Translate

wtorek, 23 listopada 2010

Siegnelismy dna...

Siegnelismy dna...

Poziom tarnowskiego Forum Kibicow Zuzlowych siegnelo DNA. To co tam można przeczytac na temat Zarzazadu, jego dzialania, planowanych transferow to nie jest juz nawet ZENUJACE. A juz szczytem wszystkiego jest watek podtytulem "List do Prezesa ZSSA." Forumowiczowi o nicku "Czorny" juz chyba calkiem pomieszalo sie w glowie. Z racji tego ze mam ostatnio nieco wiecej czasu to poserfowowalem po Forach innych polskich Druzyn zuzlowych. I nigdzie nie znalazlem takich kalumni jakie sa wypisywane na Naszym Forum na Prezesa i Zarzad. WSTYD i tyle , jakies bzdury o niespelnionych obietnicach jak chodzi o transfery, wyciaganie sprawy Vaculika z 2007 roku z ktora obecny Prezes Gurgl nie ma nic wspolnego. Dalsze gloryfikowanie Pana Bukowskiego, ktory w czasie kryzysu w Klubie w latach 90-tych pierwszy podkulil ogon i uciekl z tonącego okretu. Powrocil w glorii slawy gdy pojawil sie Wujek Slak z workiem pelnym kasy, jak Wujek odszedl to tak pokierowal Klubem ze mielismy Gwiazdy na które nie bylo Nas stac i skonczylismy tak jak skonczylismy, juz chyba co poniektorzy o tym zapomnieli albo pamietac nie chca. Panowie opanujcie sie bo przynosicie wstyd tarnowskim Kibicom, ludzie z innych miast czytaja co wy tam wypisujecie i smieja sie z Nas. Dla Was wszystko jest "be", Madsen "be", Lindgen "be" wszyscy i wszystko "be". Jeszcze tych zawodnikow nie ma w Klubie a juz sa "be".Dzien prezentacji 7 Grudnia tez jest "be" bo to dzien powszedni , pewnie ,lepiej by bylo w Niedziele zaraz po "Sumie".

Wiecej juz szkoda pisac reasumujac, proponuje na Fotel Prezesa ZSSA Unia Tarnow, Kolege "Cornego" a na funkcje Dyrektorow Sportowych Kolegow "Marcus Cleverty" oraz "Frazer" oni dadza rade i przez najblizsze 10 będziemy co roku DMP, macie moje pelne poparcie.

"Chlopcy listy pisza..."

Z wyborami w tle

Milicyjny Guru Fordoniakow Konstanty padl jak kafka w 1 rundzie Wyborow Samorzadowych. Widac nawet u Tyfusa rosnie swiadomosc w Narodzie i nie dali sie kupic Kondomowi za Ratuszowe pieniazki oferowane szerokim gestem Don Emilio oraz Walasowi. Teraz nadejda rzady Bruskiego i czas rozliczenia Dabrowicza z wyrzuconych pieniedzy ratuszowych (czyli podatnikow) w bango jakim jest bydgoska Polonia. Ciekaw jestem czy Burski bedzie tak chetnie kontynulowal dzielo KondoMa,jakos tego nie widze, wszak to czlowiek majacy poparcie Golloba i czuje "dym" w klubie. Oj poleca glowki i dupcie przyspawane do stolkow. Nie wrozy to dobrze Milicjantom. Czuje lipe i to mocna na Sportowej. Co prawda spawa wygrana Bruskiego jeszcze nie jest przesadzona, wszak pokonal Konstantego 13% glosow i bedzie dogrywka 5 Grudnia czyli obaj Panowie maja 2 tygodnie na naobiecywanie "zlotych gor" Milicjantom, zobaczymy kto naklamie bardziej przekonywujaco. Pan Burski proponuje cytat :

"Utworzenie stanowiska inżyniera miasta, dobry klimat dla inwestorów, bezprzewodowy internet w całym mieście, budowa nowych ulic i mostów, rozwój lotniska - to główne założenia programu wyborczego Rafała Bruskiego"

Jak widac nic na temat modernizacji stadionu oraz zuzla. Za to Tyfusy będą mogly biegac po calym miescie z laptopami i lansowac sie na wszystkich mozliwych Portalach jak to wracaja do E-ligi. I to ZA DARMO !!!!

