Translate

wtorek, 27 listopada 2012

Odpieprzcie sie od Agaty !!! Sam sobie ssij, jeden z drugim ...



"Agata jest spoko babka, gwarantuje jakem maly z Buczy."

Ostatnie 1,5 tygodnia jak dla mnie to byla jakas masakra i armagedon, do kosza poszly 2 komputery oraz 2 monitory, a coz takie jest zycie, bywa. Dzieki braciszku ze pomogles mi to wszystko ogarnac bo innaczej bylaby bida na maksa, dziekuje Ci nalezy Ci sie to jak psu buda.

Ostatnio sie sporo dzialo zarowno jak chodzi o moj klub a takze o inne, oraz na rynku transferowym. Na temat Unii juz wiecej pisal nie bede (kiedy pisze te slowa jest niedziela 25 Listopad). Dla mnie juz nie ma tematu czy dostaniemy licencje i czy wystartujemy w EE w 2103 roku juz o tym pisalem i nie mam sie zamiaru sie powtarzac, pojde dalej i napisze ze to inni o ktorych poki co sie nic nie pisze powinni sie o to bardziej martwic (kluby) Jeszcze jedna sprawa, niebawem sie przekonacie ze Pani Agata Mroz nadal bedzie Prezesem Unii Tarnow, wspomnicie moja slowa juz wkrotce. Ona jest nim, tak samo jak jest i Cieslak w Buczy, nie ma takiej opcji o czym marza Medaliki aby byl trenerem kolarzy spod Jasnej Gory, jest tez gotowy sklad ktory pozwoli nam walczyc o pierwsza czworke a nie walke o utrzymanie, ten caly szum medialny byl tak zwana "prowokacja kontrolowana" Kasa tez jest, spokojnie.


"Pozdro z Buczy. Takze spoko, my mamy looooz"

Natomiast na temat karuzeli transferowej nie zabieram glosu, to zwykle bicie piany, jak znam zycie to jak chodzi o te topowe nazwiska na liscie transferowej to juz jest po wszystkiemu i to juz jakis czas. Tak zawsze bylo jest i bedzie w dniu 25 Listopada. Ale takie Syfy co rusz daja newsy gdzie Gallop, gdzie Hampel, po co ?, jak to po co ? aby dzieciarnia nabijala posty dokonywala odslaniania strony i dawala na reklamach zarabiac temu smiesznemu portalowi, krory sie stacza z miesiaca na miesiac, szkoda, kiedys warto go bylo odwiedzac, na szczescie sa inne, ktore nie daja newsow na poziomie "Pudla" czy tez "Faktu".A  juz ostatnio zauwazylem ze tam sie tworza jakies "kolka rozancowe" oraz sex-grupy, paru osobom sie sie chyba portale pomylily, takze panie i panowie zarejstrujcie sie na e-darling.pl a nie na Syfy.Jak juz.


"Syfopudel.pl"

Wiadoma rzecza jest ze sypie sie srebrna druzyna z Koszofa, Paczpan zamilk nie maja kasy, pojde dalej, beda walczyc o utrzymanie, bedzie smutek na Zawarciu. Ale jeszcze cos z naszego tarnowskiego podworka :

..."Tymczasem Prezydent Tarnowa Ryszard Ścigała chce pomóc spółce w załataniu ponad milionowej zaległości. Przesłał listę ponad sześćdziesięciu firm, które mogą wesprzeć tarnowski czarny sport, a kolejnym jego pomysłem jest publiczna zbiórka wśród mieszkańców Tarnowa."...

RDN.pl

Ale Rysia z ta publiczna zbiorka letko ponioslo, siara ma maksa, to malo kibice zostawili w klubowej kasie za bilety, wkurza mnie cos takiego na maksa, nie mowie, jakby bylo trzeba to im by tez rzucil, ale bez jaj ... Ogolnie polecam wywiad z Bogusiem Nowakiem, jak juz kiedys pisalem Koszof na kolanach, a to ze maja dlugi tez wiadomo, tylko tyle ze nikt publicznie o tym nie mowi, maja wiecej od nas, mowi sie ze jakies 2,2 melona i poratowali sie bankowym kredytem.


