Translate

piątek, 8 listopada 2013

Milicja na kolanach


  
Jestem bardzo niepocieszony, wrecz czuje sie fatalnie. Obowiazki ktore mam nie pozwalaj mi, aby solidnie sie zabrac za pisanie moich wypocin, a nie lubie odwalac maniany, nie lubie czegos robic "na sztuke" Mam nadzieje, iz we wtorek bedzie juz normalny wpis i podziele sie Panstwem swoimi przemysleniami, choc dla niektorych to chlam i zenada. Ale nie dbam o to, bo glownie pisze to dla siebie, oraz tych, ktorzy czytaja moje wypociny juz ponad 3 lata, a wiem ze takowi sa.

Wczorajesze informacje na temat mojego drugiego, zaraz po Jaskólkach ukochanego klubu, czyli Milicji Bydgoszcz bardzo mnie zasmucily. Nieudacznicy z Ratusza cholubiacy obecnie kopaczy z Zawiszy, oraz RN Milicji pod przewodnictwem Pana Gramzy, polozyli Milicjke na lopatki i rzucili na kolana. Grozi im upadlosc, tak absolutnie byc nie moze. To co oni wyprawiaj, chodzi mi o Ratusz RN Milicji, to sie po prostu w glowie nie miesci.

Jak tak mozna oszukiwac kibicow i zniszczyc klub z takimi tradycjami, przeciez to jest sprawa dla prokuratora. Dlaczego zadnych konsekwencji swoich niecnych czynow nie poniosl "Uzdrowicel" Dreasinski, Panna Mandel, oraz marketingowiec, tylko ot tak sobie odeszli na inne cieple posadki. Jeszcze pare godzin przed tymi katastroficznymi wiesciami, na fb ukazal sie list, ktory byl odpowiedzia z klubu, na list zaniepokojonego o losy Milicji kibica. W ktorym byla odpowiedz ze praca w klubie trwa i wszystko idze w dobra strone.

A kilka godzin na Syfach napisano, ze Milicja bez zaciagniecia kolejnego kredytu nie ma sznas na splacenie kolarzy. Katastrofa, co z "planem naprawczym" sie kur*** pytam. Trzymajcie sie tam, dacie rade, ja trzymam za Was kciuki, to sie musi udac, tfu gacek na Prezesa, on celowo z malej litery) jako naczelny ksiegowy wszystkich klubow zuzlowych w Polsce, ma sprawy finansowe w malym pacu. Musi tylko zwiekszyc intensywniosc zbierania szpargow do maxismum oraz zakupic wieksza ilosc klubowych gadzetow, a potem to już jakos poleci ... wierze w to ...

Ponoc razem z Sawarskim maja w planie zalozyc plantacje pod Bydzia i gacek sie zobowiazal zbierac 20 h/dobe, a pozostala czesc dnia bedzie jako Prezes Milicji bedzie prowadzil rozmowy z Kulczykiem i juz niebawem znow będą rzadzic w Kujawsko-Pomosrskim a Apatora w Derbach rozniosa w pizdu. Przeciez Kulczyk Karka wciaga nosem i to na luzie. Ja zas ze swojej strony obuiecuje ze Was nie opuszcze, prawdziwych przyjaciol poznaje sie w biedzie. I tak wlasnie zrobie, obiecuje, wspolnie damy radze. Milicja z Miasta Blokowisk MUSI istniec i BASTA.

P.S. 1 Troche to odgrzewane kotlety, ale skoro w imie lepszej sprawy, czyli ratowania Milicji zdecydowalem sie jednak naopisac te pare slow pomimo ze czasu o mnie brak, to wkleje tu, co wiem o naszych tarnowsich sprawach ... a co npisalem pare dni na naszym klubowym FORUM. Wiec to bedzie metoda "kopiuj - wklej" ale naprawde brak mi czasu :

No to ja teraz blysne, choc nie w tym rzecz Nie mam potrzeby byc w gronie "poinformowanych" I mysle ze sa osoby ktore sa w stanie to potwierdzic. Mamy na ta chwile jakies 8 melonow na kolarzy i nie bedzie fajerwerkow, jest jeszcze mega optymistyczna opcja ale to raczej slabe jest ze GA zamiast 5 melonow na klub da 2 banie na Grega + 4 na klub (wowczas by bylo 9), Tauron sie zniesmaczyl po tych tarnowskich aferach i zeszli ponoc na 1,5 z 2 melonow, reszta to browar mniejsi sponsorzy i bilety, we wtorek ubiegly byla RN ale poki co nikt nic nie wie ( chyba ze wie stig ), kolarze dostali nowe propozycje kontraktow i albo je przyjma albo ciałłłłłłł niemniej jednak co chwile sie cos zmienia, maja byc rozmowy z zawodnikami tak kolo 10 Listopada, ale raczej nie bedziemy mieli skladu na 1 czworke, ja tyle wiem. Wczesniej bylem bardziej optymistycznie nastawiony jak chodzi o sezon 2014, teraz już tak nie jest. Wole sie mile rozczarowac, niz sie potem byc w kiepskim nastroju.