"Czyzby po 2 rundzie Konstanty mial odleciec na zawsze...?"

W Rzeszowie powazne wzmocnienia.

W tym tygodniu jak donosi prasa zadecyduja sie losy stratow w PGE Marmie Rzeszow "tytana zuzlowych owali" Macieja Kuciapy "Ciapkiem" zwanym. Jesli ten transfer dojszie do skutku to az strach sie bedzie bac Druzyny ze stolicy Ukrainy. Ciapek w parze z Crumpem i to jako prowadzacy pare moga byc po prostu nie do ugryzienia przez przeciwnikow. Dzieje sie Jozefow dzieje, a mialo byc tak pieknie : Hampel, Dobrucki, Janowski, Pawliccy a jest Okon, Ciapek, Kret i CRUMP !!!. W sam raz sklad na walke o utrzymanie. POPISAL !!! PODPISAL !!! Juz sie ciesze na DERBY, ale smiesznie bedzie.

"Maciek tys na zawsze moj"

Robia krzywde Karolowi.

Nie wiem, kto o zdrowych zmyslach chce na sile "uszczesliwic" Karola Zabika i zaproponowac mu ponowna jazde w Unibaxie , gdzie o miejsce w skladzie mialby walczyc z MJJ oraz Matejem Kusem. Dajcie juz chlopu spokoj, 2 stracone przez ciagle kontuzje sezony, niepewny tak do konca stan zdrowia i on ma walczyc w E-lidze. Przepraszam torunskich Kibicow, ale wydaje mi sie to niedorzeczne. Zrobicie mu krzywde i tyle. Niech chlopak juz zajmie sie czyms innym po co znow ryzykowac zdrowiem. Szkoda bylo bo go. Mlody jeszcze jest. Uwazam ze to poroniony pomysl, obym sie mylil. Moze w mediach sprobuje zawsze bym mocno medialny.

"Tak to sie skonczylo podczas Finalu IMP w Toruniu, czy nadal warto ryzykowac?'


Z OSTATNIEJ CHWILI !!!

Swidersko oraz Janowski zostaja we Wroclawiu. Znow moja ulubiona Pani Prokurent Kloc namacila im w glowach. Ona ma jednak dar przekonyweania zawodnikow do jazdy "za darmo" Swiderskiemu to sie nawet nie dziwie bo jakiegos szczegolnego rwania to on nie mial wiec wolal zostac. Ale Janowski ??? Co na to Kibice z Rzeszowa przeciez juz tam ponoc podpisal. Ciekaw jestem ich reakcji na ta informacje.

"Chłopaki ulegli Krysi"

Wieslaw bedziemy pamietac...



"Ja czuje ze ty jeszcze wrocisz..."

PzB.

maly

Tarnow 23 Listopad 2010


18 komentarzy:

