Translate

wtorek, 14 lutego 2012

Lesne dziadki, jada na wczasy ... a ja kocham Speedway.


Jak juz powszechnie wiadomo GKSZ zawiesli na okres 2 lat ujemne punkty, ktorymi ukaral pare klubow z przewiny ktorych sie dorobily nie spelniajac warunkow wymaganych przez Komisje d/s licencji. Oczywiscie przez przez wszystkie mozliwe fora przelal sie fala krytyki "zyczliwych" kibicow wobec Unii Tarnow oraz pozostalych ukaranych Klubow, ale to akurat mnie to nie dziwi, bylem swiecie przekonany ze tak sie stanie, nam zreszta to znaczy Tarnowowi zebralo sie najbardziej, nam generalnie nalezy sie co najniej -10 punktow a najlepiej od razu degradacja do 2 LIGI, A CO, JAK NIE JAK TAK ?... a moze od razu zaorac Z3 i niech te jak to mowia kibice ten "smieszny" Klubik wogole zniknie z mapy polskiego zuzla. Oczywiscie zartuje i przerysowywuje, ale jak to mowia punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Napewno Ruda Grazyna z Ukrainy bedzie rozczarowana, caly czas czekam na jej komentarz w tej sprawie, ale na razie milczy, moze jest na zimowych feriach ??? Predzej czy pozniej wypowie sie jednak, jestem tego pewien. Nie ma co dywagowac, kara sie nam nalezy, absolutnie i bezwzglednie, niby te punkty ujemne mialy byc takim straszakiem dla klubow oraz w koncu ostrym ukaraniem winnych, ale "zawieszenie" tej kary a nie "anulowanie" i to na 2 lata, jest jakims moim zdaniem sensownym rozwiazaniem, wszak przyslowiowy "miecz Demoklesa", wisi nadal nad ukaranymi. Te pare miesiecy do kolejnego wyscigu o licencje minie jak z bicza strzelil i wowczas zobaczymy, kto jest prawdomowny i rzetelny, wowczas juz nie bedzie zmiluj, malo ze odwiesza te zasadzane teraz do jeszcze doloza nowe i dopiero bedzie karambol wiec warto sie pilnowac.Nawet jestem przeciwny temu ze zmniejszono kary finansowe, bo jak mowia, masz to plac ... W zamian tego kluby maja zorganizowac 2-wu dniowe, obozy treningowo - szkoleniowe, dla uzdolnionej mlodziezy i tu jest chyba ... hak, jestem jakos dziwnie spokojny, ze przy okazji tych obozow, jako ich uczestnicy beda sie podpinac czlonkowie GKSZ, kto wie moze nawet z rodzinami, pare takich weekendow w roku jeszcze nikomu nie zaszkodzilo, darmowe spanie, zarcie z pewnoscia tez, zyc nie umierac, pewnie jeszcze jak i dla zawodnikow zwrot kosztow podrozy, sam by pojezdzil tu i tam, w takim Gnieznie czy Ostrowie, jeszcze nie bylem, bo akurat Swiete Miasto mi nie robi, bylem kilka razy i nie mam najlepszych wspomnien, pisalaem o tym juz kiedys, ale nie mam zamiaru sie powtarzac. Goscie mysla, nie ma to tamto, fantazji nigdy im nie brakowalo, tupetu ... tez.Taki Szymanski, gdzie fotorelacja z jakiegos balu Zuzlowca tam i on, z pewnoscia jak to sie mowi, na krzywy ryj, co do tego nie ma watpliwosci. Wracajac zas do kar, to kakos wielu kibicow innych klubow jakos szybko zapomina o "wyczynach" swoch klubow z lapoprzednich, ktore tez byly  dosc "wysokich lotow" wcale nie gorszych od pisemek mecenasa z Buczy, nie bede tu przytaczal konkretow bo i i po co, wcale nie jestem dymny z postepowania naszych dzialacz, powiem ze jest mi po prostu WSTYD !!!, jak zdecydowanej wiekszosci tarnowskich kibicow, jak skrewimy w nastepnych 2 latach, to dostaniemy po lapach i po temacie, zegar tyka ...


"Jedziemy ... na wczasy ... na cale 2 dni."


Dzis 14 Luty Walentynki.

Ponoc to dzien zakochanych, jedni swietuja inni nie, ja naleze do tych drugich, jak ktos madry powiedzial, "Nie potezbuje Walentynek, aby powiedziec Ci ze Cie Kocham", swiete slowa, mi sie podobaja i im bede choldowal, ale jesli ktos lubi to czemu nie ,  niech swietuje, jak mowi stare polskie przyslowie "kazdy pretekst jest dobry zeby sie napic". Mi owsobiscie czas milosci kojarzy sie bardziej z Wiosna, takim majek, kiedy kwitna kasztany, wszak jak pojsc z ukochana osoba na romantyczny spacer do parku, kiedy tylek przymarza do lawki, no jak ... ? chyba ze ktos lubi sporty ekstremalne... ale to tak na marginesie bo ja dzis wyznam milosc, bo ja ...


"A Wy ... ???"

Pozdro z Buczy

maly

Tarnow, 14 Luty 2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz