Translate

piątek, 11 października 2013

Przerwa techniczna



"foto : Angelika Nowak"

Profesor z Oxfordu ... pamietam jak dzis jaka to byla sensacja, jak Go zakontrakowal Motor Lublin, to byl szok ...

Polecam



Witam Wszystkich !

Jak juz wczesniej wspominalem z racji braku czasu jestem zmuszony zrobic sobie przerwe w pisaniu. Do tej pory przez ponad 3 lata, takie przerwy na "urlop" robilem sobie tylko latem. Ten rok jest dla mnie wyjatkowy, raczej z tych gorszych niz lepszych, ale nie ma co narzekac, inni maja gorzej. W dodatku mysle ze paru osobom ulzy, nie bede sie zmuszaly to czytania moich wypocin. Co zas do zuzla, to jeszcze w Sobote mecz Polska - Mistrzowie Swiata w Lublinie na ktory serdecznie zapraszam.


W Buczy jak chodzi o sklad i cala otoczke, jak chodzi o sponsorow w zasadzie wszystko juz poukladane. Moze jakies zmiany kosmetyczne, kto wie ? Z tego co mi wiadomo, a sadze ze wiem dobrze, wszystko jest pod kontrola i kibice moga spac spokojnie. A do tych ktorzy tak namietnie licza KSM pod kontem sezonu 2014, to mam do powiedzenia tyle, iz szkoda Waszej roboty z tym liczeniem KSM. Poki co liczycie to na starych zasadach, a jeszcze nie ma nowego regulaminu jak to bedzie liczone w tym roku. Tyle odemnie w tym temacie.

A co do odejscia Rudej Grazynki, to jeszcze bym sie powstrzymal, ona juz nie takie odejscia nam serwowala. O dalszej czesci telenoweli pod tytulem "Final EE 2013" i cala reszta com jest z tym zwiazane nie pisze, bo po primo nie mam czasu, a po secundo, to i po co to robic, skoro to kpina z nas kibicow jest.

Z przykroscia musze stwierdzic ze niestety ja tu jeszcze wroce, prosze mi wybaczyc. Ta przerwa dluga nie bedzie ... bywa.

Pozdrawiam WSZYSTKICH ! a szczegolnie Tych, ktorzy tak pilnie sledza moje "dokonania" na facebooku, zapraszam jak cos na priv, ja wbrew pozorom jestem niespotykanie spokojny czlowiek, nie gryze nawet jak w jednym z komentarzy stwierdzil Piotr Żyto, ktorego, ja hipokryta pozdrawiam, raz jeszcze. Pozdrawiam takze tfu gacka, ktory gdzies ostatnio "zaginal w akcji"


"Taka mala podmianka"

P.S. tfu gacek jednak Romowie maja cos wspolnego z zuzlem ...


Pozdro z Buczy.

maly

Tarnow, 2013-10-11

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz