Translate

piątek, 21 stycznia 2011

Goral z Tarnoffa ...

Jako Goral z Tarnoffa ... zapraszam wszystkich do Sanoka.

Osobiscie nie jestem milosnikiem Ice Racingu, powiem szczerze ze nudzi mnie to. Dodatkowo drazni mnie to ze wogole w trakcie wyscigu nie slychac dziwieku silnikow. Ale ze zima trwa i o klasycznym zuzlu mozemy jak narazie tylko pomazyc wiec jak mowia "jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma" Tylko ze zima znow wraca wiec proponuje ubrac cieple gacie ... dla tych którzy sie wybiora, wszak czas na "rownanie toru" moze doprowadzic do szalu a zimno jak cholera wieczorami jest. Bilety tanie, obsada bardzo dobra wszak będzie mozna zobaczyc Mistrza i v-ce Mistrza Swiata w tej dyscyplinie naprawde, warto sie wybrac. Sanok miasto, gdzie bywalem wielokrotnie ma urocza starowke, która warto odwiedzic a i jest tez Skansen godny uwagi, trzeba tylko przeprawic się na drugi brzeg Sanu. Naprawde goraco polecam, we wtorek prawdopodobnie jakies zdjecia z Sanoka zaprezentuje.

"Zapraszam do Sanoka ... z Buczy"

Lodzkie Orzelki ... niespelnione nadzieje ... moje

Dzis w Lodzi Druzyna miejscowego Orla zaprezentowala swoja Druzyne na swój pierwszy sezon w 1 Lidze i musze byc szczery jestem delikatnie mówiąc rozczarowany tymi nazwiskami a juz zupelnie nie rozumiem co tam robi Piotr Dym ... ale skoro takie sa wybory lodzkich dzialaczy to widac ze na takich zawodnikow bylo ich po prostu stac. Pewnie wiele osob mi zarzuci iz juz od kilku wpisow widzialem w skladzie Lodzi braci Pawlicckich, widac moje przeczucia tym razem nie beda trafione, ale jak podaja media w slowach Trenera Slaczki sklad jeszcze nie jest zamkniety i to zarowno na pozycjach juniorskich jak i seniorskich a wiec jeszcze jakac tam nadzieja na wystep galaktycznych w Lodzi jest ale bede szczery sa one juz coraz bardziej iluzoryczne. Rowniez i na pozycjach seniorskich maja byc jeszcze wzocnienia wiec moze takie nazwisko jak Ljung jeszcze sie pojawi kto wie ... wszystko jest mozliwe, tym bardziej Pani Prezes zapowiada jakas niespodzianke jak chodzi lidera Lodzian a jakos wydaje mi sie malo prawdopodobne aby ten zawodnik nie znalazl zatrudnienia w polskiej Lidze. Wracajac do Pawlicckich to chyba przyjdzie mi posypac glowe popiolem ... no coz najlepszym sie zdaza ...

Lidera Wam trzeba jak powietrza...

"Mam nadzieje ze Pani Joasia wraz z Tata zrobia wszystko aby obronic 1 lige dla Lodzi"

Dzis o Milicjantach marginalnie ...

Tylko w formie przypomnienia pragne nadmienic iz w ten weekend odbedzie sie II Bal Milicjanta-zuzlowca w Gospodzie "Czarny Kon" Wybieralem sie aby pobawic sie wspolnie z moimi bydgoskimi przyjaciolmi, ale jak sie doowiedzialem ze wsrod atrakcji towarzyszacych balowi jednak nie bedzie zapowiadanego "Wyscigu Kul" to zrezygnowałem ... moze za rok. Druga sprawa to taka ze po dosc dlugim jak na moje mozliwosci przebywaniu na Oficjalnym Forum Milicji pomimo iz wielu Forumowiczow monitowalo Admina o daniu mi Bana a szczgolnie brylowala w nich Forumowiczka o Nicku -wersal- w koncu zostalem z niego DOZYWOTNIO wyrzucony za wpis, ktory tyczyl sie Papy Lotnika a bedacy wyrazem mojego zdziwienia ze jak czlowiek, ktory okradl Polonie na 400 tys. pln teraz moze byc jej Prezesem (wpis byl umieszczony na Forum jeszcze przed wyrokiem skazujacym Pape). Teraz kiedy okazalo sie ze jednak mialem racje postanowilem sie droga meilowa (na podany adres) odwolac sie od tej tak krzywdzacej mnie decyzji, jednak jak na razie Funkcjonariusze nie odpowiedzieli, ale bede apelowal ... na razie zainstalowalem sie na Forum NetFans Milicji i czekam na jakis stosowny moment aby dokonac tam wpisu, bo moze on byc tam on pierwszym i ostatnim jednoczesnie, wszak oni sa tam bardzo radykalni w swych pogladach.Bylem w szoku kiedy zobaczylem ze jest tam zarejestrowanych 57 funkcjonariuszek i funkcjonariuszy zaiste "sila ich" ze mna 58 "glow". Nawet nie wiedziallem ze aby zostac czlonkiem tej Bojowki trzeba przejsc "okres probny" ciekawe zaiste, moze trzeba napisac na poczatek jakas stosowna liczbe "donosow" np. na kumpli aby zostac TW. Jak widac w Bydgoszczy hołdują tradycji.