  1. Mały czemu dziwisz sie wpisom kolegów. Nie trzeba byc zuzlowym profesorem zeby slyszec przed sezonem (i to nie tylko tym) obiecanych sukcesów. Dlaczego dziwisz sie frustracji kolejnych zapowiedzi sprowadzenia klasowych zawodnikow. Jesli przed sezonem z zarzadu wyszlaby informacja sławna juz z lat poprzednich " bedziemy miec sklad na jaki nas bedzie stac" nie byloby zadnych takich wpisow. Na dzien dzisiejszy nic nie jest jeszcze potwierdzone ale na zdrowy rozsadek i na ta chwile powiem ze zarzad nie zrobil zle. Fakt - troche im nie wyszlo szczegolnie jesli chodzi o Vaculika bo mielibysmy juz zapiety skladzik i to bardzo obiecujacy a tak to teraz mamy o jednego seniora wiecej. Slyszac o Jonssonie i jego kontrakcie stwierdzam ze sprowadzenie Lindgrena za polowe mniej to zloty interes. Gorzej z tym Madsenem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie ktoś obiecywał ?, była tylko mowa o tym że prowadzone są rozmowy i były plotki i nic więcej. A możecie mi powiedzieć co jest złe z sprowadzeniem Madsena czy Fredki do nas. Jak dla mnie to jest przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. 4evern-odpisze pozniej bardziej szczegolowo bo troche zajety jestem w tej chwili ,ale pokaz mi ,prosze choc jedna wypowiedz Gurgula w ktorej mowi cos o AJ , owszem przeczytalem jego wypowiedz ze odmowil nam Holta , ale ze cos mowl o AJ ,Lindgrenie,Madsenie , nie przypominam sobie...
    Mowil o zawodniku z GP.

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ,przepraszam , wypowiadal sie ze "chodza plotki" ze bedzie u nas Lindgren i stwierdzil ze "niech chodza" tyle...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały, dna to sięgnąłeś ty, zamknij ten syf (czyt. blog), bo nikt mądry nie będzie czytać twoich wypocin.

    OdpowiedzUsuń
  6. maly, Dla Janowskiego Sparta jest czymś ważniejszym niż pieniądze. Możesz się ze mnie i z naszego klubu śmiać, ale Maćka łączy z klubem szczególna więź. A Świder? No, cóż jakimś wybitnym jeźdźcem to on nie jest, ale prawie każdy zespół ma w swoim składzie takiego zawodnika. Gdyby nie prezes Kloc, to chyba jednak byłoby gorzej niż jest. Mam nadzieję, że Rafał "72%" Dutkiewicz dokona w najbliższym czasie jakiegoś przelewu na rzecz klubu, żeby chociaż ciągniki nowe kupili :D Co do tarnowskiego forum, to tam nie zaglądam, bo raz zajrzałem i jak szybko otworzyłem, tak szybko zamknąłem. Przykro mi, że są tacy ludzie na świecie, a obrazek z wpisu doskonale ich demaskuje.
    Pozdrawiam, This is Sparta!

    PS Masz zamiar wybrać się 3.04 na Olimpijski?

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Anonimie a nie łaska się podpisać, a do twojej wiadomości dużo ludzi czyta ja teraz byłe 10000 "unikatową" osobą która tu weszła.

    A do twojej wiadomości najwięcej wejść jest właśnie z forum Unii i to jest ciekawe tam małego nienawidzą a tu go czytają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy -no coz i taki komentarz jest potrzebny (u mnie nie ma cenzury) .Niestety nie spelnie Twojego zyczenia i nie zamkne tego Bloga (czyt.syfu}

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  9. This is Sparta! -zobacze ,ale szczerze to raczej nie.