Caly czas trwaja jakies tam rozmowy, to ze nie pisze sie o tym na portalach, to nie znaczy ze w Klubie sie nic nie dzieje. Mam prawo sadzic ze sa to wiadomosci wiarygodne. Jesli od wczoraj nic sie nie zmienilo, to zaden z naszych kolarzy nigdzie indziej nie podpisal zadnej umowy. Wiec skoro wiadomo ze nie mamy kasy na Herbiego, to rowniez uwazam ze nalezy przeprosic sie z Leonem. I walczyc o utrzymanie skladu jaki mielismy. Ta kasa powinna wystarczyc na utrzymanie skladu z tego roku chyba ze ktos rzuci jakas mega kasa Janowskiemu czy tam Vaculowi, to wowczas nie mamy szans.

I jedziemy w 2014 tym co mielismy bez cisnienia na 1 czworke, Vacul i Leon (chyba ze dalej bedzie chorowal) plus monentami Herbata gorzej pojechac nie moga niz w tym roku. Wiec byloby git. Takie moje zdanie. Reszta niech sie tam kotluja o te medale, nigdzie nie jest powiedziane ze mamy je zdobywac co rok. A czasami taka jazda na luzie moze dac pozytywne efekty. W GW widac ze znow maja parcie na medale, kredyty, cuda wianki, jak sie nie pojawi tam jakis sponsor o którym sie mowi, ale to nie jest informacja, ktora przeczytalem na Syfach w komentarzach gimbazy, to wowczas za czas jakis beda mieli problem. Kredyty maja to do siebie ze trzeba je splacac, a 3,5 melona to nie jest 5 zl. Ale to juz ich problem. Tak wiec niech pracuja w Klubie aby utrzymac sklad z tego roku ...

Ci ktorzy pracuja w GA wiedza ze gorzej z kasa od tej firmy na zuzel moze byc w 2015 roku i tu jest bol. Po prostu sa zle rokowania jak chodzi o sprzedaz nawozow i moga tego tytulu zmniejszyc sponsoring, zeby bylo jasne w czym rzecz. Jak juz wiadomo, to co napisalem, to potem sie potwierdzilo w newsie o Buczy na www.eSpeedway.pl Jest tez wiadomym, iz prawdopodobnie drugim po Herbacieie, iktorego pozostanie jest juz przesadzone, bedzie Vaciul, wszystko idzie w dobrym kierunku, jak chodzi o jego osobe. No To Paulini będą rozczarowani, bo juz byl u nich na 100% Pod Klubem tamtejszym widziałem osobiscie jego busa Nawet fote zrobilem ...


Zobaczymy co z reszta kolarzy. Jesli Magic wroci do domu to trudno, mamy alternatywe w postaci Buczka, wszak potrzebujemy 2 polskich seniorow w skladzie a nie zagraniczne "petardy". A wiem ze sa na niego w razie "w" spore szanse. Sytuacja jest caly czas "dynamiczna" zobaczymy co nam Zycie przyniesie, wszak jest one pelne niespodzianek, od lat tak mowie/pisze. Jest wiele innych tematow , kary Trolunia, casius Emila w Czewie, ale postaram się je poruszyc nstepnym razem. Mam takowa nadzieje. Tego wpisu wszak dzis nie mialo byc, ale dla Milicjantow musialem zrobic wyjatek a moje Jaskólki sobie poradza.

P.S. 2 Wczoraj napisalem takiego ladnego posta w ktorym podtrzymuje na duchu Milicjantow, dzi zagladam na Syfy a go nie ma.
Wiec napisalem :

maly PzB napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

Juz jakis nadgorliwy moderator, kumpel tfu usunal moj post w ktorym wyraziłem swoje obawy jak chodzi o przyszlosc Polonii.Pewnie jak tfu wrocil ze zbierania, to zglosil naruszenie, zenada, tfu, tfu, tfu ...

Zycze wszystkim udanego "dlugiego" weekendu a ja wracam do pracy

maly


Tarnow, 8 Listopad 2013

2 komentarze:

  1. Witaj mały ! Martwisz się o Milicję , a ja mam obawy , że po uwolnieniu KSM-u , zabraniu zawodnikom miejsc reklamowych na kewlarach w pionie pozostanie bogaty Troluń , Myszogród na kolanach , a pozostałe kluby będą się chwiały na boki. :( żużel jest w agonii [*]. Smuty mały , smuty.

    OdpowiedzUsuń