"Bojowka NetFans-ow podczas imprezy integracyjnej ..."

Tylko zdanie o Magicznych ...

Krajowy "garnitur" Druzyny z Grodu Bahusa na oboz kondycyjny wybiera sie do czeskiego Harrachowa gdzie beda szlifowac forme przed sezonem. Nie byloby w tej informacji nic ciekawego gdyby nie fakt iz na zakonczenie zgrupowania odbedzie sie pewnego rodzaju przedsezonowa "selekcja", beda skakac wszak na mamuciej skoczni i ten, ktory sie nie polamie ten ma pewny pierwszy sklad dosc specyficzna forma kompletowania Druzyny sami Panstwo przyznacie ale to przeciez MAGIA ...

"Grzegorz Zengota w trakcie lotu ..."

Start Gniezno ...

Napisze kilka zdan na temat Startu Gniezno poniewaz obiecalem to Ewelinie. Moze nie spelnie do konca Jej oczekiwan bo ciezko mi oceniac poszczególnych zawodnikow ktorych wymienila w swoim komentarzu, po prostu nie mam az takiej wiedzy na ich temat i nie mam zamiaru robic na sile z siebie znawcy w kwestjach co do ktorych jest mi stosunkowo daleko. Natomiast pokusze sie o ocene Startu jako Druzyny oraz ich mozliwosci oraz prognozy tego co mogą osiagnac w sezonie 2011. Bez kadzenia mysle ze po ubieglorocznym sezonie Start znow i w tym bedzie odgrywal czolowe role na pierwszo Ligowych torach. Może nazwiska nie powalaja na kolana ,ale rok temu Start pokazal ze potrafi skutecznie jezdzic nawet z najlepszymi szczegolnie na swoim Asfaltowo - betonowym torze. Gdzie nawet w 2009 pokonal owczesny Dream Team 1 Ligi Unie Tarnow. Ale wrocmy do terazniejszosci, odszedl Peter Ljung zastapil go Scott Nichols i tu jest najwiekszy bol , Anglik juz dobre 3 sezony miota sie od Klubu do Klubu lacznie z eksperymentalnym transferem 2010 do Miszkolca gdzie wystepowal rzadko wszak Wegrzy cienko piszczeli jak chodzi o kase i jakos coraz bardziej rozmienia sie na drobne. Jakims asem tak naprawde nigdy nie był ale swego czasu byl najwieksza nadzieja brytyjskiego zuzla. Wypadl z GP gdzie jak sadze dlugo nie powroci o ile wogole kiedykolwiek to sie stanie. A jego dokonania na torze jaki preferuja Gnieznianie ogladale podczas ich ubieglorocznego meczu z Miszkolcem, nie oszukujmy sie zal bylo patrzec ... Mocnym atutem Gniezna powinna teoretycznie byc para mlodziezowa Kacper Gomolski oraz Simion Gustaffson, ten pierwszy to gwiazda sezonu transferowego, bily sie o niego Jozefy z Myszami ale jednak zostal w Gnieznie i to chyba najlepszy dla niego jak na ta chwile wybor, mysle ze E-liga to za wysokie progi jak dla niego na tym etapie jego rozwoju bo tak naprawde to oprocz medalu IMMP zdobytego w Toruniu, gdzie mial po prostu mowiac "dzien konia" i zloto przegral tylko i wylacznie na wlasne zyczenie notujac upadek na prowadzeniu to tak naprawde niczego wielkiego nie dokonal a i w Lidze tez nie zaszalal specjalnie. Akurat wlasnie na jego temat Ewelino moge najwiecej się wypowiedziec jak chodzi o zawodnikow o ktorych pisalas. Utkwil mi on w pamieci szczegolnie jeszcze z sezonu 2009, gdzie podczas meczu z moja Unia na wyraznie polecenie owczesnego Trenera Startu dwukrotnie celowo upadal jadac na czwartym miejscu powodujac przerwanie biegu w momencie kiedy jechalismy na 5-1 raz nawet na 8-1 bo byla ZRT, no coz to nie wina zawodnika a Trenera zaiste to bylo bardzo "wychowawcze" z jego strony. Wracajac zas do mlodego Gustafssona to mam nadzieje ze w koncu "odpali " na polskich torach bo papiery na jazde to on ma, moze nie takie jak jego ojciec, ale jednak ... Generalnie pozytywnie oceniam Druzyne gnieznienska jak chodzi o nadchodzacy sezon i zycze jej sukcesow na 1-szo Ligowych torach. Ewelino, pewnie cie rozczarowalem, bo i pewnie czegos innego odemnie oczekiwalas, ale nie lubie naciagania pewnych tematow "na sile" staram sie pisac tyle na ile pozwala mi moja wiedza a poniewaz mam mngliste pojecie na temat osiagniec Oskara Fajfera wiec nie napisalem o Nim, po co mam sie silic na znafce jego osoby. Mimo wszystko pozdrawiam cie goraco ... PzB.