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mały. Wydawałoby sie że jesteś inteligentnym chłopem. Ostatnio nawet czytając twe wypo- wymiociny sądziłem że idziesz w dobrą stronę . Niestety próżne nadzieje. Nie wstydze się - jestem z Bydgoszczy . Jestem nauczony przyjmować krytykę tym bardziej jeśli ona w konsekwencji konstruktywna.Tyczy sie to również sportu , m.in. Poloni. Jadnak te brednie twojego autorstwa pozwlają mi stwierdzić że cos z psychiką masz nie tak . Ganisz swoich ziomali , forumowiczów jak moga tak pisać o waszej sytuacji w klubie że sie nie znają, pisza nieelegancko itp. Masz obawy że ten ich "głos" zostanie w Polsce odebrany śmiechem.Smiejemy sie . Tak. Ale z ciebie i twojej oceny. A sytuacja u was jest powazna !!!. Twój pouczający komentarz jest żałosny. Nie miałbym powodów o tym pisac bo sytuacja w waszym piekiełku jest mi obojętna. Jadnak inwencja i pietyzm z jaką opisujesz sprawy tzw. bydgoskie nie pozwoliły mi obejść twojej głupoty. Jeśli uważasz że twoje racje i wiedza na tematy bydgoskie każą ci być ekspertem w tych sprawach to sie mylisz i pewno nawet o tym nie wiesz. Dokonaj analizy własnego podwórka a potam zajmij się innym. Jesteś wyjątkowym szowinistą z mieszanką ludzkiej głupoty. To co czytam tu jest potwierdzeniem istnienia chorobliwie zawzietych złośliwych istot uważających się z alfe i omegę. A swoim zapisem na łace stadionu w B-szczy okazałeś sie równiez tchórzem. Reasumując masz chłopie kłopot z sobą !!!! P.S. Badź też konsekwentny w swoich osądach. Bo sie gubisz kolego i z tego właśnie sie Polska śmieje. Mały - idol !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy-szkoda ze nie masz odwagi aby sie podpisac.Widac i ty nie jestes tytanem odwagi a nazywasz mnie tchorzem.
    Niech sie Polska smieje , wszak smiech to zdrowie , ktorego i tobie zycze.

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mały . Przeciez sie przedstawiłem . Jestem z Bydgoszczy !!! A moja ksywka czy imie i tak nic nie zmieni w opisanej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy -Slaw...w to ty? Witaj moj bydgoski Przyjacielu.

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie !!! jest nas tu dwoje anonimowych.

    OdpowiedzUsuń
  15. This is Sparta! - nie smieje sie ani z ciebie ani z twojego Klubu.Janowski po pierwszy od wielu , wielu lat wasz wychowanek ktory zrobil kariere (zaczyna robic) w polskim zuzlu i jesli jest tak jak piszesz to chwala mu za to.
    Wszak jako polski junior na wysokim poziomie potrafiacy zawalczyc i z seniorami byl lakomym kaskiem dla wielu klubow , ktore na dzien dzisiejszy dysponuja wieksza kasa niz twoj klub.
    Co do Swiderskiego to zawodnik ktorego darze ogramna doza sympatii i bylem bardzo rozczarowany po tym jak odszedl z Tarnowa.
    Znam nieco kulisy dlaczego odszedl , ale nie bylo to tak ze nie pasowal Gurgulowi do koncepcji skladu na 2010 rok , zadecydowaly inne wzgledy , ale coz zycie.
    Widze ze sie tam jakos powoli ogarniacie z problemami.
    Miejmy nadzieje ze wszystko bedzie dobrze.
    A co do Nszego Forum to juz sie wypowiedzialem szkoda slow...

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  16. No i dzięki. O to mi chodziło. Fajnie, że mnie nie olałeś. Ja, tak jak napisałem wcześniej, liczę na przelew z ratusza, bo Dutkiewicz to dobry prezydent i stać go na to, bo jest bezpartyjny i nikt nim nie steruje.

    PS Piekiełko pod tytułem "Władek Piotrek i Józek" trwa :D Szkoda mi trochę braci Pawlickich

    OdpowiedzUsuń
  17. This is Sparta!- nie smialbym nigdy jak to napisales "olac" , ktoregokolwiek z moich Szanownych Czytelnikow byloby to moje samobojstwo jak chodzi o Bloga , a poza tym wbrew pozorom szanuje ludzi WSZYSTKICH nawet tych z Bydgoszczy.
    Kazdy komentarz chocby ten najbardziej nieprzychylny dla mnie , jest dla mnie cenny.

    PzB

    P.S Co do Forum Unii Tarnow to po kolejnej nieudanej probie powrotu na niego , posanowilem wlasnie jakas godzine temu zrezygnowac z bycia Forumowiczem.
    To moja suwerenna i ostateczna decyzja.

    OdpowiedzUsuń