Ja zobaczylem tytul newsa to pomylalem ze pojechali po to aby sie pomodlic aby Klub wyplacil im kase ktora im wisi. Rodza sie nowe potegi w naszej E-lidze, byc moze w koncu nasi sasiedzi zza wschodniej granicy czyli Zeszof bedzie w koncu po latach bedzie mial swoje przyslowiowe 5 minut, ale to tez jeszcze pewne nie jest, zobaczymy, Grazyna nie takie rzeczy juz potrafila spieprzyc i to na maksa, pomimo ze maja kase od lat.Moze w tym 10 jubileuszowym roku sponsorowania w koncu sie jej uda. Zycze tego szczerze rzeszowskim kibicom wszak my Ci z polski B tak naprawde powinnismy sie trzymac razem i wspierac bo Ci z Polski A to tylko by nas chcieli niestannie kopac po dupach, co nie znaczy aby sie bratac z Zeszofem co to to nie, bo to wrog najgorszy z mozliwych, ale lepszy swoj niz obcy. Na wlasnej krwi wychodowany. Sadze ze jednak tym razem im sie uda i zmontuja dobry sklad, marzy mi sie final Tarnow-Rzeszow, choc jednak patrzac na sklady to tym razem nie bylibysmy w nim faworytem, ale wazne ze zagralibysmy na nosach tym zadufanym w sobie cwaniakom z polnocy i lubuskiego tez. Troche tak skacze z tematu na temat, ale czasami tak mam, wiec teraz czas na Przenajswietszy Falubaz, oni juz w zasadzie maja gotowy sklad, ale musze policzyc KSM, bo jesli jest tak ze na podsumowaniu sezonu w Magii ogloszono ze o ich sile bedzie decydowala trojka kolarzy czyli, Dudi, Davidsson oraz Sasza Loktajev plus oczywiscie dodac do tego nalezy Pepe i Adrenaline to czy w takim razie jest tam miejsce dla Hampela ? Otoz sprawdzilem :

Jesli dodamy KSM-y :

AJ
PePe
Dudiego
Saszy
Joonasa

To wychodzi razem KSM : 34,26

Jarus ma 8,76

Wiec niech mi ktos wytlumaczy jakim cudem Hampel ma byc w Falubazie ?
Skoro gorny KSM=40

Toc to jest proste liczenie ...
Moim zdaniem nie bedzie.