"Zuzlowcy Startu musza sie postarac bo innaczej gnieznienscy mafioz srobia z nimi porządek ... "

Kacik Ukrainski ...

Po raz kolejny zaczynaja sie kolokwialnie mowiac jaja jak chodzi o sprawe toru przy Hetmanskiej. Nagle Panowie z Klubu Stal Rzeszow obudzili się z reka w nocniku jak sie zorientowali ze w "akcie darowizny" oddali miastu tereny warte kupe szmalu za kolejna obietnice budowy nowego lub przebudowy gruntownej stadionu, ktory na dzien dzisiejszy nawet trudno nazwac stadionem a raczej polem uprawnym pod zasiew slonecznika tak bardzo ulubionego przez Jozefow. Obietnice jak zwykle pozostaly obietnicami i kurnik jak byl tak jest, bedzie promocja Ukrainy na ekranach TVP Sport nie ma co , lepszej nie trzeba. Jesli jak zapowiasaja dzialacze Stali Rzeszow sprawa trafi na "wokande" to znajac szybkosc dzialania polskich Sadow to jeszcze dlllllugo...nie zobaczymy jakichkolwiek prac na stadonie w Mojrzeszowie a bujan roslinnosc na trybunach bedzie rozwijac sie w najlepsze. Proponuje Jozefom "plodozmian", raz slonecznik raz buraki ponoc zbiory beda znaczaco lepsze ...

W glebi budynek Klubowy przy Hetmanskiej ...

Blog Roku 2010 ...

Na wstepie dziekuje wszystkim, ktorzy zdecydowali sie oddac swoj glos na mojego Bloga, nie oszukuje sie zajete 49 miejsce na 224 blogi zgloszone w mojej kategorii chwaly mi nie przynosi wiec wypada mi tylko Was przeprosic iż Was zawiodlem. Poniewaz nie jestem minimalista w zyciu a i latwo sie nie poddaje wiec z pewnoscia znow sprobuje z rok znowu z nadzieja na lepszy wynik, wiec rok pracy przedemna...

300 cisnienia ...

Myslalem juz ze potrafie panowac nad swoimi emacjami ale jak chodzi o reczna to sie nie sprawdza i dostaje "piany" jak widze przegrane naszych Gladiatorow. No juz wczoraj tak mi podniesli cisnienie ze malo szalu nie dostalem, "kurwy" lataly po calym pokoju (przepraszam za slownictwo, ale innego nie znajduje). Mozna przegrac ale nie wygrany mecz, oddalismy Szwedom mecz na tacy, robiąc takie bledy wlasne jakich nie robi juz nawet Druzyna tarnowskiego Palacu Mlodzierzy, ech szkoda zdrowia. Juz wiekszej padliny zagrac nie mozna wiec jestem dobrej mysli jednak jak chodzi o nastepne mecze ...

maly

Tarnow 21 Styczen 2011

9 komentarzy:

  1. dzięki za info! ;) pozdrawiam serdecznie! Na Ciebie można maly liczyc! szacun .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelina pisze... - no jaklbym mogl Cie zawiesc , twoje zyczenie bylo dla mnie rozkazem...PzB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz jakiś problem ze sobą czy czy co? Tak nie lubisz Polonii Bydgoszcz? Nie umieszczaj nie prawdziwej informacji na swoim blogu o Polonii. A jakiej? To już powinieneś wiedzieć. I nie Milicja tylko Polonia Bydoszcz. Zapamiętaj to sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. smile90 pisze... -musisz mnie z calym szacunkiem dla Twojej osoby uswiadomic bo jakos nie widze abym napisal cos nieprawdziwego na temat Polonii , no chyba ze jednak "Wyscig Kul" sie odbedzie i dostalem nieprawdziwe informacje od swoich bydgoskich przyjaciol.

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://polonia.bydgoszcz.pl/blog/1_424-zaproszenia_na_drugi_bal_zuzlowca_od_czwartku.htmlTu znajdziesz o co mi chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. smile90 pisze... -no fakt zasugerowalem sie tytulem newsa i nie sprawdzilem daty Balu Milicjantow , moj blad sorry , co nie zmienia faktu ze i tak nie jade bo "Wyscigu Kul" i tak nie bedzie...

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  7. Balu Polonii Bydgoszcz. Bądz dokładny.

    OdpowiedzUsuń
  8. smile90 pisze...

    Balu Polonii Bydgoszcz. Bądz dokładny.-Przeciez to to samo...

    PzB.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie to samo. Polonia Bydgoszcz nie jest milicją a ich zawodnicy nie są milicjantami.

    OdpowiedzUsuń