Translate

wtorek, 8 października 2013

Malych Mistrzow dwóch.



"Najmlodszy IMS w historii SGP foto : Pawel Racibor"


No i po wszystkiemu

W Troluniu Romek pozwoli pojechac bez Dzwigni, to i pojechali. Tai szybko i bezbolesnie załatwił temat, po 5 biegu, juz bylo po ptokach, jak chodzi o Zloto 2013. Co nie oznacza ze brakowalo emocji, to jedne z najlepszych zawodow w tym roku, mimo braku Naszego Kapitana, Emila i ustepujacego IMS 2013 Chrisa Holdera. Nasi kolarze spisali sie wysmienicie, cala trojka w polfinalach, w dwojka w Wielkim Finale. Mozna Miedziaka lubic, mozna go lubic, ale trzeba mu oddac ze to jak strzelil na trasie Grina to palce lizac, i trzeba mu to przyznac.

Kiedy czytam komentarze ze wygral bo to juz ostatnie GP ze juz karty rozdane i ze czesc zawodnikow odpuscila, to sam nie wiem czy sie smiac czy plakac. Moge sie zgodzic z tym ze może Jarus, kiedy zeszlo z niego powierze w 23 biegu dnia, juz nie jechal na zaboj, ale w takich zawodach wszyscy jada na maksa, to nie ma odpuszczania. Trzeba znac mentalnosc zawodnikow a nie pisac glupoty. Coz na zloto szans juz nie bylo, ale to srebro tez smakuje wybornie, choc wielkiim fanem Jarusia to ja nie jestem, lecz wywalczyl je sobie i tyle, tak jak i pozostali medalisci. Wywalczyl je dla siebie i Polski, gratulacje i podziekowania.

Pisanie ze Tai zostal IMS na farcie bo zabraklo Emila, to czysta hipokryzja, kontuzje sa wpisane w ten sport, wywalczyl sobie to Zloto swietna jazda przez caly sezon, szacunek i uznanie dal niego za to, czapki z glow. Bukmacherzy przed sezon dawali kurs 500:1 ze zostanie Mistrzem swiat, kto na niego postawil a byli tacy ten niezle zarobil PaczaPan tez nie wierzyl, powiedzmy sobie szczerze, tak naprawde, on sam w to nie wierzyl, przynajmniej na poczatku, sam o tym mowil.

Tai? No co Wy - Powiedzial przed sezonem PaczPan ...


..."Ukłon w stronę Anglików. Tai Woffinden musiałby włożyć naprawdę wiele pracy, żeby w Grand Prix coś pokazać. Uważam, że nie powinniśmy robić takich ukłonów tylko ze względu na narodowość, bo to nie ma nic wspólnego ze sportem. Jest wielu lepszych zawodników od Woffindena. Zobaczymy, czy ten chłopak swoją postawą spłaci kredyt zaufania - zakończył Komarnicki."...

Takiej eksplozji formy nikt nie jest w stanie przewidziec.


Co do reszty, to fajnie ze braz zdobyl PUK, swietny sezon we wszystkich ligach, w SGP poczatkowo mu nie szlo,ale potem sie zebral w sobie i koncowke sezonu mial juz wysmienita. Moze te klopoty w srodkowej czesci sezonu wynikaly ze rozchorowal sie jego tuner, Anton Nischler, który byl nawet hospitalizowany, na szczescie wszystko poszlo jak nalezy i pojechali po medal. Gdyby nie zawody w Krsko, to kto wie czy na koniec tego brazu nie zawinalby Grin, ale my tu nie gdybamy.  To podium mi pasuje, pewnie bede zlosliwy, ale ciesze sie ze nie ma na nim Dzikiego, najpierw spuscil do I ligi naszych sasiadow zza miedzy, a przez to nie bedzie derbow, szkoda, potem Vacul wybil mu z glowy tytul IME i teraz bedzie mial cala zime na przemyslenia. Nie pomylilem sie MA to swietny obiekt do scigania, ogladalismy naprawde super zawody, oby takich jak najwiecej, a co najwazniejsze bez dzwonow.

  
"foto : Rafal Kulpinski"

Nie ma co tu opisywac ich, wszak wiekszosc z Panstwa widziala je na wlasne oczy. Chyba nie ma co tego prownywac do tych corrid na jednodnowych torach, to byl zuzel, ktory tak wlasnie kochamy. Nie tylko my, nawet "pogodynka" Omena Mensah pokochala nasza dyscypline sportu od pierwszego wejrzenia.


"Jednak Wawa rzadzi."

Jak dzis Tai podal na swoim twitterze (co oni maja z tymi twitterami) ze zostaje u Betonow, no to kibice w Troluniu musza byc niepocieszeni, bo juz mieli infa prosto z klubu pewne na 100% ze Romek go im kupil, a tu lipa. Ktos zapyta, skad mieli na Niego kase ?


Sponsor odpowiada.


No to kibice w Troluniu musza byc niepocieszeni, bo juz mieli infa prosto z klubu pewne na 100% ze Romek Go im kupil, a tu lipa. Jakos bylem dziwnie spokojny ze tak bedzie, ten chlopak ma jednak inna mentalnosc niz wielu zawodnikow. Nie ma takiej opcji zeby nie dostal podwyzki, ale smiem twierdzic, iz to nie mialo najwiekszego znaczenia. Mozna by tak pisac i pisac, ale po co przynudzac SGP 2013 minelo i juz jest po wszystkiemu, teraz czekamy jak sie zakonczy wojenka miedzy BSI a ONE SPORT, co zupelnie jest niepotrzebne, ale jak widac ktos darzy do starcia. Nie chce byc zlym prorokiem ale po wypowiedzi Pana z FIM, ktory byl na GP w Toruniu to ONE SPORT może byc ciezko w tej walce.

Jak to mowia slowa przyslowia "Umarl Krol, niech zyje Krol"


I na tym koncze watek SGP na ten sezon, no cbya ze jeszcze cos szarpne jak rozdadza DK. Choc tu wielkich zaskoczen raczej nie bedzie, Gollob, jesli zdecyduje sie kontynuowac kariere, Holder, tu nie ma o czym mowic, ktorys ze Szwedow i zostaje jeszcze jedna, moze faktycznie Grisza Łaguta ?



"Medale rozdane Dziekuje za uwage."


IMP 2013 Tarnow 6 Pazdziernik 2013

Kiedy wczoraj dosc pozno wrocilem do domu, dlaczego ? O tym pozniej, najpierw wbilem na nasze Klubowe Forum, potem na facebooka na na koniec na Syfy, i coz tam widze, 1000 komentarzy i tylko nieliczne na temat samych zawodow a wiekszosc jak to wiesniaki z Buczy gwizdali na Blondyne. Jest takie przyslowie "kto sieje wiatr, ten zbiera burze" i taka oto burze gwizdow wczoraj na Z3 zebral wlasnie Boski. Nie, nie bylem zdziwiony, bo wlasnie tego typu wpisow sie spodziewalem.


"Sysiu nie musisz dziekowac, masz za free, stac nas."

Nie jestem "kibolem" jestem kibicem, ja akurat nie gwizdalem, bo po prostu nie umiem, uwazam takze ze lekko kibice przesadzili, ale to nie jest tak, ze gwizdali bez powodu, sadze ze KK mogl sie tego spodziewac, po prostu jest nie lubiany w Tarnowie, i to ma mocne podstawy, a kibice sa pamietliwi,  Jego wypowiedz na Konfererencji Prasowej mowi wszystko :

..."Krzysztof Kasprzak 2013; Były to  trudne zawody, bo zawsze w Tarnowie miałem problemy, dlatego tym  bardziej cieszę się ze srebrnego medalu. W biegu finałowym popełniłem  błąd i Janusz to wykorzystał, któremu gratuluję złotego medalu. Dla mnie  jest to trzeci srebrny medal i myślę, że w kolejnym sezonie wywalczę  złoto, bo wszyscy pamiętają mistrzów, a nie wicemistrzów. Przykre było  usłyszeć tyle gwizdów na stadionie, ale widocznie kibice pamiętają mi te  słabe występy i może wywiad,  który kiedyś udzieliłem. Nie straciłem  tych dwóch lat startując dla tych kibiców czy klubu. Powiedziałem to w  kontekście mojego dopasowania do tego toru. Pozdrawiam tych kibiców,  którzy na mnie nie gwizdali i mam nadzieję, że w kolejnych startach  pokażę się z jeszcze lepszej strony."...

Sysiu, to jak sie wowczas zachowali nasi dzialacze wobec Ciebie i Seby to jedno, potępiałem to niejednokrotnie, nikt mi nie zarzuci ze tego nie robilem, nie mam klap na oczach i zawsze pietnuje co zlego dzieje sie w moim klubie. Ale to nie oznacza ze masz sie znizac do ich poziomu, a teksty o cofaniu sie w rozwoju w tarnowskim klubie i 2 latach zmarnowanych, to nie sa zadne slowa wyrwane z kontekstu, tego sie nie da przeinnaczyc. W dodatku, moze malo kto o tym wie Boski Kris, w trakcie sezonu tego 2-go na Z3 jeszcze w trakcie jego trwania podpisal list intencyjny z PaczPanem, sprawa sie wydala i dlatego zostal odsuniety od skladu na mecz barazowy z Czewa o 7 miejsce, zastapil go wowczas Leon_pokonamy wszystkich_Madsen.

A te walki z Ulamkiem o sposob przygotowania toru przed meczami, kto byl pierwszy w Buczy, to taki tor byl robiony, bo Marian Wardzala nie umial sie obu Panom przecwstawic. 2 lata się nie mogl spasowac z tarnowskim torem, toc to przeciez kpina jest, tylko te ciagle banialuki o klopotach sprzetowych i betonie w Buczy. Zawodnik, swiatowego formatu za ktorego sie ma, to jedzie na wszystkim, tym bardziej ze mozliwosci treningu i spasowania sie mial ile dusza zapragnie. A komentarze niektorych ze jak mu nie placili na czas to nie mial na czym jezdzic, to mozna jako bajki na dobranoc dzieciom opowiadac. I tak by mozna mnozyc przykladow na "wyczyny" Sysia w Buczy, ja to moglbym o tym ksiazke napisac i to z "pikantnymi" szczegolami, tylko po co ? a poza tym ja na tematy prywatne publicznie sie nie wypowiadam, bo samego mnie irytuje jak ktos po tej linii mnie zahacza.

Konczac ten watek powiem tak ...

BOG WYBACZA, ALE KIBICE UNI NIGDY !!! Zasluzyl na gwizdy i tyle w temacie ...

Oczywiscie prosze to potraktowac z przymrozeniem oka, owszem jestem wiernym kibicem Jaskolek juz 30-ty sezon ale nie jestem nawiedzony.

Edit: Tak wogole to dla Tych ktorzy nie wiedza dlaczego Sysiu w Buczy ma ksywe Cofka , to takie male wyjasnienie otoz :

karpel napisał/a:
maly1965 napisał/a:
Chlopaki pozamiatali !!!
A "Cofka" sam sobie winien

Dziekuje

Dobranoc

Mógłbyś mi wyjaśnić dlaczego "Cofka"? Skąd tak orginalne pseudo?

"W TARNOWIE JEZDZIŁEM DWA LATA I COFNĄŁEM SIĘ W ROZWOJU":)))

Same zawody, moge je nazwac smialo byly fantastyczne, juz dawno takich nie widzialem na Z3 i nie tylko, poezja zuzla, a juz bieg nr.19 klekajcie Narody. A i tych nieco gorszych bylo bez liku, swietnie przygotowany tor do walki, sciezek co nie miara, az zal ze takiego nie ma na lidze, ale coz, liga to co innego. Po tych zawodach NIKT nie moze powiedzic ze Buczoki znow zrobily beton pod swoich i nie bylo jechane, bo bylo i to na maksa. Znow jak dawniej mozna bylo sie napedzac i śmigać pod plotem, ze hej. Swietnie zawody jechali Herabata, Duzers, na poczatku Jablko i Pieszczek, ale bylem pewien ze ten ostatni dlugo tego nie pociagnie, to samo bylo na IMPJ. Dobrze tez Seba i Ogor, Jarus bida, ale tego sie mozna bylo spodziewac, sobotnie zawody i zdobyte srebro IMS zrobily swoje. Tylko sedzia, czy mu Bog rozum odebral ? trzymal tak dlugo zawoadnikow, ze im sie sprzegla palily, powinni mu po zawodach wystawic za to noty obciazeniowe do zaplaty.

Wszystkie tasmy to wina sedziego a nie zawodnikow. W jednym z biegow ponioslo Magica, przytulil do plota kolege z druzyny, Jaska Herbate, bylo blisko dzwona. W drugiej czesci zawodow przebudzili sie Cofka i Janos, zas wyraznie z tonu spuscili Jablko i Ulamek oraz Ogor. Z rundy zasadniczej z automatu zakwalifikowali sie DuZers i Herbata, pozostala czworka pojechala w barazu. Mnie ta nowa formula sie nie podoba, powinno byc jak dawniej 20 i wygrywa najlepszy to nie SGP ani SEC.

Ktios powie ze stara formula tez jest niesprawiedliwa, bo 1 defekt moze spowodowac ze odpada sie z walki o medale, to samo mozna powiedziec o Wielkim Finale, tu tez cos takiego moze zniweczyc caly dorobek z rundy zasadniczej. Tak wlasnie bylo w przypadku Dudka, ktory w starej formule mialby srebrny medal, a tak przypadlo mu miejsce najgorsze z mozliwych, z tym ze tu nie bylo defektu, tasmy, po prostu zawalil start, jak sam przyznal popelnili pomylke spretowa, no i po medalu, szkoda. Ale jak mowie, szkoda to jest umierac, mlody jeszcze jest, niejeden medal IMP zdobedzie, ma chlopak potencjal i sprzety ze masakra. Nie powiem, kiedy w Finale Boski wystrzelil ze startu, bo serducho mi zadrzalo, ale szybko na trasie Herbata Go ogolil i sadze ze zalsuzenie zdobyl to zloto.


"Przezyjmy to raz jeszcze ....... Herbata gladko na trasie ogolil Blondyne"

Starty w jego wykonaniu to w tym dniu byl dramat, ale na trasie byl mega szybki, nie wiem czy w Niedziele jakis zawodnik i to ktorys z tych najwyzszej by Go pokonal. W ostatecznym rozrachunku, wszak w RN zasadniczej stracil 2 pkt, raz wlasnie "pomogl" mu Janos, tego drugie faktu nie pamietam. A sprawdzac mi sie nie chce.





Zawody zorganizowane przez GA perfekcyjnie, a na koniec piekny pokaz sztucznych ogni, warto bylo przybyc w tym dniu na Zbylitowska 3, szkoda tylko ze zabraklo Riczego, mialby Cofka konkurenta do zbierania gwizdow. Byly tez atrakcje okolo sportowe w wykonaniu kibicow.

Nie ma to jak dobra zabawa na IMP Tarnów 2013







I tym optymistycznym akcentem zakonczylismy zeson 2013, kolarze z Buczy mimo ze w lidze caly rok, nie oszukujmy sie jechali padake, to ostatcznym rozrachunku nazbierali tych medali. Zloto i braz w IMPS, braz DMP, zloto MDPK, srebro MDMP Gomola trzecim zawodnikiem na Swiecie wsrod juniorow, nie ma co narzekac, wrecz przeciwnie.





Teraz znow trzeba czekac te pol roku na nowy sezon, ale damy rade, jeszcze 12 Pazdziernika zawody Polska - Mistrzowie Swiata w Lublinie, oraz w nastepny Poniedzialek rewanz o Mistrzostwo BEL z u dzialem Magika i ... Game Over powaznego scigania. Nic dziwnego, tak jest co roku.

Teraz zaczyna sie dalsza czesc sezonu w zuzlu, wszak w zuzlu sezon trwa przez 12 miesiecy, atrakcje, kto dostanie licencje, kto nie, po kraju juz od jakiegos czasu kraza busy zawodnikow, którzy maja prawo do rozmow z klubami o nowych kontraktach, tych ktorzy ich nie maja rowniez, tak jest od lat.  Zadna tajemnica. Jakies 3 tygodnie w Buczy byli PUK i Zagar, ale co z tego, to raczej nie ten kierunek, ale nie ma co co spekulowac. Napewno nie bedzie takich fajerwekow transferowych jak rok temu. Choc bedzie ciekawie jak faktycznie zachowaja ten KSM, o czym zaczyna sie glosno mowic, to niektorzy moga miec niespodziewane klopoty. Ale Bywa.

Teraz troche prywaty, wszak niedziela byla dla mnie bardzo ciekawa, najpierw bylem na mini - torze gdzie spotkalem sie z mlodym kolarzem z Czewy Michalem Gruchalskim i jego Tata Darkiem bylo bardzo milo Was poznac, nazwisko pomine, bo nie wiem czy jest taka ich wola, a nie mialem okazji zapytac, ale foty wkleje, ci ktorzy znaja to poznaja o kim mowa. Ma chlopak zadadki na dobrego zwodnika, tak trzymac.
Edit : Podaje personalia, uzyskalem zgode.






Nastepnie mile spotkanie na stadionie z jednym z najlepszych trenerow w Polsce, bylo milo poznac Piotrze, rowny z Ciebie gosc, pozdrawiam.

Potem same zawody a po nich niespodziewana "akcja ratunkowa" dwoch podrowadzajacych z SEC, ktore tym razem podczas zawodow zastapily nasze tarnowskie. Nie wchodzac w szczegoly, bo nie ma tam zadnych rewelacji, dziewczyny zdarzyly na pociag, wszak nastepny byl dnia nastepnego o 15 ...


.... wiec powrot do domu nieco sie przedluzyl, ale nie ma co narzekac, wszak nastepna wyprawa na Z3 dopiero na Wiosne.


Kacik Milicyjny

Dzis skromnie. Staram sie taka sobie kupic, byc moze sie uda, choc tak po prawdzie za to ze jestem juz tyle lat wierny kubowi z Miasta Blokowisk, to powinni mi taka sprezentowac, ale trudno sam sie o nia postaram, jak mi sie uda to sie nia pochwale, fajna sprawa, bardzo mi sie podoba. Tfu ma napewno taka, on (celowo z malej litery) zawsze kupuje duzo klubowych gadzetow, nawet pomyslem, ze on (celowo z malej litery) moglby mi ja fundnac, ale wiem ze zbiera na Ferrari, to nie bede obciazal jego budzetu, kazde ojro ze zbiertanioa zbliza go (celowo z malej litery) do upragnionego celu, nie mialbym sumienia. Takze nie ma o czym mowic.


"Prawda ze fajna ?"

"Przedstawiciele Unibaxu chcą wstrzymania prac Komisji Orzekającej do momentu uprawomocnienia się decyzji o weryfikacji wyniku spotkania finałowego."

Brazyliska telenowela trwa, mam na mysli Wielki Final EE, a niech sie tam kotluja, mnie to tam rura, wazne ze unserzy maja o czym nabijac posty na Syfach. Czyli Mistrza Polski 2013 poznamy, tak wiosna 2014, oby tylko przed rozpoczeciem ligi. A moze beda 2 mecze finalowe o DMP w jednym roku, wszystko jest mozliwe w tym "Dzikim" Kraju.

Oto kilka jej odcinkow.




Ciag dalszy nastapi ...

I tym optymistycznym akcentem koncze moj dzisiejszy wpis, milego tygodnia dla Wszystkich.

maly

Tarnow, 8 Pazdziernik 2013

12 komentarzy:

  1. "Co oni mają z tymi Twitterami"... a co Pan ma z tym Facebookiem? Siedzi Pan tam cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    A wolno mi, tak, czy nie ?
    Skoro mnie Pan tam widzi caly dzien to Pan tez tam musi siedziec, tak ?
    To bylo zartobliwie, od tego sa twittery zeby sobie pisali.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im też wolno ^^
      Żartobliwe? To kiepsko to Panu wyszło.

      Usuń
    2. Bywa
      Tak samo jak to, ze z calym szacunkiem dla Panskiej osoby, to nie Panska sprawa co ja robie ze swoim czasem, chyba Panu nic do tego, prawda ?

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Oczywiście, że prawda :) Tak samo jak to, że Panu nic do tego, co zawodnicy robią ze swoim czasem, prawda? :D
      A tak na marginesie, to jestem kobietą.

      Usuń
    4. Prosze o wybaczenie
      Nie jestem Nostradamusem, pisze Pani w formie bezosobowej, wiec nie mam mozliwosci tego wylapac.
      Ja komentuje ich publiczne wypowiedzi i to co do publicznej wiadomosci podaja.
      Ja jestem osoba prywatna, Oni tak zwana "publiczna" wiec z automatu daja przyzwolenie na to i musza sie z tym liczyc, iz beda na to narazeni.
      widzi Pani roznice ?
      Wiec to co Panie pisze to troche mija sie z prawda ?
      Czy kiedykolwiek ja tu napisalem i krytykowalem , co Oni robia w wolnym czasie ? Odpowiem Pani, otoz Nie ?
      Wszak nie wchodze z butami w czyjes prywatne zycie.
      A to co Taia napisal na twitterze dotyczylo spraw zawodowych , prawda ?
      A skoro Pani ma jakies uwagi do mojego prywatnego zycia, to skoro Pani widzi co pisze na facebooku, to albo musi miec mnie Pani w "znajomych", albo miec w "znajomych" Pani.
      Mnie nie przeszkadza jak ktos krytykuje, ale Pani wlasnie skomentowala moje prywatne zycie.
      Ja cos to zapraszam na pw na fb to pogadamy.
      I na tym koncze ta wymiane pogladow pod wpisem, bo one nie dotycza jego.

      Pozdro z Buczy

      Usuń
  3. "Tak właśnie było w przypadku Dudka, który w starej formule miałby srebrny medal, a tak przypadło mu miejsce najgorsze z możliwych"
    Jakby zawody rozgrywano w starej formule, to miałby złoto. Nie wierze że w XVIII wyścigu Protaś by tak zawzięcie atakował Dudka. Dlatego twierdze że pomysł z barażem i finałem jest w dyche. Żadnych spekulacji Janusz był najlepszy :)

    pozdrawiam Pibib

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznał Pan Piotra Żyte, którego jeszcze kilka lat temu atakował epitetami o esbekach itp., suchej nitki na nim nie zostawiał, szacun. Coz, hipokryzja po raz ktorys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam

      Owszem , poznalem Go ostobiscie, choc wczesniej poznalismy sie wirtualnie.
      Przeciez pisalem prawde, nie pamietam, abym nazwal Go SB_kiem , choc napewo pisalem w tym kontekscie.
      !3 Grudnia roku pamietnego moja matke aresztowano, bylem dzieckiem, pamietam rewizje w naszym domu, to byly traumatyczne przezycia-nie polecam- mam prawo miec uraze do tej formacji, tak ?
      Owszem mam, ludzie sie zmieniaja, widac ja sie zmieniam, zmienia sie Pan Zyto, takie jest zycie.
      Co to ma wspolnego z hipokryjza ?
      Poprosze o wiecej przykladow, tylko konkrety.
      Za szacunek dziekuje.
      A nie napisalem kogo, bo nie mialem wiedzy czy On sobie tego zyczy.
      Jak widac Pani/Pan jest kolejna osoba z kregu moich "znajomych" na fb.
      To milo miec takowych.Szacunek za czujnosc oraz za to ze ten blog czyta Pani/Pan od dawna, bo o Zycie to juz jakis czas temu bylo.

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ok rozumiem, ale pociski leciały aż się kurzyło. Ja Pana w znajomych nie mam, ale tu poczytuje i się z tym nie kryje bo jest czasem śmiesznie czasem marnie ale czytam. Pamiętam np. obśmiewanie Artioma, a jak zaczoł w tym roku punktować dla Unii to już stał się lokalnym bohaterem i jest na piedestale, Kołodzieja tu i na forum Jaskółek już chciano palić na sztosie żywcem a jak widać póżniej przyszły wyniki i stał się ponownie idolem Tarnowa, takich przypadków jest wiele i to nie koniecznie żużlowych ale to nie chodzi o to aby się tu prać bo to nikomu nie potrzebne jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O przepraszam, co innego opisywanie slabych wynikow Artioma jak jedzil w Milicji a co innego "obsmiewanie" to jednak zasadnicza roznica.
    Moze i Herbata jest idolem Tarnowa, ale na pewno nie moim.
    Tak samo jak Platini.
    Zawsze uwazalem i uwazam, ze kiedy przeszedl do Leszna, to nas walnal w rogi.
    Bo On to innaczej przedstawial a innaczej bylo napawde.
    Prosze zapytac Bogdana G. on powie jak to bylo.
    Mnie powiedzial.
    Tu na blogu rzadko poruszam swoje prywatne sprawy, a jesli juz to nigdy nie napisalem nieprawdy, nie mam w zwyczaju klamac.
    Tego mi nikt zarzucic nie moze.
    A co do poziomu, coz jestem amatorem, nie co dzien jest Niedziela.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogdan G to ten który został aresztowany, ja nie wiem nawet czy można by tej osobie wierzyć, a czemu odszedł nie wiem, ale pewnie pieniazki :)

    OdpowiedzUsuń