekawych roszad. Mnie osobiscie cieszy fakt ze w Buczy zostal Gomola, ale nie ze wzgledu na fakt iz potrzebujemy w miare przyzwoitego juniora, choc to tez, ale bardziej mnie cieszy ze w Gnieznie na juniorce pojedzie tytan zuzlowych owali, Wojtus Lisiecki. Wojtus juz raz Ci napisalem, daj sobie spokoj z zuzlem , idz do jakiejs roboty, bo sie to tego nie nadajesz. Autostrady na Ojro mozesz na przyklad budowac. A teraz twoj kumpel ubot90 moze Ci doniesc ze znow Cie tu obsmarowalem, a ty nie opowiadaj tu jakis bajek ze jestes gotowy na E-lige bo II to za duzo dla Ciebie. Ale koniec koncow to sie ciesze ze zawitasz do Tarnowa, bo w koncu na fb cos mi obiecales takze czekam. Pytanie tylko czy "Pani bedzie zadowolona". Dzwignia juz stal sie kosmopolita, niedlugo bedzie obywatelem Swiata, poki co nie jest juz bydgoski, znalalem przez przypadek jego ciekawa wypowiedz, Milicjanci z pewnoscia sie nia uciesza :

..."- Ja zrobiłem wszystko co może zrobić żużlowiec. Lubię jeździć na MotoArenie. To jest jeden z moich ulubionych obiektów. Nigdy nie miałem tutaj nieporozumień podczas Grand Prix czy zawodów ligowych. Nie mam żadnych obaw, chcę dawać radość kibicom w Polsce, na polskich torach. Ja nie jestem bydgoski, ja jestem po prostu polski."...

Nasz Mistrz Zrodlo eS.pl

Pantera "zlo konieczne" na szczescie opuscil juz Bucz, malo ze jezdzil padline to jeszcze ma czelnosc oczerniac moj klub ktory go przygarnal i dal szanse na jazde w E-lidze, a ze jej nie wykorzystal to juz jego sprawa, teraz sie wypowiada ze sie cieszy ze wrocil do Zeszofa do "wiarygodnego klubu", chlopie Ty jeszcze powinienes doplacic zesmy Cie przytulili a przy okazji zostales DMP 2012, a teraz juz szczerzysz kly i oglaszasz wszem i wobec ze macie taka pake na czele z Toba ze wszyscy sie powinni Was bac, jasne, tylko warunek jest jeden a raczej dwa, Ty musisz walic komplety a Walach "pokochac" Dzikiego, pewnie juz mu przeszlo, ale czy jezdzenie ze "szmata" w jednym zespole bedzie dla niego przyjemne ? oby tak


"Dwaj przyjaciele z boiska."

Tak wiec zobaczymy czy nasi sasiedzi zza miedzy w koncu zdobeda jakis medal, wszak juz chwile czekaja. Ale najwiekszym szokiem dla mnie jest fakt ze w druzynie z Zeszofa nie bedzie juz Macka Marnej Ciapy "nieustajace klopoty sprzetowe" bez niego to juz nie bedzie nigdy ta sama Stal, az sie lza w oku kreci, powodzenia Macku, mam nadzieje ze gdzies sie zalapiesz i nadal bedziesz cieszyl nasze oczy swoja niepowtarzalna jazda, powodzenia.


"Oby nie bylo, tak."

Wiec nadal czekamy jak potocza sie sprawy z kontraktami, ja sadze ze w moim zespole jeszcze pojawi sie ktos, kto bedzie niespodzianka, ale poki co jest cisza. Rozpisali konkurs na Prezesa Unii, niektorzy nawet na Syfach sugerowali ze to ja powinienem nim byc, ale czolowy (ostatnio) forumowicz Milicjant "Al Bundy" stwierdzil ze nie nadaje sie nawet do sprzatania kibli w Bydzi wiec szybko porzucilem mysl aby zglosic swoja aplikacie. Ten gosc zawsze ma racje, wiec i tym razem pewnie tak jest, oto on :


"Znaczy jego avatar na Syfach, polecam jego komentarze, mega z niego gosc."

P.S. 1 Jednak dostalem od Swietego 3 (slownie trzy) czekolady, takie mleczne z orzechami, tak zwane "z okienkiem" byly w trzypaku, widac w jakims markecie musiala byc promocja swiateczna, albo konczyla sie data waznosci i chcieli upchnac. Nie sprawdzalem juz zjadlem, zyje juz pare dni po konsumpcji wiec chyba nie byla zatruta.

P.S. 2 Dzis magiczna data 12.12.12 czyz nie ? szczesliwi ponoc ktorzy urodzeni pod ta data, dla nich wszystkich Wszystkiego Naj !!!

Pozdro z Buczy

maly

12, Grudzien 2012

5 komentarzy:

  1. czekałam i czekałam i się doczekałam :) Dzięki Szymek za kolejną dawkę mojej ulubionej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co, ja dla swoich czytelnikow ... wszystko

    Pozdro z Buczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry jesteś kolego,fajnie się to czyta..

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze czytam :) A i tą, jak to nazywasz, prywatę lubię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za ten mile memu sercu slowa i ...

    Pozdrawiam

    ... z Buczy

    OdpowiedzUsuń