Wiec juz wiecej nie wchodze w spekulacje kto i gdzie, bo dzis (poniedzialek 26 Listopad) Na Syfach juz byly 2 newsy gdzie bedzie jezdzil Dzwignia ( na bank bedzie w Troluniu ), a gdzie tam jeszcze do konca dnia, to jesli nam Leon ktoremu ponoc palma odbila i chce 1,5 melona za sezon, ok. ja rozumiem ze ma swoje 5 minut i chce je wykorzystac, tez bym tak zrobil, wiec jak mu ktos tyle da to pomimo iz jest uwielbiany w Buczy niech idzie tam gdzie chce, ja mu nie wrog, ale jesli nie i zostanie u nas, to tak jak juz kiedys pisalem, my sklad juz mamy, tyle. Reszta niech sie tam kotluje, co mi tam do tego ? nic. Milicja w koncu teraz otrzymala kredyt i w koncu splaca kolarzy i bardzo sie ciesze ze splacili, bo znow w 2013 bedziemy Milicje... LAC !!! ale kredyty maja to do siebie ze trzeba je splacac takze w 2013 juz Leeeeeeeeeeeecicie na bank ... ja jestem cierpliwy, a cierpliwi zawsze zostaja wynagradzani ja to wiem, naprawde ostatnio mnie to spotkalo, mniejsza z tym. Zreszta wsrod samych kibicow Milicji jak chodzi o sklad nastroje raczej minorowe, wielki come back Dziwgni nie wypalil, bo i za co. Chyba poleca, oby tak. Jak nie lubie Jozefa z Leszna od Rolnikow to z jednym jego stwierdzeniem nie moge sie nie zgodzic, a mianowicie z takim iz sezon gdzie spadaja 3 druzyny bezpozsrednio i to bez barazy to bedzie-rzez. Mam swoje typy ale zostwie je dla siebie wszak niech wszystko sie rozegra na torze ale plonne nadzieje niektorych nie bedzie to Bucz. Moja ulubienica Prokurent Krysia wyskoczyla z cieciem wyplat dla kolarzy za mecze Betonow o utrzymanie, oraz tekstem ze druzyna osignela slaby wynik sportowy. Ona ma, juz jestem teraz tego pewien na bank cos z garem, bo albo nie wie ilu jej zawodnikow w sezonie bylo polamanych i jak jechali juniorzy, albo co jest oczywista oczywistoscia ze po prostu nie ma kasy. Teraz ona zobaczy co potrafi Ulom, juz im on tam da popalic, tak jak i nam. Jeszcze sie im czkawka odbije ze ho, ho. Ciekawe czy ona sobie zdaje sprawe z faktu ze wlasnie strzelila sobie w stope, sadze ze nie. Do 30 listopada zostalo jeszcze tylko pare dni, oj bedzie jeszcze ciekawie jak chodzi o przyznawanie licencji, zobaczycie. A tak przy okazji pomimo iz Gdansk juz w I lidze a moze niedlugo sie stac ze i w II, to ciekawym jest jak oni tam podpisywali kontrakty ze najwiecej wisza tym ktorzy z roznych powodow pojechali w sezonie 2012 najwiekszy piach czyli Swider i Ozil. O ile jestem przekonany ze ten ostatni podpisze ugode bo jak sam mowi chce zostac nad morzem, pozbyl sie Aszy, wiec moze i nastepny sezon bedzie mial lepszy bo nie bedzie taki juz zestresowany, to zgodze sie z kibicami Gdanska ze postawa Swidra i to ze usztywnil swoje stanowisko i nie chce myslec aby isc na reke klubowi, to mi sie tez nie podoba i o ile nic sie nie wydarzy to na szczescie wbrew spekulacjom nie zawita na Z3, owszem jest taka opcja aby u nas byl ale to opcja rezerwowa i to pod pewnymi warunkami, ja go tam absolutnie nie chce w naszej druzynie, niech idzie gdzie chce byle nie byla to Bucz. Na szczescie jak sie okazuje sprawa Leona juz sie klaruje wiec juz mi uzylo, a ten ktory zrobil krecia robote i naklad chlopakowi glupot do glowy juz zostal odstrzelony. Bedzie Leon w Tarnowie i ... juz.

A juz tak na koniec to napisze tym wszystkim, bo na naszym forum nie chce tego pisac, ale wiem ze moim koledzy z forum tu to przeczytaja, wszak zagladaja na moj blog choc oficjalnie sie z niego wysmiewaja ale ja wiem ze go czytaja, skad wiem ? wiem.

Napisze, wreszcie sie raz na zawsze odpieprzcie od Agaty Mroz, bo ona nie jest niczemu winna, zostala wsadzona na mine, zrobila mimo wszystko dobra robote a nadal ja kasaja. Wiec raczej sie modlcie zeby sie zgodzila zostac na stanowisku bo innaczej bedzie bieda w klubie ze zal i ja to wiem. A ci co narobili najwiekszego balaganu i powinni skonczyc na sali sadowej ze wzgledu na pewne uwarunkowania nietety zostana bezkarni, bo Polska to "dziki" kraj.

Na koniec bonusik, dla tych ktorzy na Syfach pisza "maly" ssij, sam se ssij jak sobie dostaniesz, probuj jeden z drugim, heh ...


maly

Tarnow, 27 Listopad 2012.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz